Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τα 90 χρόνια ζωής γιορτάσει η FUSO, η οποία αποτελεί μέλος του ομίλου της Daimler Truck.

Τα 90 χρόνια ζωής γιορτάσει η FUSO, η οποία αποτελεί μέλος του ομίλου της Daimler Truck.

Το 7μετρο λεωφορείο Β46 της Mitsubishi απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO» που τελικά εξελίχθηκε στο όνομα της ιαπωνικής μάρκας.

Το 7μετρο λεωφορείο Β46 της Mitsubishi απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO» που τελικά εξελίχθηκε στο όνομα της ιαπωνικής μάρκας.

Το Canter πρωτοεμφανίστηκε το 1958. Στη φωτό το 2ης γενιάς Canter T91A του 1968.

Το Canter πρωτοεμφανίστηκε το 1958. Στη φωτό το 2ης γενιάς Canter T91A του 1968.

Πλήρη γκάμα ελαφρών και βαρέων φορτηγών διαθέτει σήμερα η FUSO.

Πλήρη γκάμα ελαφρών και βαρέων φορτηγών διαθέτει σήμερα η FUSO.

Συνολικά αναβαθμισμένο εμφανίζεται το δημοφιλές FUSO Canter.

Συνολικά αναβαθμισμένο εμφανίζεται το δημοφιλές FUSO Canter.

To FUSO eCanter είναι ο πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στα επαγγελματικά οχήματα.

To FUSO eCanter είναι ο πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στα επαγγελματικά οχήματα.

Η ναυαρχίδα της εταιρείας Shogun510 διαθέτει έναν κινητήρα 12,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους ισχύος και 2.500 Nm ροπής.

Η ναυαρχίδα της εταιρείας Shogun510 διαθέτει έναν κινητήρα 12,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους ισχύος και 2.500 Nm ροπής.

  • Τα 90 χρόνια ζωής γιορτάσει η FUSO, η οποία αποτελεί μέλος του ομίλου της Daimler Truck.
  • Το 7μετρο λεωφορείο Β46 της Mitsubishi απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO» που τελικά εξελίχθηκε στο όνομα της ιαπωνικής μάρκας.
  • Το Canter πρωτοεμφανίστηκε το 1958. Στη φωτό το 2ης γενιάς Canter T91A του 1968.
  • Πλήρη γκάμα ελαφρών και βαρέων φορτηγών διαθέτει σήμερα η FUSO.
  • Συνολικά αναβαθμισμένο εμφανίζεται το δημοφιλές FUSO Canter.
  • To FUSO eCanter είναι ο πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στα επαγγελματικά οχήματα.
  • Η ναυαρχίδα της εταιρείας Shogun510 διαθέτει έναν κινητήρα 12,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους ισχύος και 2.500 Nm ροπής.

Τα 90α γενέθλια της FUSO

3.449 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2022)

Δείτε πώς το παρατσούκλι «FUSO» ενός λεωφορείου της Mitsubishi πίσω στο μακρινό 1932, έμελλε να αποτελέσει το όνομα μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων της Ασίας.

Πώς από ένα παρατσούκλι γεννήθηκε η FUSO!

  • Αρχή τον Μάιο του 1932 με ένα λεωφορείο της Mitsubishi
  • Από το 2003 στου κόλπους της Daimler
  • Με πλήρη γκάμα φορτηγών και λεωφορείων
  • Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση
 
Τον μήνα που διανύουμε (Μάιος 2022), η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) γιορτάζει τα 90α γενέθλια της μάρκας FUSO, το όνομα της οποίας πρωτοεμφανίστηκε τον Μάιο του 1932, όταν η Mitsubishi είχε κατασκευάσει στο ναυπηγείο του Κόμπε της Ιαπωνίας, το «Β46», το πρώτο λεωφορείο της με κινητήρα βενζίνης.
 
Το όνομα «FUSO» που συνόδευσε το εν λόγω όχημα επιλέχθηκε ανάμεσα στις προτάσεις που υπέβαλλαν οι εργαζόμενοι της εταιρείας και αποτέλεσα την πρόταση ενός μηχανικού του ναυπηγείου. Η λέξη «Fuso» αρχικά αναφέρεται σε ένα μεγάλο ιερό δέντρο που κάποτε λεγόταν ότι βρισκόταν στη θέση της ανατολής του ηλίου στην Κίνα. Η λέξη χρησιμοποιείται πλέον ως όνομα για το λουλούδι ιβίσκο. Λέγεται επίσης ότι χρησιμοποιήθηκε ως συνώνυμο της Ιαπωνίας στην αρχαία Κίνα.


Το 7μετρο λεωφορείο Β46 της Mitsubishi απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO» που τελικά εξελίχθηκε στο όνομα της ιαπωνικής μάρκας.

Το 7μετρο λεωφορείο Β46 της Mitsubishi απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO» που τελικά εξελίχθηκε στο όνομα της ιαπωνικής μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όλα ξεκίνησαν το 1932 με ένα παρατσούκλι

Για τους λάτρεις της ιστορίας, το Β46 που απέκτησε το παρατσούκλι «FUSO», ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1932 στο ναυπηγείο της εταιρείας Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd., η οποία πλέον έχει μετονομαστεί σε Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Πρόκειται για ένα λεωφορείο μήκους 7 μέτρων το οποίο διέθετε 38 καθίσματα και εξοπλιζόταν με έναν 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος είχε χωρητικότητα 7 λίτρων και απέδιδε 100 ίππους ισχύος.
 
Σε συνέχεια του παραπάνω, το παρατσούκλι που έμελλε να γίνει επίσημο, χρησιμοποιήθηκε σε μία σειρά οχημάτων με βενζινοκινητήρες. Λόγος γίνεται για το 4τονο φορτηγό «KT1» του 1946, το «Τ380» που αποτέλεσε το πρώτο «cab over» φορτηγό και το Rosa που το 1960 ήταν το πρώτο mini-bus της Ιαπωνίας. Μάλιστα, στο πλαίσιο της υψηλής ανάπτυξης της οικονομίας κατά τις δεκαετίες 1950 - 1970, η εταιρεία απέκτησε μια πλήρη προϊοντική γκάμα, που περιελάμβανε από μικρά έως μεγάλα φορτηγά και λεωφορεία.

Ο ρόλος της Daimler

Σημειώνεται, πως η MFTBC, η κατασκευάστρια δηλαδή εταιρεία των οχημάτων μάρκας FUSO, γεννήθηκε το 2003 στο πλαίσιο του τότε ομίλου Daimler Chrysler, όταν η Mitsubishi Motors Corporation αποφάσισε να διαχωρίσει τα τμήματα επαγγελματικών και επιβατικών οχημάτων. Την άνοιξη του 2006, η MFTBC εντάχθηκε στο γκρουπ φορτηγών στους κόλπους του ομίλου Daimler Chrysler.
 
Σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία αποτελεί κομμάτι της Daimler Truck AG, με τη FUSO να παραδίδει φορτηγά και λεωφορεία σε περισσότερες από 170 χώρες και περιοχές του πλανήτη. Δίχως αμφιβολία, το …καμάρι του στόλου αποτελεί το ελαφρύ φορτηγό, Canter, το οποίο πρόσφατα παρουσιάστηκε στην ανανεωμένη εκδοχή του.
 
Χρονιά ορόσημο για την εταιρεία αποτέλεσε το 2017, όταν λανσαρίστηκε το eCanter, το πρώτο ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα του κόσμου, το οποίο ετοιμάζεται να περάσει στη νέα του γενιά. Δύο χρόνια αργότερα, το Super Great αποτέλεσε το 1ο βαρύ φορτηγό της Ιαπωνίας με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως με έδρα το Καβασάκι της Ιαπωνίας, η MFTBC αποτελεί σήμερα μία από τις σημαντικότερες εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων της Ασίας. Το 89,29% των μετοχών της ανήκει στην Daimler Truck AG και το υπόλοιπο 10,71% σε διάφορες εταιρείες του ομίλου της Mitsubishi. Λειτουργεί στο πλαίσιο της Daimler Truck Asia, όπου ανήκει επίσης η ινδική Daimler India Commercial Vehicles (DICV).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »