Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που έχουμε για το νέο, ηλεκτρικό FUSO eCanter, το οποίο -στο πλαίσιο των δοκιμών- του έχει διανύσει ήδη πάνω από 1 εκ. χιλιόμετρα.

Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που έχουμε για το νέο, ηλεκτρικό FUSO eCanter, το οποίο -στο πλαίσιο των δοκιμών- του έχει διανύσει ήδη πάνω από 1 εκ. χιλιόμετρα.

Αυτό είναι το νέο, ηλεκτρικό FUSO eCanter

14.394 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2022)

Με μεγαλύτερη αυτονομία, υψηλότερη ασφάλεια και ευρύτερη γκάμα εκδόσεων θα λανσαριστεί το νέας γενιάς FUSO eCanter, με το ηλεκτρικό φορτηγό να βρίσκεται προς το παρόν στο στάδιο δοκιμών, στο πλαίσιο των οποίων έχει διανύσει ήδη πάνω από 1 εκ. χιλιόμετρα.

Προ των πυλών το νέο FUSO eCanter!

  • Σε πλήρη εξέλιξη οι δοκιμές
  • Πάνω από 1 εκ. χλμ. έχουν διανυθεί ήδη
  • Μεγαλύτερη αυτονομία και ασφάλεια
  • Σε περισσότερες εκδόσεις από σήμερα
 
Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) μας δείχνει (καμουφλαρισμένο) για πρώτη φορά το νέας γενιάς eCanter, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 αποτελώντας το 1ο ηλεκτρικό φορτηγό μαζικής παραγωγής, ενώ το 2020 λανσαρίστηκε και στην ανανεωμένη του εκδοχή, φέροντας βελτιώσεις κυρίως σε θέματα ασφάλειας.
 
Επί του παρόντος, η ιαπωνική εταιρεία -που αποτελεί θυγατρική της Daimler Truck- προχωρά στα στάδια εξέλιξης και δοκιμών του eCanter επόμενης γενιάς, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επερχόμενη κυκλοφορία του. Αυτό το μοντέλο μαζικής παραγωγής θα συνοδεύεται από περαιτέρω αναβαθμίσεις όσον αφορά την αυτονομία και τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και θα προσφέρεται με μια διευρυμένη σειρά εκδόσεων που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες μεταφοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πάνω από 1 εκ. χιλιόμετρα δοκιμών

Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο ηλεκτρικό φορτηγό έχει δοκιμαστεί κάτω από δύσκολες συνθήκες σε ζεστά και σε ψυχρά κλίματα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό. Τα υπό δοκιμή οχήματα έχουν διανύσει ήδη απόσταση άνω του 1 εκατομμυρίου χιλιομέτρων, με την όλη διαδικασία να αναμένεται να ολοκληρωθεί λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα, το οποίο ωστόσο δεν προσδιορίζεται ακόμα χρονικά.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως από το λανσάρισμα του 2017 και μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί περισσότερες από 350 μονάδες του eCanter, με τα εν λόγω ηλεκτρικά φορτηγά να καλύπτουν τις ανάγκες logistics μιας ευρείας σειράς κλάδων. Σημειώνεται πως τα eCanter κυκλοφορούν -μεταξύ άλλων- στους δρόμους της Ευρώπης, της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Αυστραλίας και της Ν. Ζηλανδίας και έχουν διανύσει από κοινού περισσότερα από 4,5 εκ. χιλιόμετρα.

Μόνο ηλεκτρικά από το 2039

Στο μεταξύ, η MFTBC ανακοίνωσε νωρίτερα τα σχέδιά της να εξηλεκτρίσει όλα τα νέα μοντέλα για την ιαπωνική αγορά έως το 2039 και να επιταχύνει τη στροφή της προς την ουδετερότητα εκπομπών CO2. Μετά από αυτή τη δέσμευση, η εταιρεία αύξησε τις επενδύσεις της σε υποδομές ανάπτυξης EV.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, από πέρυσι η MFTBC εγκαθιστά στον χώρο δοκιμών που διαθέτει στην πόλη Κιτσουρεγκάβα (Kitsuregawa Proving Ground), ταχυφορτιστές υψηλής τάσης, συνεργείο ηλεκτρικών οχημάτων και πάγκους δοκιμών μπαταριών που χρησιμοποιούνται για την αποσυναρμολόγηση και την ανάλυση μπαταριών ιόντων λιθίου
 
Το νέο συνεργείο EV είναι επίσης εξοπλισμένο με πάγκο δοκιμών για την επαλήθευση των εξωτερικών λειτουργιών τροφοδοσίας του eCanter σε περίπτωση φυσικής καταστροφής. Στο κέντρο δοκιμών, άλλες υπάρχουσες εγκαταστάσεις έχουν επίσης εξελιχθεί για την αξιολόγηση των εξαρτημάτων EV υψηλής τάσης και την επαλήθευση των λειτουργιών οδήγησης των ηλεκτρικών φορτηγών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »