Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα νέα Scania δε θα χρειάζονται… οδηγούς και θα μπαίνουν για δουλειά στο λατομείο!

8.845 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2024)
Τα νέα Scania δε θα χρειάζονται… οδηγούς και θα μπαίνουν για δουλειά στο λατομείο!

-Σε 2 χρόνια, πιάνουν δουλειά σε λατομεία, τα νέα αυτόνομα φορτηγά της Scania
-Θα είναι πιο εύχρηστα και με μειωμένες εκπομπές ρύπων, καθώς μετατρέπονται εύκολα σε ηλεκτροκίνητα

Σε 2 χρόνια, πιάνουν δουλειά σε λατομεία, τα νέα αυτόνομα φορτηγά της Scania

Οι πρώτες παραγγελίες για βαρέα επαγγελματικά οχήματα με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης της Scania ξεκινούν και… προορισμός τους είναι τα λατομεία.
Συγκεκριμένα, μέχρι το 2026 αναμένεται  να λάβουν χώρα οι πρώτες πωλήσεις – για αρχή στην Αυστραλία και αργότερα στις χώρες της Λατινικής Αμερικής -  του μοντέλου με βάρος 40 τόνων της εταιρείας, ενώ στην πορεία θα ακολουθήσει και ένα άλλο όχημα 50 τόνων.
Βασικό χαρακτηριστικό τους, είναι φυσικά πως πρόκειται για φορτηγά που δε χρειάζονται οδηγό για να κινηθούν, μιας και (θα) είναι αυτόνομα, ενώ αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της συνεργασίας της Scania με πελάτες της από τη βιομηχανία των εξορύξεων.
Ο Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Αυτόνομων Λύσεων της Scania, Peter Hafmar, τόνισε επΆ αυτού πως: «Είναι ίσως το πιο φιλόδοξο έργο έρευνας και ανάπτυξης που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής σε συνεργασία με πελάτη και είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Χάρη σε όλους τους αυστηρούς ελέγχους και τις πολυάριθμες επιτόπιες δοκιμές καταφέραμε να αναπτύξουμε μια βέλτιστη λύση αυτόνομης μεταφοράς για ορυχεία».
 

Θα είναι πιο εύχρηστα και με μειωμένες εκπομπές ρύπων, καθώς μετατρέπονται εύκολα σε ηλεκτροκίνητα

Το όλο πλάνο έρχεται να συμπληρώσει μια δεκαετία από έρευνες και δοκιμές της Scania πάνω σε αυτόνομα οχήματα, που μεταξύ άλλων περιλάμβαναν μεταφορές από κόμβο σε κόμβο ή μεταφορές σε περιορισμένους χώρους όπως τα ορυχεία. 
Τα τελευταία βεβαίως θεωρούνται από τα πλέον ιδανικά πεδία για να δοκιμαστούν τα αυτόνομα οχήματα, αφενός επειδή η λειτουργία τους εκεί είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί, αφετέρου διότι μέσω αυτών βελτιστοποιείται σε μεγάλο βαθμό η ασφάλεια στις συνθήκες εργασίας.
Ένα ακόμα στοιχείο που αξίζει να ληφθεί υπόψη, σχετίζεται φυσικά με τις εκπομπές ρύπων, αλλά και το κομμάτι της παραγωγικότητας. Αυτό, γιατί μέσα από τη χρήση των αυτόνομων φορτηγών της Scania, μειώνεται τόσο το συνολικό αποτύπωμα της εξόρυξης όσο και οι απαιτήσεις σε υποδομές, πράγμα που συνεπάγεται και μείωση του κόστους και των λειτουργικών δαπανών στις κατάλληλες τοποθεσίες. Είναι κάτι το αναμενόμενο, άλλωστε, από τη στιγμή που ως ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά συμβατικά φορτηγά, κάτι που επιβεβαιώνεται και δια στόματος Peter Hafmar: «Ένα άλλο πλεονέκτημα με τη λύση μας είναι ότι επιτρέπει στις εταιρείες εξόρυξης να κάνουν πιο γρήγορα το επόμενο βήμα προς τη λειτουργία με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Είναι ευκολότερο να χρησιμοποιηθεί ηλεκτροκίνηση με τα αυτόνομα φορτηγά της Scania σε σύγκριση με τα παραδοσιακά φορτηγά βαρέων μεταφορών. Πρόκειται για το πιο προηγμένο προϊόν που έχει διαθέσει η Scania στην αγορά μέχρι σήμερα».
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »