Κορυφαίας τεχνολογίας μπαταρία, ισχύς 136hp και αυτονομία πόλης έως 275km
84.663 Επισκέψεις στο άρθρο
Η BYD συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο στην εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών για πάσης φύσεως εφαρμογές, με συσσωρευμένη εμπειρία 26 ετών. Παράλληλα, είναι η μοναδική που εξελίσσει και παράγει –η ίδια- κάθε τμήμα του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης των οχημάτων της.
Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).
Η πλατφόρμα με την κωδική ονομασία «33111» διασφαλίζει την σημαντική μείωση του απόβαρου, του κόστους κατασκευής αλλά και συντήρησης των οχημάτων της ενώ την ίδια στιγμή επιτυγχάνεται η βέλτιστη διάταξη των επιμέρους στοιχείων, της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και φυσικά της ενεργειακής απόδοσης. Το ETP3 εφοδιάζεται με μπαταρία λιθίου – φωσφορικού άλατος σιδήρου (LiFePO4) με χωρητικότητα 44,9kWh είναι από τις πιο προηγμένες της αγοράς.
Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εύχρηστος ενώ το ηλεκτρικό χειρόφρενο περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Χάρη στην τεχνολογία «Blade» επιδεικνύει μειωμένο όγκο για τα στοιχεία της και κατΆ επέκταση αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα κατά 50% ενώ, χάρη στο σύστημα θερμικής διαχείρισης «BTMS» διασφαλίζεται η σταθερή απόδοση και η αυξημένη διάρκεια ζωής της.
Με την μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον κατασκευαστή να ορίζεται στις 16,036kWh/100km, το ETP3 μπορεί να φορτίσει σε παροχές AC 6,6kW ή σε DC έως 50kW, με τη διάρκεια από το 20% έως το 80% να ορίζεται στις 5,5 ώρες ή στα 30 λεπτά αντίστοιχα.
Στην πράξη, η μέγιστη αυτονομία του ETP3 ανέρχεται στα 275km για αστικό κύκλο κίνησης (έως 233km σε μεικτό κύκλο) ενώ, ο Ο ηλεκτροκινητήρας εναλλασσομένου ρεύματος μόνιμου μαγνήτη έχει απόδοση 100kW (136hp) και μέγιστη ροπή 210Nm.
Αν και η επιλογή μεταξύ των δύο βαθμίδων του συστήματος ανάκτησης ενέργειας γίνεται ηλεκτρονικά και δεν είναι και τόσο… εύχρηστη ως διαδικασία, η λειτουργία του συστήματος προσαρμόζεται αυτόματα και όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει κάτω από το 90%, με τον οδηγό να είναι σε θέση να κινηθεί κάνοντας χρήσης –σχεδόν- μόνο του πεντάλ του γκαζιού, καταφεύγοντας στο φρένα μόνο για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.
Σελίδα 1 | BYD ETP3: Γιατί έκλεψε τις εντυπώσεις μέσα στο 2023; |
Σελίδα 2 | «Ψηλή» θέση οδήγησης και πλούσιος εξοπλισμός άνεσης ασφάλειας |
Σελίδα 3 | Κορυφαίας τεχνολογίας μπαταρία, ισχύς 136hp και αυτονομία πόλης έως 275km |