Στο διαδίκτυο διέρρευσαν μερικές «καυτές» πληροφορίες του αναμενόμενου ηλεκτρικού φορτηγού Semi της Tesla. Αυτή τη φορά, οι διαρροές αφορούν τα διαγράμματα ανταλλακτικών που δείχνουν τη διάταξη των μονάδων μπαταρίας και μερικά υποσυστήματα.
Οι εικόνες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από ένα χρήστη του Twitter, παρουσιάζοντας διάφορα διαγράμματα ανταλλακτικών για το Tesla Semi που δείχνουν τη διάταξη των μονάδων μπαταρίας και μερικά υποσυστήματα του ηλεκτρικού φορτηγού.
Μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος οχήματος στα 22.135 κιλά
Σε μία από αυτές, υπήρχε και ένα
δείγμα αυτοκόλλητου VIN αποκαλύπτοντας μερικές πληροφορίες με νούμερα, όπως αυτή του μεικτού βάρους οχήματος στα
22.135 κιλά. Αυτό δεν είναι το βάρος του
Semi, αλλά το πόσο βαρύ επιτρέπεται να είναι από το νόμο. Η πρώτη στήλη
GAWR αναφέρεται στο Μεικτό Βάρος Άξονα, με τους τρεις αριθμούς να προσδιορίζουν το μέγιστο βάρος που επιτρέπεται να φέρει κάθε ένας από τους 3 άξονες του φορτηγού.
Καλύτερη κατανομή βάρους από τις παραδοσιακές νταλίκες
Αποκρυπτογραφώντας αυτούς τους αριθμούς, μπορούμε να καταλάβουμε όχι το πόσο ζυγίζει η νταλίκα, αλλά το πώς πρέπει να κατανείμει το βάρος. Όταν είναι γαντζωμένο σε ένα πλήρως φορτωμένο ρυμουλκούμενο, ένα μεγάλο μέρος του βάρους προέρχεται από το βάρος του ρύγχους του τρέιλερ και το φορτίο που βρίσκεται μέσα ή στο μπροστινό μέρος του ρυμουλκούμενου. Σε ένα τυπικό φορτηγό με κινητήρα καύσης, τα όρια είναι 5,443 κιλά για το τιμόνι, 15.420 κιλά για τους οδηγούς και άλλα τόσα για τα διπλά (περίπου 7.5 τόνους έκαστο). Το σύνολό τους αποτελεί το μέγιστο φορτωμένο βάρος των 36.290 κιλών για το οποίο είναι εξοικειωμένοι οι περισσότεροι σχετικά με τα περισσότερα φορτηγά που κυκλοφορούν στο δρόμο. Οι αριθμοί για το Semi είναι 5.715 στο τιμόνι και 16.420 στα άλλα δύο, 2.000 κιλά σχεδόν παραπάνω από τις «παραδοσιακές» dieselοκίνητες νταλίκες.
Τα σχέδια δείχνουν την διάταξη της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρες
Μεταξύ άλλων, τα σχέδια του
Tesla Semi αποκαλύπτουν τη διάταξη της αρθρωτής μπαταρίας με εννέα ογκώδεις πακέτα κάτω από το πάτωμα της καμπίνας. Υπάρχει μια εικόνα με τη μονάδα
megacooling στη θύρα φόρτισης για τη διατήρηση της θερμοκρασίας χαμηλά κατά τη φόρτιση σε επίπεδο μεγαβάτ. Οι δύο κινητήρες του ενεργοποιούνται για επιτάχυνση και βαριές έλξεις, ο μονός κινητήρας της Efficiency λειτουργεί μόνος του κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε σταθερή κατάσταση.