Περισσότερα από 1.000 χλμ. μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα των ντεπόζιτων LNG, το νέο Irizar i4 των 320 ίππων.

Χαμηλότερα επίπεδα ρύπων και ηχορύπανσης, αλλά και μειωμένο λειτουργικό κόστος για το νέο Irizar i4 LNG.

Οι δύο κυλινδρικές δεξαμενές LNG έχουν χωρητικότητα 704 λίτρα και ζυγίζουν 830 κιλά όταν είναι πλήρως γεμάτες.

Συστήματα παρακολούθησης του εσωτερικού και του συστήματος LNG στη διάθεση του οδηγού.

Irizar i4 με φυσικό αέριο και αυτονομία 1.000 χλμ.

Πολλαπλά περιβαλλοντικά οφέλη και χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας κατά 30%, υπόσχεται το νέο Irizar i4 με τον κινητήρα υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), το οποίο εμφανίζει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ.!

Πάνω από 1.000 χλμ. αυτονομίας υπόσχεται το νέο Irizar i4 που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Το τουριστικό λεωφορείο της ισπανικής μάρκας διαθέτει δύο κυλινδρικά ντεπόζιτα κρυογονικού τύπου (-162ο C), τοποθετημένα κατά τον διαμήκη άξονα και στις δύο πλευρές του κεντρικού χώρου αποσκευών του πούλμαν, ο οποίος είναι εντελώς στεγανός και απομονωμένος από την περιοχή των επιβατών.


Χαμηλότερα επίπεδα ρύπων και ηχορύπανσης, αλλά και μειωμένο λειτουργικό κόστος για το νέο Irizar i4 LNG.

Χαμηλότερα επίπεδα ρύπων και ηχορύπανσης, αλλά και μειωμένο λειτουργικό κόστος για το νέο Irizar i4 LNG.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Οι δεξαμενές έχουν χωρητικότητα αερίου 704 λίτρα και ζυγίζουν 830 κιλά όταν είναι πλήρως γεμάτες. Είναι σύμφωνες με τον κανονισμό R66.02, ενώ τόσο η εγκατάτασή τους όσο και όλα τους τα μέρη, πληρούν όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας με βάση τον κανονισμό 110.

Οι δύο κυλινδρικές δεξαμενές LNG έχουν χωρητικότητα 704 λίτρα και ζυγίζουν 830 κιλά όταν είναι πλήρως γεμάτες.

Οι δύο κυλινδρικές δεξαμενές LNG έχουν χωρητικότητα 704 λίτρα και ζυγίζουν 830 κιλά όταν είναι πλήρως γεμάτες.

 
Ηλεκτρικό Irizar δοκιμάζεται στην Αθήνα

Συστήματα παρακολούθησης του εσωτερικού και του συστήματος LNG στη διάθεση του οδηγού.

Συστήματα παρακολούθησης του εσωτερικού και του συστήματος LNG στη διάθεση του οδηγού.

 
Σημειώνεται, πως το πούλμαν που λειτουργεί με φυσικό αέριο, εκπέμπει κατά 25% λιγότερους ρύπους CO2, με τις εκπομπές NOx και σωματιδίων να είναι μειωμένες κατά 85% και 96%, αντίστοιχα. Επιπλέον, χάρη στην καλύτερη θερμική απόδοση συγκριτικά με τους κινητήρες diesel, τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα κατά 50%. Σημαντικό είναι το γεγονός, πως το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) του λεωφορείου, υπολογίζεται πως είναι μειωμένο έως και κατά 30%.
 
Πολλαπλές καινοτομίες από την Irizar
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η γκάμα λεωφορείων της Irizar που καίνε LNG περιλαμβάνει τα μοντέλα i4, i6S και i6, ενώ το Irizar i4 πλέον είναι διαθέσιμο και με το νέο σασί Scania NBG 9I Euro6E των 340 ίππων. Το 2022 η εν λόγω τεχνολογία θα επεκταθεί στα Irizar i6 και i6S, με το νέο πλαίσιο 131 NBG των 410 ίππων, με τα πούλμαν να είναι διαθέσιμα σε μήκη από 12 έως 15 μέτρα.  
 
«Anti-Covid19» τα λεωφορεία Irizar
 
Η ισπανική εταιρεία προσφέρει στους υποψήφιους πελάτες της δύο επιλογές, με μία ή δύο δεξαμενές φυσικού αερίου. Μάλιστα, σε σχέση με το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), το υγροποιημένο (LNG) καταλαμβάνει λιγότερο χώρο κατά 600 φορές, έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα κατά 1,4 φορές, ενώ το όλο σύστημα ζυγίζει λιγότερο.
 
Στην παραγωγή το ηλεκτρικό φορτηγό της Irizar (+vid)
 
Κλείνοντας, σε ό,τι αφορά στο Irizar i4, στην έκδοση «L» διαθέτει ένα επίπεδο πάτωμα και μήκος 12,2 μέτρων. Πατάει στο σασί Scania 320 EB 4X2 E6D LNG biofuel, φέρει μια διπλή κεντρική πόρτα της Masats και έναν κινητήρα 9 λίτρων απόδοσης 320 ίππων. Μπορεί να μεταφέρει 49 καθήμενους επιβάτες και 13 όρθιους, με τον οδηγό του να έχει στη διάθεσή του ένα σύστημα παρακολούθησης CCTV video, όπως και ένα ψηφιακό control panel μέσω του οποίου βλέπει τι συμβαίνει στο σύστημα φυσικού αερίου.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »