Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To H2X Warrego είναι ένα pick-up υδρογόνου που στηρίζεται στο Ford Ranger και το οποίο θα πραγματοποιήσει του χρόνου το εμπορικό του ντεμπούτο.

Θα διαθέτει 4x2 και 4x4 εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Η εξωτερικά τοποθετημένη κυψέλη καυσίμου θα έχει αρχικά απόδοση 93 hp (70 kW).

Το H2X Darling θα λανσαριστεί σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς ατόμων και προϊόντων και θα προσφέρεται ως van, minibus και taxi.

Το Darling θα προσφέρεται ως minibus έως και 11 θέσεων, με τις 3 εκδόσεις μήκους να εκτείνονται στα 4.670, 4.903 και 5.324 χλστ.

Το van υδρογόνου υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο φορτίο 1.000 – 1.950 κιλά και ελκτική ικανότητα 1.000 – 2.550 κιλά.

Το Ford Ranger σε εκδοχή υδρογόνου

2.681 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2021)

Μια παραλλαγή υδρογόνου του δημοφιλούς Ford Ranger ετοιμάζεται να λανσάρει η αυστραλιανή εταιρεία H2X Global, η οποία επιπλέον έχει στα σχέδιά της να εξάγει στην Ευρώπη ένα van/minibus/taxi κυψελών καυσίμου αυτονομίας 500 χλμ.

«Warrego» ονομάζεται το pick-up υδρογόνου που δημιούργησε η εταιρεία H2X Global από την Αυστραλία, στηριζόμενη στο Ford Ranger. Μάλιστα, η εν λόγω εταιρεία είχε ιδιαίτερα φιλόδοξα σχέδια, καθώς προγραμμάτιζε ήδη από τα μισά του τρέχοντος έτους, να έχει ήδη λανσάρει στην τοπική αγορά μια σειρά οχημάτων κυψελών καυσίμου. Ωστόσο, κάποια προβλήματα με τη χρηματοδότησή της, φαίνεται πως την «φρέναραν» και πλέον ελπίζει να πραγματοποιήσει το εμπορικό ντεμπούτο του pick-up μέσα στην επόμενη χρονιά.


Θα διαθέτει 4x2 και 4x4 εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Θα διαθέτει 4x2 και 4x4 εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 1.500 κιλά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Έρχεται το τρίο υδρογόνου της Renault

Η εξωτερικά τοποθετημένη κυψέλη καυσίμου θα έχει αρχικά απόδοση 93 hp (70 kW).

Η εξωτερικά τοποθετημένη κυψέλη καυσίμου θα έχει αρχικά απόδοση 93 hp (70 kW).

 
Σημειώνεται πως το Warrego ήταν αρχικά ένα εσωτερικό πρότζεκτ μηχανικής εξέλιξης, ωστόσο υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για αυτό, τόσο από υποψήφιους πελάτες εντός Αυστραλίας όσο και εκτός αυτής, με την εταιρεία να δέχεται ήδη παραγγελίες από την Ολλανδία και τη Μαλαισία. Οι πρώτες μετατροπές του Ford Ranger σε υδρογονοκίνητο όχημα θα ξεκινήσουν μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ οι επιδείξεις προγραμματίζεται να εκκινήσουν εντός Νοεμβρίου.

Το H2X Darling θα λανσαριστεί σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς ατόμων και προϊόντων και θα προσφέρεται ως van, minibus και taxi.

Το H2X Darling θα λανσαριστεί σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς ατόμων και προϊόντων και θα προσφέρεται ως van, minibus και taxi.

 
Τα Solaris Υδρογόνου στην Ευρώπη (+vids)

Το Darling θα προσφέρεται ως minibus έως και 11 θέσεων, με τις 3 εκδόσεις μήκους να εκτείνονται στα 4.670, 4.903 και 5.324 χλστ.

Το Darling θα προσφέρεται ως minibus έως και 11 θέσεων, με τις 3 εκδόσεις μήκους να εκτείνονται στα 4.670, 4.903 και 5.324 χλστ.

 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η H2X Global θα διαθέτει το μοντέλο της σε 4x2 και 4x4 εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα, αρχικά με μία (εξωτερικά τοποθετημένη) κυψέλη καυσίμου απόδοσης 93 hp (70 kW). Σύμφωνα με τα πρώτα νούμερα που ανακοινώνει η εταιρεία, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει έως και τα 1.500 κιλά, μια τιμή άκρως εντυπωσιακή. Επιπλέον, τονίζεται πως θα προσφέρεται σε πλήθος εκδόσεων με βάση τις εκάστοτε ανάγκες των πελατών.

Το van υδρογόνου υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο φορτίο 1.000 – 1.950 κιλά και ελκτική ικανότητα 1.000 – 2.550 κιλά.

Το van υδρογόνου υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο φορτίο 1.000 – 1.950 κιλά και ελκτική ικανότητα 1.000 – 2.550 κιλά.

 
Mercedes-Benz: Αυτονομία 1.000 χλμ. για το φορτηγό υδρογόνου (+vid)
 
Οι άνθρωποι της H2X Global δεν παρέλειψαν να τονίσουν πως το Warrego μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, χαρακτηρίζοντάς το «ιδανικό» για εργοτάξια, ορυχεία και λιμάνια, αλλά και ως όχημα επιτήρησης των δασών και των συνόρων μιας χώρας.
 

Τα επόμενα σχέδια: Έρχονται Van, Minibus και Taxi


Έχει αξία να αναφέρουμε πως η H2X Global σχεδιάζει επίσης να παράξει ένα ελαφρύ, υδρογονοκίνητο van/taxi. Θα ονομάζεται «Darling» και αν όλα πάνε βάσει προγραμματισμού, θα το δούμε και στην Ευρώπη προκειμένου να εκτιμήσουμε τα χαρακτηριστικά του. Συγκεκριμένα, το εν λόγω van υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο φορτίο 1.000 – 1.950 κιλά και ελκτική ικανότητα 1.000 – 2.550 κιλά.
 
Peugeot e-Expert Hydrogen: τα καλύτερα δύο κόσμων
 
Το Darling θα προσφέρεται ως Panel Van και ως minibus 11 θέσεων. Στην van εκδοχή του θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μήκους, με τη μικρότερη να έχει μήκος 4.670 χλστ. και να διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης μήκους 2.159-3.300 χλστ. και ωφέλιμου όγκου 4,6 κ.μ. Η επόμενη έκδοση εκτείνεται στα 4.903 χλστ και φέρει «κλούβα» μήκους 2.500-3.600 χλστ. και όγκου 5,1 κ.μ., μια τιμή που στην κορυφαία εκδοχή των 5.324 χλστ. ανεβαίνει στα 6 κ.μ.
 
Στις παραπάνω εκδόσεις μήκους θα λανσάρονται και επιβατικές εκδόσεις, οι οποίες -όπως προείπαμε- θα μπορούν να μεταφέρουν έως και 10+1 επιβάτες. Επιπλέον, θα υπάρξει και μία έκδοση ταξί, το H2X Taxi, το οποίο θα ανεφοδιάζεται σε υδρογόνο σε λιγότερο από 5 λεπτά, προσφέροντας την ίδια αυτονομία (έως 500 χλμ.).
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »