Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τρία προηγμένα επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου, θα λανσάρει έως το τέλος του χρόνου η Renault, παίρνοντας ως βάση το Μεγάλο της Van, Master.

Η αρχιτεκτονική «Dual Power» περιλαμβάνει μπαταρίες 33 kWh, κυψέλες καυσίμου 30 kW (φωτό) και ντεπόζιτα χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

Το Master Van H2-TECH θα έχει χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. και αυτονομία έως και 500 χλμ.

Κλούβα 19 κ.μ. και αυτονομία 250 χλμ. για το Master Chassis Cab H2-TECH.

Το Master Citybus H2-TECH θα μεταφέρει έως και 15 άτομα και θα προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χλμ.

Γρήγορο αναμένεται να είναι το γέμισμα των ντεπόζιτων χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

Έρχεται το τρίο υδρογόνου της Renault

4.322 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2021)

Τρεις εκδόσεις υδρογόνου του Renault Master-δύο Van και μία Minibus- μέγιστης αυτονομίας 500 χλμ., θα λανσάρει έως το τέλος του χρόνου η Renault, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας «HYVIA» που ίδρυσε με την ηγέτιδα εταιρεία στις κυψέλες καυσίμου, Plug Power.

Περισσότερες λεπτομέρειες ανακοίνωσε η Renault για την κοινοπραξία «HYVIA», τη δημιουργία της οποίας είχε προαναγγείλει πριν από λίγο καιρό. Υπενθυμίζεται, πως σύμμαχο στο εγχείρημα έχει την εταιρεία-ειδικό στις κυψέλες καυσίμου, Plug Power, με το όνομα το όνομα «HYVIA» να προέρχεται από του «HY» του υδρογόνου και τη λατινική λέξη «VIA» για τον δρόμο.


Η αρχιτεκτονική «Dual Power» περιλαμβάνει μπαταρίες 33 kWh, κυψέλες καυσίμου 30 kW (φωτό) και ντεπόζιτα χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

Η αρχιτεκτονική «Dual Power» περιλαμβάνει μπαταρίες 33 kWh, κυψέλες καυσίμου 30 kW (φωτό) και ντεπόζιτα χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

Kοινοποίησε το »

 Το «πράσινο» υδρογόνο θα προέρχεται από την ηλεκτρόλυση του νερού και θα επιτρέψει την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, την αυξημένη αυτονομία και τους μικρούς χρόνους ανεφοδιασμού των οχημάτων με καύσιμο. Στο «οικοσύστημα» της HYVIA περιλαμβάνεται έως το τέλος του τρέχοντος έτους, η παραγωγή, αποθήκευση και διανομή του υδρογόνου.

Το Master Van H2-TECH θα έχει χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. και αυτονομία έως και 500 χλμ.

Το Master Van H2-TECH θα έχει χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. και αυτονομία έως και 500 χλμ.

 

Η νέα γκάμα υδρογόνου


Κλούβα 19 κ.μ. και αυτονομία 250 χλμ. για το Master Chassis Cab H2-TECH.

Κλούβα 19 κ.μ. και αυτονομία 250 χλμ. για το Master Chassis Cab H2-TECH.

Σημειώνεται, πως μέχρι το τέλος του 2021, η HYVIA θα έχει λανσάρει τα παρακάτω επαγγελματικά οχήματα κυψελών καυσίμου, παίρνοντας ως βάση το Renault Master:
  • Master Van H2-TECH: Μεγάλο Van διανομών με χώρο φόρτωσης όγκου 12 κ.μ. και αυτονομία έως και 500 χλμ.

  • Το Master Citybus H2-TECH θα μεταφέρει έως και 15 άτομα και θα προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χλμ.

    Το Master Citybus H2-TECH θα μεταφέρει έως και 15 άτομα και θα προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χλμ.

  • Master Chassis Cab H2-TECH: Μεγάλο Van σε έκδοση σασί, για υπερκατασκευές όγκου 19 κ.μ. και με αυτονομία 250 χλμ.
  • Master Citybus H2-TECH: Minibus μεταφοράς έως και 15 επιβατών, με αυτονομία περίπου 300 χλμ.

  • Γρήγορο αναμένεται να είναι το γέμισμα των ντεπόζιτων χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

    Γρήγορο αναμένεται να είναι το γέμισμα των ντεπόζιτων χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου.

Τα παραπάνω οχήματα θα στηριχθούν στην αρχιτεκτονική «Dual Power» και θα τροφοδοτούνται με ενέργεια που θα προέρχεται τόσο από τον ηλεκτρισμό (μπαταρίες) όσο και από το υδρογόνο (κυψέλες καυσίμου). Αναλυτικότερα, από τη μέγιστη αυτονομία των 500 χλμ., τα 100 χλμ. θα προέρχονται από την ηλεκτρική ενέργεια και τα υπόλοιπα από το υδρογόνο. Θα εξοπλίζονται με μπαταρίες 33 kWh, κυψέλες καυσίμου ισχύος 30 kW και ντεπόζιτα χωρητικότητας 3-7 κιλών υδρογόνου, ανάλογα πάντα με την έκδοση.

Η Renault επενδύει στην υδρογονοκίνηση
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η κοινοπραξία HYVIA θα εδράζει σε τέσσερις τοποθεσίες της Γαλλίας, με το εργοστάσιο του Flins να προετοιμάζεται να εκκινήσει την παραγωγή κυψελών καυσίμου πριν το τέλος του έτους. Σημειώνεται, ακόμα, πως η Plug Power έχει εμπειρία άνω των 20 ετών στις κυψέλες καυσίμου και στους ηλεκτρολύτες, αλλά και ένα δίκτυο άνω των 100 σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνου, στους οποίους καθημερινά διακινούνται πάνω από 40 τόνους υδρογόνου.
 

Kοινοποίησε το »