ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σε μία έρευνα για τις διανομές μηδενικών ρύπων στο Βερολίνο, συμμετέχει η MAN Truck & Bus, μέσω ενός πλήρως ηλεκτρικού MAN eTGM

Το MAN eTGM σε πραγματική χρήση ως μέρος του προγράμματος CNL στην Αυστρία. Tα δεδομένα που λαμβάνονται κατά τη διαδικασία θα ενσωματωθούν στη μελέτη σκοπιμότητας «ZeroEmissionDeliveries – Berlin».

To ΜΑΝ eTGM επιχειρεί στο Βερολίνο

5.044 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2021)

Διανομές τροφίμων σε ένα δίκτυο super-market του Βερολίνου θα πραγματοποιεί το MAN eTGM, συμμετέχοντας σε μια έρευνα που εξετάζει το πώς θα γίνει η μετάβαση στα ηλεκτρικά φορτηγά διανομών.

Η μελέτη σκοπιμότητας «ZeroEmissionDeliveries – Berlin» της ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής ένωσης Μεταφορών και Περιβάλλοντος, θα χρησιμοποιηθεί από τον γερμανικό Όμιλο REWE, ως ένα ρεαλιστικό παράδειγμα για την εξέταση των συνθηκών υπό τις οποίες είναι δυνατό να γίνει η μετάβαση στα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στις περιφερειακές διανομές. Η MAN Truck & Bus, η οποία συμμετέχει ήδη με ένα MAN eTGM στο πρόγραμμα ZEUS που αφορά στα αστικά logistics εκτός των ωρών αιχμής, παίρνει μέρος και στη νέα μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας αναμένονται το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
Ο πυρήνας του έργου διαμορφώνεται από τους T&E, REWE Group και MAN Truck & Bus, αλλά και από το ινστιτούτο «Fraunhofer Institute for Systems and Innovation Research» (ISI), το οποίο θα πραγματοποιήσει τη μελέτη. Αλλοι εταίροι του έργου είναι οι Stromnetz Berlin, Allego και Compleo. «Το κοινό έργο είναι ένα σημαντικό βήμα προς την πρακτική εφαρμογή των ηλεκτρικών φορτηγών στην κυκλοφορία. Μετά από πολλούς οδικούς χάρτες, είναι πλέον καιρός να παρέχουμε περισσότερη σαφήνεια στις εταιρείες. Με την υποστήριξη του Fraunhofer ISI, ερευνούμε τι είναι ήδη δυνατό σήμερα και ποια βήματα χρειάζονται εκ μέρους των υπευθύνων χάραξης πολιτικής, των φορέων υποδομής και των αυτοκινητοβιομηχανιών για να προωθήσουν τον εξηλεκτρισμό των στόλων φορτηγών σε μεγάλες πόλεις», εξηγεί η Ekaterina Boening, Senior Policy Manager της T&E Germany.
Αφετηρία της ανάλυσης είναι τα κέντρα logistics της REWE στο Oranienburg και στο Alt-Mariendorf της Ομάδας. Θα εξεταστεί η δυνατότητα υλοποίησης, χρησιμοποιώντας το πρακτικό παράδειγμα των περιφερειακών logistics στο Βερολίνο και τη γύρω περιοχή. Θα αναλυθούν οι διαδρομές παράδοσης για περισσότερα από 250 καταστήματα της REWE σε αυτήν την περιοχή. «Κατά την παράδοση στα σούπερ μάρκετ μας στο Βερολίνο και τη γύρω περιοχή, το ένα πράγμα συνδέεται με το άλλο και η αξιόπιστη διαχείριση του στόλου φορτηγών είναι το παν. Μέχρι στιγμής, καταφέραμε να επιτύχουμε σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων μέσω της καλύτερης οδικής συμπεριφοράς και των βελτιστοποιημένων σχεδιασμών των δρομολογίων. Ενδιαφερόμαστε πολύ για καινοτόμες λύσεις εξοικονόμησης πόρων και, ως εκ τούτου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχουμε στο έργο», λέει ο Torsten Prag, Διευθυντής Logistics της REWE Ost.
Αναλυτικότερα, μεταξύ άλλων, στην έρευνα θα διευκρινιστεί ποια οχήματα απαιτούνται, ποιο είναι το βέλτιστο σχέδιο διαδρομής για τα ηλεκτρικά φορτηγά, πώς μπορεί να σχεδιαστεί ένας συνδυασμός ιδιωτικών και δημόσιων υποδομών φόρτισης και ποιες είναι οι απαιτήσεις για το δίκτυο διανομής ισχύος και την παραγωγή ενέργειας.
Μέσω της εμπειρίας που έχει ήδη αποκτήσει η MAN με το ηλεκτρικό φορτηγό διανομών eTGM στο έργο CNL στην Αυστρία από το 2018, η νέα μελέτη μπορεί να υποστηριχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με δεδομένα που συλλέγονται σε πραγματικό κόσμο. Από την πλευρά της MAN Truck & Bus, ο Michael Treier, Sales Truck Market Preparation eMobility, θα είναι υπεύθυνος. «Η μελέτη σκοπιμότητας σχετικά με την κυκλοφορία μηδενικών εκπομπών θα προσφέρει πολύτιμα αποτελέσματα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη λόγω της ενσωμάτωσης των πραγματικών απαιτήσεων πελατών του Ομίλου REWE. Ειδικά για το μελλοντικό μας χαρτοφυλάκιο eTruck, θα μπορώ να αντλήσω από αυτό με την ομάδα πωλήσεών μας, τι προδιαγραφές ηλεκτρικών φορτηγών θα απαιτηθούν και ποια υποδομή φόρτισης θα πρέπει να κατασκευαστεί στο αστικό περιβάλλον τα επόμενα χρόνια», είπε ο Michael Treier, συνοψίζοντας τις προσδοκίες του για τα αποτελέσματα της μελέτης.