ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες στον Αρκτικό Κύκλο συνεχίζεται η εξέλιξη του νέου ηλεκτροκίνητου Mercedes-Benz eVito.

Οι ειδικοί της Mercedes-Benz ήλεγξαν διεξοδικά την απόδοση και αξιοπιστία όλων ανεξαιρέτως των συστημάτων του μοντέλου σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμών Κελσίου...

… μεταξύ των οποίων –φυσικά- και την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού της καμπίνας των επιβατών.

Το eVito στο υπό το μηδέν!

2.563 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2018)

Στο πλαίσιο των τελικών δοκιμών εξέλιξης του, το ηλεκτροκίνητο Mercedes-Benz «eVito» ολοκλήρωσε μια ακόμη δέσμη από tests στον Αρκτικό Κύκλο, σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμών Κελσίου.

Στην περιοχή Arjeplog της Σουηδίας, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, όπου επικρατούν θερμοκρασίες έως και -30 βαθμών Κελσίου, ταξίδεψαν οι ειδική της Mercedes-Benz Vans προκειμένου να συνεχίσουν το σχετικό στάδιο δοκιμών εξέλιξης του νέου –ηλεκτροκίνητου- «eVito».
Στην εν λόγω φάση των δοκιμών εξέλιξης του μοντέλου, έμφαση δόθηκε στη διαδικασία φόρτισης και οδήγησης του οχήματος κάτω από ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, προκειμένου να διαπιστωθεί το κατά πόσο επηρεάζεται η αυτονομία και και οδηγικά χαρακτηριστικά του eVito στο πολικό ψύχος. Φυσικά, οι ειδικοί της Mercedes-Benz δεν θα μπορούσαν να παραλείψουν τον έλεγχο και επιμέρους συστημάτων του οχήματος όπως η θέρμανση στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών κ.ο.κ.
Πληροφοριακά αναφέρουμε πως οι παραγγελίες για το νέο Mercedes-Benz eVito ξεκίνησαν επίσημα μέσα στον Νοέμβριο του 2017 ενώ, οι πρώτες παραδόσεις του οχήματος θα γίνουν μέσα στο 2ο 6μηνο του 2018.
Με βάση τα όσα έχουμε δημοσιεύσει ως τώρα, οι μπαταρίες με χωρητικότητα 41,4 kWh του νέου eVito προσφέρουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 150 χλμ. σε αστικό κύκλο κίνησης ωστόσο, ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες, η αυτονομία του νέου ηλεκτροκίνητου ελαφρού επαγγελματικού της Mercedes-Benz δεν… πέφτει κάτω από τα 100 χλμ.
Σε μετέπειτα φάση, οι περίπου 30 ειδικοί επιστήμονες, τεχνικοί και οδηγοί του τμήματος Έρευνας & Εξέλιξης της Mercedes-Benz Vans θα μεταβούν σε ειδικά επιλεγμένες περιοχές της Ισπανίας, όπου θα συνεχιστεί η εξέλιξη του νέου eVito σε εντελώς διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες δεδομένου ότι, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, στην Ιβηρική χερσόνησο θα επικρατούν θερμοκρασίες αρκετά άνω των 35 βαθμών Κελσίου.
Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως μετά το eVito που θα διατίθεται στην αγορά της Γερμανίας από 39.990 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), αναμένεται το λανσάρισμα του νέου eSprinter μέσα στο 2019 ενώ από εκεί και μετά, τη… σκυτάλη θα πάρει η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Citan.