Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Hyundai εξέλιξε μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη μεταβολή της απόδοσης του κινητήρα αναλόγως του φορτίου που το επαγγελματικό όχημα μεταφέρει.

Το φορτίο θα επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα

8.970 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2019)

Ο Όμιλος Hyundai ανακοίνωσε πως εξέλιξε μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει στα ελαφρά της επαγγελματικά οχήματα να μεταβάλλουν την απόδοση του κινητήρα τους, βάσει του φορτίου που μεταφέρουν.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα τεχνολογική πατέντα που παρουσίασε o Όμιλος Hyundai Motor Group, επιτρέπει στα ελαφρά του επαγγελματικά οχήματα να μεταβάλλουν την απόδοση του κινητήρα, με βάση του μεικτό βάρος του οχήματος ανά πάσα στιγμή, δηλαδή με βάση το ωφέλιμο φορτίο που μεταφέρουν.
Η εν λόγω τεχνολογία αφορά ως επί το πλείστον τα μελλοντικά –ηλεκτροκίνητα- ελαφρά επαγγελματικά που η εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσει.
Μέσω αυτής, ειδικοί αισθητήρες θα είναι σε θέση να ανιχνεύσουν ακόμη και εν κινήσει το βάρος του οχήματος, μεταβάλλοντας την απόδοση του κινητήρα προκειμένου να βελτιστοποιείται η λειτουργία του, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη της ελάχιστης δυνατής κατανάλωση και παράλληλα της  μέγιστης αυτονομίας.
Αναλόγως του βάρους του φορτίου που μεταφέρεται σε κάθε ένα δρομολόγιο, το ειδικό αυτό σύστημα θα είναι σε θέση π.χ. να μειώσει την αποδιδόμενη ροπή του κινητήρα όταν το ωφέλιμο φορτίο δεν είναι το μέγιστο (ή το όχημα κινείται χωρίς φορτίο), βελτιώνοντας με αυτόν τον τρόπο και την ενεργητική του ασφάλεια καθώς π.χ. θα αποτρέπεται η απώλεια πρόσφυσης των κινητηρίων τροχών σε φάση έντονης επιτάχυνσης. Αντίστοιχα, η μέγιστη διαθέσιμη ροπή θα είναι διαθέσιμη σε ένα άλλο δρομολόγιο κατά τη διάρκεια του οποίου το όχημα πρέπει να κινηθεί σε ανηφορική διαδρομή με πλήρες φορτίο.
Ωστόσο, προκειμένου να διατηρήσει το κόστος αυτή της τεχνολογίας σε χαμηλά επίπεδα, η Hyundai βασίστηκε κατά την εξέλιξη της όχι σε αισθητήρες που μετρούν το ακριβές βάρος του οχήματος, αλλά την ενέργεια που απαιτείται για την επιτάχυνση του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην απαιτούνται επιπλέον –δαπανηρά- στοιχεία στον εξοπλισμό του όπως π.χ. αερανάρτηση, που θα επέτρεπε τον ευκολότερο υπολογισμό του βάρους σε αυτόν τον άξονα ανά πάσα στιγμή.
Χωρίς λοιπόν ανά πάσα στιγμή την απαιτούμενη ενέργεια για την κίνηση του με βάση το βάρος του φορτίου και το είδος της διαδρομής που ακολουθείται, το όχημα θα είναι σε θέση να επιμηκύνει την αυτονομία του, μειώνοντας έτσι το κόστος χρήσης του.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως η Hyundai Motor Group κατά τη διάρκεια του 2018 υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την ελβετική εταιρεία H2 Energy προκειμένου να δημιουργήσουν την κοινοπραξία «Hyundai Hydrogen Mobility», μέσω της οποίας η εταιρεία υπολογίζει πως θα λανσάρει περίπου 1.000 βαρέα φορτηγά με σύστημα fuel-cells μέσα στην επόμενη 5ετία και στις διάφορες αγορές της ΕΕ.