Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τη βοήθεια της Kuka θα πάρει η GM, προκειμένου να παραδόσει εγκαίρως τα ηλεκτρικά EV600 στη FedEx.

Η συμμετοχή της Kuka θα περιοριστεί σε 500 χειροποίητες μονάδες, η παραγωγή των οποίων θα ξεκινήσει στα τέλη του προσεχούς Οκτωβρίου.

H GM αύξησε τις δαπάνες της για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα κατά περίπου 30% σε 35 δισ. δολάρια και επιτάχυνε τα σχέδιά της για δύο εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ.

Το ηλεκτρικό van θα φέρει τις μπαταρίες Ultium της GM, οι οποίες θα του προσδίδουν αυτονομία έως και 400 χλμ. Σε έναν DC ταχυφορτιστή των 120 kW για μία ώρα, θα εξασφαλίζεται εύρος κίνησης για έως και 274 χιλιόμετρα.

Το μήκους 7.315 χλστ. και μεικτού βάρους σχεδόν 4,5 τόνων EV600 της GM προσφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου, με τον χώρο φόρτωσης να διαθέτει όγκο 17 κ.μ.

Τα 500 πρώτα van της οποίας θα παραδοθούν προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ οι ιδιώτες πελάτες θα ξεκινήσουν να τα παίρνουν στα χέρια τους, νωρίς μέσα στην επόμενη χρονιά.

Το «μπάσιμο» της GM στα ηλεκτρικά Van (+vid)

2.679 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2021)

Δυναμική είσοδο στον «παιχνίδι» των ηλεκτρικών Van θα κάνει έως το τέλος του χρόνου η General Motors με το EV600, ένα μεγάλο Van που υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. και το οποίο έχει ήδη παραγγείλει ο κολοσσός στις ταχυμεταφορές, FedEx.

Η General Motors στρέφεται στη γνωστή εταιρεία ρομποτικής, Kuka, από τη Γερμανία που αποτελεί και προμηθευτή ανταλλακτικών της αυτοκινητοβιομηχανίας, προκειμένου να καταστήσει εφικτή την αρχική -μικρής έκτασης- παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Van, ώστε να τηρήσει τις δεσμεύσεις της και να το παραδώσει εγκαίρως στην FedEx.


Η συμμετοχή της Kuka θα περιοριστεί σε 500 χειροποίητες μονάδες, η παραγωγή των οποίων θα ξεκινήσει στα τέλη του προσεχούς Οκτωβρίου.

Η συμμετοχή της Kuka θα περιοριστεί σε 500 χειροποίητες μονάδες, η παραγωγή των οποίων θα ξεκινήσει στα τέλη του προσεχούς Οκτωβρίου.

Kοινοποίησε το »

 Το παραπάνω μεταδίδει η ευρωπαϊκή εκδοχή της Automotive News, η οποία επικαλείται σχετικές δηλώσεις του Travis Katz, διευθύνοντος σύμβουλου της BrightDrop της GM, στο Reuters. «Η απόφαση για τη χρήση της Kuka για την κατασκευή των van EV600 δεν είναι τυπική στη βιομηχανία. Ωστόσο, δείχνει την επιθυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας να ακολουθήσει ένα σχέδιο για την κυκλοφορία του οχήματος στα τέλη του 2021», τόνισε το μεγαλοστέλεχος του αμερικάνικου ομίλου, συμπληρώνοντας: «Εργαζόμαστε παράλληλα με την Kuka για την αρχική παραγωγή χαμηλού όγκου για να συμβαδίζουμε με τη ζήτηση της αγοράς και να παραμένουμε σε καλό δρόμο για να παραδώσουμε την πρώτη παραγγελία EV600 αργότερα φέτος». Σημειώνεται πως οι εκπρόσωποι της Kuka αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

H GM αύξησε τις δαπάνες της για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα κατά περίπου 30% σε 35 δισ. δολάρια και επιτάχυνε τα σχέδιά της για δύο εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ.

H GM αύξησε τις δαπάνες της για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα κατά περίπου 30% σε 35 δισ. δολάρια και επιτάχυνε τα σχέδιά της για δύο εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ.

 
Υπενθυμίζεται, πως τον περασμένο Ιούνιο οι άνθρωποι της GM είχαν δηλώσει πως τον επόμενο Απρίλιο θα τερματίσουν την παραγωγή του μικρού crossover, Chevrolet Equinox, στο εργοστάσιο CAMI, προκειμένου να ξεκινήσουν εκεί τον Νοέμβριο του 2022 την κατασκευή του ηλεκτρικού van. Μάλιστα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το 2023 θα δημιουργηθούν δύο βάρδιες στο εργοστάσιο και το 2024 θα γίνουν τρεις. Η συμμετοχή της Kuka φαίνεται πως θα περιοριστεί σε 500 χειροποίητες μονάδες, η παραγωγή των οποίων θα ξεκινήσει στα τέλη του προσεχούς Οκτωβρίου, στη μονάδα της εταιρείας στην πόλη Λιβόνια της πολιτείας του Μίσιγκαν.

Το ηλεκτρικό van θα φέρει τις μπαταρίες Ultium της GM, οι οποίες θα του προσδίδουν αυτονομία έως και 400 χλμ. Σε έναν DC ταχυφορτιστή των 120 kW για μία ώρα, θα εξασφαλίζεται εύρος κίνησης για έως και 274 χιλιόμετρα.

Το ηλεκτρικό van θα φέρει τις μπαταρίες Ultium της GM, οι οποίες θα του προσδίδουν αυτονομία έως και 400 χλμ. Σε έναν DC ταχυφορτιστή των 120 kW για μία ώρα, θα εξασφαλίζεται εύρος κίνησης για έως και 274 χιλιόμετρα.

 
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως τον περασμένο Ιανουάριο, ο CEO της GM, Mary Barra, είχε ανακοινώσει την είσοδο του ομίλου στην αγορά των ηλεκτρικών van, μέσω της θυγατρικής εταιρείας BrightDrop, τα 500 πρώτα van της οποίας θα παραδοθούν προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ οι ιδιώτες πελάτες θα ξεκινήσουν να τα παίρνουν στα χέρια τους, νωρίς μέσα στην επόμενη χρονιά.

Το μήκους 7.315 χλστ. και μεικτού βάρους σχεδόν 4,5 τόνων EV600 της GM προσφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου, με τον χώρο φόρτωσης να διαθέτει όγκο 17 κ.μ.

Το μήκους 7.315 χλστ. και μεικτού βάρους σχεδόν 4,5 τόνων EV600 της GM προσφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου, με τον χώρο φόρτωσης να διαθέτει όγκο 17 κ.μ.

 

Ένα μεγάλο ηλεκτρικό van αυτονομίας 400 χλμ.


Τα 500 πρώτα van της οποίας θα παραδοθούν προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ οι ιδιώτες πελάτες θα ξεκινήσουν να τα παίρνουν στα χέρια τους, νωρίς μέσα στην επόμενη χρονιά.

Τα 500 πρώτα van της οποίας θα παραδοθούν προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ οι ιδιώτες πελάτες θα ξεκινήσουν να τα παίρνουν στα χέρια τους, νωρίς μέσα στην επόμενη χρονιά.

Στο μεταξύ, το μεικτού βάρους σχεδόν 4,5 τόνων EV600 της GM προσφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου, με τον χώρο φόρτωσης να διαθέτει όγκο 17 κ.μ. Το μήκος του ηλεκτρικού Van ανέρχεται σε 7.315 χλστ., το πλάτος σε 2.159 χλστ. και το ύψος σε 2.718 χλστ., με τις παραπάνω τιμές να αφορούν στο μοντέλο προπαραγωγής.
 
Το ηλεκτρικό van θα εξοπλίζεται με τις προηγμένες μπαταρίες Ultium της GM, οι οποίες αναμένεται να του εξασφαλίζουν αυτονομία της τάξης των 400 χλμ. Σημειώνεται, πως σε έναν DC ταχυφορτιστή των 120 kW, η σύνδεση για μία ώρα θα προσδίδει στο όχημα εύρος κίνησης για έως και 274 χιλιόμετρα.
 
Δείτε παρακάτω το βίντεο της GM με το οικοσύστημα των συνδεδεμένων, ηλεκτρικών μεταφορών που ετοιμάζει:

Kοινοποίησε το »