Το νέο Peugeot e-Expert θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ εντός του 2ου 6μήνου του 2020.

Η υποδοχή φόρτισης εδράζεται στο εμπρός αριστερό φτερό του οχήματος.

Μια χαρακτηριστική σχεδιαστική του λεπτομέρεια θα είναι το δίχρωμο λογότυπο της Peugeot ενώ…

… αρκετά τροποποιημένος θα είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος.

Για παράδειγμα, νέος είναι τόσο ο πίνακας οργάνων…

… όσο και η κεντρική κονσόλα, στης οποίας τη μεγάλη οθόνη αφής…

… θα προβάλλονται και οι ενδείξεις του 3D συστήματος πλοήγησης που έχει εξελίξει η TomTom.

Το νέο Peugeot e-Expert αποκαλύπτεται!

Με δύο εκδόσεις μπαταρίας, ωφέλιμο έως 1.275 κιλά και αυτονομία έως 330 χλμ., το πλήρως ηλεκτροκίνητο Peugeot e-Expert ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ΕΕ εντός του 2ου 6μήνου του 2020.

 
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Power of Choice» που η Peugeot Professionnel έχει σχεδιάσει αναφορικά με την αναβάθμιση της γκάμας της, εντός του 2ου 6μήνου του 2020 αναμένεται να λανσάρει στις διάφορες αγορές της ΕΕ τη νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη, έκδοση «e-Expert», του εκπρόσωπου της στα Μεσαία Vans.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως, οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων της εν λόγω κατηγορίας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ανέρχονται σε ετήσια βάση στις 750.000 μονάδες, με το Peugeot Expert να επιδεικνύει συνεχή αύξηση του μεριδίου του από το 2016 όταν και παρουσιάστηκε η νέα –υπάρχουσα- γενιά του, καταγράφοντας συνολικές περισσότερες από 195.000 πωλήσεις σε αυτό το διάστημα. Παράλληλα, πρόσφατα οι… συμβατικές εκδόσεις του Expert αναβαθμίστηκαν με την προσθήκη κινητήρων τεχνολογίας Euro 6D.
Ωστόσο, με βάση τα αποτελέσματα διεθνών ερευνών, περίπου το 80% των δρομολογίων που καλούνται να εκτελέσουν σε καθημερινή βάση τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα δεν υπερβαίνουν τα 200 χλμ./ημέρα. Με αυτό το δεδομένο, η νέα πρόταση της Peugeot Professionnel σε αυτήν την εξαιρετικά αποδοτική κατηγορία οχημάτων, με την μέγιστη αυτονομία του να ανέρχεται έως και στα 330 χλμ. την ίδια στιγμή που μπορεί να έλξει φορτία βάρους έως και 1,0t. ή να μεταφέρει στο εσωτερικό του φορτία βάρους έως και 1.275 κιλών, είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα μια τεράστια γκάμα εφαρμογών, με ιδιαίτερα μειωμένο Συνολικό Κόστος Χρήσης και φυσικά, μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Οι διαφορές του e-Expert σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις

Σε σχέση με το… συμβατικό Expert, οι εκδόσεις «e-Expert» διαφοροποιούνται χάρη σε στοιχεία όπως η τροποποιημένη μάσκα, η ύπαρξη της ειδικής υποδοχής για φόρτιση στο εμπρός αριστερό φτερό αλλά και την καλαίσθητη διχρωμία του λογότυπου της εταιρείας ενώ φυσικά, υπάρχει και το λογότυπο «e-Expert» στο πίσω μέρος του αμαξώματος.
Παράλληλα στο εσωτερικό συναντάμε έναν πλήρως τροποποιημένο πίνακα οργάνων προκειμένου ο οδηγός να ενημερώνεται άμεσα και με σαφήνεια αναφορικά με τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών. Επιπρόσθετα, η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει μια μεγάλη οθόνη αφής όπου μεταξύ άλλων προβάλλονται και δεδομένα από το προηγμένο σύστημα πλοήγησης TomTom Traffic Connected 3D Navigation ενώ, όπως είναι φυσικό, το σύστημα πολυμέσων του οχήματος είναι συμβατό με MirrorScreen, Apple CarPlay και Android Auto.
Νέο είναι και το αυτόματο κιβώτιο «e-Toggle» ενώ το σύστημα μετάδοσης της κίνησης περιλαμβάνει τρεις επιλογές (Eco, Normal και Power). Τέλος, περιττεύει ίσως να αναφέρουμε πως το e-Expert εφοδιάζεται με ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Αναλόγως του μοτίβου ως προς τη μετάδοση της κίνησης, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνεται ως εξής:
  • Eco: 60 kW (80,5 ίπποι περίπου) για την επίτευξη μέγιστης αυτονομίας
  • Normal: 80 kW (107,3 ίπποι περίπου) για την βέλτιστη καθημερινή χρήση
  • Power: 100 kW (134,1 ίπποι περίπου) για μέγιστη απόδοση κατά τη μεταφορά φορτίων μεγάλου βάρους.
Αντίστοιχα, υπάρχουν δύο επιλογές ως προς τη διαδικασία ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος που ελέγχονται μέχρι του κιβωτίου ταχυτήτων όταν ο σχετικός επιλογέας βρίσκεται στη θέση «Β» («Brake»).
Από τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί αναφορικά με την τρέχουσα και τη μέση κατανάλωση ενέργειας, την κατανάλωση ενέργειας του συστήματος θέρμανσης / κλιματισμού, τα επίπεδα ενέργειας των μπαταριών χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε την αυτονομία που απομένει στο όχημα καθώς και άλλα δεδομένα του υπολογιστή ταξιδιού. Φυσικά, αντίστοιχα ή πιο αναλυτικά δεδομένα μπορούν να προβάλλονται και στη σχετική οθόνη αφής της κεντρικής κονσόλας.
Η μέγιστη ταχύτητα που το νέο e-Van της Peugeot Professionnel περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα ενώ για η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 13,1 δλ.
Αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος και των απαιτήσεων της χρήσης για την οποία προορίζεται, το e-Expert θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές μπαταριών (50 kWh ή 75 kWh) με τη μέγιστη αυτονομία του να διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 230 ή 330 χλμ., πάντα με βάση το πρωτόκολλο WLTP.
Παράλληλα θα είναι διαθέσιμοι και δύο τύποι σύνδεσης του οχήματος σε φορτίστη, ένας μονοφασικός 7,4kW (στάνταρτ) ή ένας τριφασικός 11kW (προαιρετικά). Με βάση την επιλογή του τύπου σύνδεσης και της παροχής ενέργειας από το δίκτυο, η διάρκεια φόρτισης του νέου Peugeot e-Expert θα κυμαίνεται από 7,5 – 11,5 ώρες με την ταχεία φόρτιση του στο 80% να επιτυγχάνεται ακόμη και σε μόλις 30 λεπτά (για την μπαταρία των 50kWh) ή σε 45 λεπτά (75kWh).
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοινώνει στην παρούσα φάση πως οι μπαταρίες θα συνοδεύονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της χωρητικότητας τους.
 
Εξίσου ή και πιο αποδοτικό

Λόγω της έδρασης των μπαταριών κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, το E-Expert δεν επιδεικνύει τυχόν περιορισμούς ως προς τις διαστάσεις της καρότσας, ενώ παράλληλα διατηρείται η εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Με κύκλο στροφής 11,3μ. (στις εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο) και μέγιστο ύψος οροφής στα 1,9μ., εξακολουθεί να παραμένει ιδιαίτερα ευέλικτο ενώ, η ύπαρξη του συστήματος «Moduwork» αναβαθμίζει σημαντικά την πρακτικότητα και τις επιλογές που έχει ο ιδιοκτήτης στη διάθεση του. Για παράδειγμα, μπορεί να επιλέξει την ύπαρξη διπλού καθίσματος για τον συνοδηγό, να επεκτείνει το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης κατά 1,16μ. ή να μετατρέψει το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών σε ένα… γραφείο επί τροχών χάρη στην αναδιπλουμένη ράχη των καθισμάτων και την μετατροπή τους σε βάσεις στήριξης π.χ. για φορητούς υπολογιστές κ.ο.κ. Επιπρόσθετα, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να φέρει ειδικό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη βάση του.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Peugeot e-Expert θα είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με βάρος έως και 1.275 κιλά.
Καταλήγοντας, αναφέρουμε πως οι πωλήσεις του νέου ηλεκτροκίνητου Μεσαίου Van της Peugeot Professionnel θα ξεκινήσουν στην ΕΕ εντός του 2ου 6μήνου του 2020 και θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στο Valenciennes.
 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Peugeot - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ