ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Έχετε δει ποτέ κάτι που να μοιάζει έστω και ελάχιστα με το Citroen Cityrama των 50s;

Έχετε δει ποτέ κάτι που να μοιάζει έστω και ελάχιστα με το Citroen Cityrama των 50s;

Με βάση το σασί φορτηγού της Citroen φτιάχτηκε ένα μοναδικό διώροφο τουριστικό λεωφορείο για λογαριασμό της εταιρείας Cityrama.

Με βάση το σασί φορτηγού της Citroen φτιάχτηκε ένα μοναδικό διώροφο τουριστικό λεωφορείο για λογαριασμό της εταιρείας Cityrama.

Το ζητούμενο ήταν η μεγιστοποίηση των γυάλινων επιφανειών και μια συνολική αισθητική που δε θα παρέπεμπε σε κάτι άλλο.

Το ζητούμενο ήταν η μεγιστοποίηση των γυάλινων επιφανειών και μια συνολική αισθητική που δε θα παρέπεμπε σε κάτι άλλο.

Ιδιαίτερα δημοφιλές ήταν το λεωφορείο μέχρι τις αρχές των 80s που αποσύρθηκε από τους δρόμους του Παρισιού.

Ιδιαίτερα δημοφιλές ήταν το λεωφορείο μέχρι τις αρχές των 80s που αποσύρθηκε από τους δρόμους του Παρισιού.

Μία μόνο μονάδα φαίνεται πως επέζησε και η οποία πρόκειται να αναπαλαιωθεί πλήρως.

Μία μόνο μονάδα φαίνεται πως επέζησε και η οποία πρόκειται να αναπαλαιωθεί πλήρως.

Σε κακή κατάσταση βρίσκεται το Cityrama, η αναπαλαίωση του οποίου αναμένεται να διαρκέσει 4 χρόνια.

Σε κακή κατάσταση βρίσκεται το Cityrama, η αναπαλαίωση του οποίου αναμένεται να διαρκέσει 4 χρόνια.

  • Έχετε δει ποτέ κάτι που να μοιάζει έστω και ελάχιστα με το Citroen Cityrama των 50s;
  • Με βάση το σασί φορτηγού της Citroen φτιάχτηκε ένα μοναδικό διώροφο τουριστικό λεωφορείο για λογαριασμό της εταιρείας Cityrama.
  • Το ζητούμενο ήταν η μεγιστοποίηση των γυάλινων επιφανειών και μια συνολική αισθητική που δε θα παρέπεμπε σε κάτι άλλο.
  • Ιδιαίτερα δημοφιλές ήταν το λεωφορείο μέχρι τις αρχές των 80s που αποσύρθηκε από τους δρόμους του Παρισιού.
  • Μία μόνο μονάδα φαίνεται πως επέζησε και η οποία πρόκειται να αναπαλαιωθεί πλήρως.
  • Σε κακή κατάσταση βρίσκεται το Cityrama, η αναπαλαίωση του οποίου αναμένεται να διαρκέσει 4 χρόνια.

Το πιο παράξενο λεωφορείο όλων των εποχών (+vids)

2.601 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2022)

Γίνεται ένα τουριστικό λεωφορείο να αποτελεί από μόνο του μια ατραξιόν; Μήπως λείπει η έμπνευση, η «γενναιότητα» και η φαντασία από τη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία; Δείτε το Citroen Cityrama των 50s και θα καταλάβετε τι εννοούμε…

Ταξίδι στον χρόνο με το «magic bus» των 50s!

  • Διώροφο τουριστικό λεωφορείο Cityrama
  • Σε σασί φορτηγού της Citroen & τόνους γυαλιού
  • Δε μοιάζει με τίποτα άλλο στον δρόμο
  • Προς αναπαλαίωση το μοναδικό που επέζησε
 
Τη δεκαετία του 1950, η τουριστική εταιρεία Cityrama από το Παρίσι, προσπαθούσε να φτιάξει όνομα στον κλάδο και σε αυτό το πλαίσιο επιθυμούσε διακαώς να προσφέρει περιηγήσεις στη γαλλική πρωτεύουσα με οχήματα που θα έμεναν αξέχαστα στους τουρίστες. Και τα κατάφερε…


Με βάση το σασί φορτηγού της Citroen φτιάχτηκε ένα μοναδικό διώροφο τουριστικό λεωφορείο για λογαριασμό της εταιρείας Cityrama.

Με βάση το σασί φορτηγού της Citroen φτιάχτηκε ένα μοναδικό διώροφο τουριστικό λεωφορείο για λογαριασμό της εταιρείας Cityrama.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο σασί του Citroen Type 55

Συγκεκριμένα, η εταιρεία αγόρασε μερικά φορτηγά Citroen Type 55 της εποχής και τα παρέδωσε στην τοπική αμαξοποιό εταιρεία Currus. Οι άνθρωποι της Cityrama ζήτησαν να κατασκευαστούν διώροφα λεωφορεία, που θα είχαν τις μεγαλύτερες δυνατές γυάλινες επιφάνειες και τα οποία δε θα έμοιαζαν με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε εκείνη την περίοδο στους δρόμους.
 
Πραγματικά, τίποτα δεν μπορούσε (ούτε ακόμα μπορεί) να συγκριθεί με το Citroen Cityrama, το οποίο έγινε αμέσως ατραξιόν και εκτόξευσε τη φήμη της Cityrama. Κατασκευάστηκαν ελάχιστα μόνο λεωφορεία, με το τελευταίο από αυτά να αποσύρεται από τους δρόμους στις αρχές των 80s.

4 χρόνια αναπαλαίωσης

Σε περίπτωση που αναρωτιέστε πώς μας ήρθε ξαφνικά να ασχοληθούμε με αυτό το όχημα, η απάντηση είναι απλή: το τελευταίο (κατά τα φαινόμενα) Cityrama Currus Citroen 55 του 1956 που επέζησε, ανασύρθηκε πρόσφατα και πρόκειται να αναπαλαιωθεί από την εταιρεία Normandy Classics.
 
Όπως αναμενόταν, βρίσκεται σε κακή κατάσταση, με «τόνους» σκουριάς και τις περισσότερες γυάλινες επιφάνειες να λείπουν. Ο κινητήρας του, ωστόσο, λειτουργεί! Σύμφωνα με την εταιρεία, η απαιτητική διαδικασία της αναπαλαίωσης θα διαρκέσει περίπου 4 χρόνια. Θα χρηματοδοτηθεί από την ένωση «Association Normande d’Anciens Utilitaires», που αποτελεί μια ομάδα φίλων των κλασικών οχημάτων που έχουν στην κατοχή τους το θεαματικό αυτό διώροφο τουριστικό λεωφορείο.
 
Δείτε περισσότερα στα παρακάτω βίντεο:

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »