Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ένα νέο πρόγραμμα διαχείρισης του… τελευταίου χιλιομέτρου στις αστικές διανομές διενεργεί στην παρούσα φάση η Ford.

Σε αυτό συμμετέχουν μεταξύ άλλων και ειδικά διασκευασμένα Vans που εκτός από εμπορεύματα, μεταφέρουν και ποδήλατα.

Ένα ειδικό λογισμικό ελέγχει όλες τις φάσεις της διαδικασίας διανομής των προϊόντων και ενημερώνει π.χ. για το ακριβές σημείο στάθμευσης του ελαφρού επαγγελματικού…

… από όπου, τα προϊόντα θα παραδοθούν τόσο σε πεζούς όσο και ποδηλάτες διανομείς για το τελικό στάδιο μεταφοράς έως την πόρτα του πελάτη.

Το «τελευταίο χιλιόμετρο» των διανομών (vid)

2.104 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2019)

Η Ford εξελίσσει ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα διανομών προϊόντων εντός της πόλης σε μια προσπάθεια επιτάχυνσης των διαδικασιών και μείωσης της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Η Ford ανακοίνωσε συνεργασία με την εταιρεία διανομών Gnewt προκειμένου να εξελίξει ένα νέο σύστημα διανομών προϊόντων εντός της πόλης (ταχυμεταφορές) που βασίζεται μεταξύ άλλων σε σύνθετο λογισμικό το οποίο είναι σε θέση να ανιχνεύει σε πραγματικό χρόνο τα βέλτιστα σημεία στάθμευσης ενός φορτηγού οχήματος προκειμένου να διευκολυνθεί η αποστολή πολλαπλών πακέτων στους τελικούς αποδέκτες τους. Παράλληλα, πεζοί ή και ποδηλάτες θα μπορούν να συνεισφέρουν κατά το τελικό στάδιο της παράδοσης ενός δέματος, ακριβώς στην πόρτα του πελάτη.
Δεδομένης της αλματώδους ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και της τεράστιας γκάμας προϊόντων που μπορεί κάποιος να προμηθευτεί με αυτόν τον τρόπο (από ρουχισμό έως φαγώσιμα και έπιπλα), ο όγκος των παραδόσεων δεμάτων σε όλη την επικράτεια της ΕΕ αναμένεται να διπλασιαστεί μέσα στην ερχόμενη δεκαετία.
Με βάση τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών, οι περισσότερες από αυτές τις διανομές προϊόντων πραγματοποιούνται από ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (Vans) τα οποία συμβάλλουν στην αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως ο μέσος όρος διάρκειας σχετικών δρομολογίων στο Λονδίνο έχει αυξηθεί κατά 40% μέσα στα τρία τελευταία έτη!
Αυτό φυσικά επιβαρύνει εντυπωσιακά τη λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών που καλούνται να διανέμουν περισσότερα φορτία, σε μικρότερο χρόνο, με χαμηλότερο κόστος ενώ την ίδια στιγμή, επιβάλλεται να διασφαλίσουν την ευημερία των εργαζόμενων σε αυτές χωρίς να παραβλέπουμε και τον παράγοντα περιβάλλον και τις όποιες ενέργειες αφορούν στην μείωση της επιβάρυνσης του (ποικιλοτρόπως).
Σε αυτόν ακριβώς τον τομέα εστιάζει το νέο ερευνητικό πρόγραμμα δοκιμών που πραγματοποιούν οι εταιρείες Ford και Gnewt.
Βάση του εν λόγω προγράμματος, το τελικό στάδιο («τελευταίο χιλιόμετρο») των διανομών της εταιρείες Gnewt θα πραγματοποιείται με βάση το εξειδικευμένο λογισμικό της Ford με την ονομασία «MoDe:Link» που αναλαμβάνει να ελέγχει απόλυτα όλες τις διαδικασίες κατά την μεταφορά ενός χαρτοκιβωτίου, από την αποθήκη έως την πόρτα του τελικού πελάτη.
Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στις μεταφορικές εταιρείες, τους διαχειριστές στόλων οχημάτων, τους υπεύθυνους logistics, τις εταιρείες διανομής τροφίμων κ.ο.κ., να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους, να αυξήσουν την αποδοτικότητα των οχημάτων τους, να μειώσουν δραστικά τους χρόνους παραδόσεων και να αυξήσουν την αποδοτικότητας τους συνολικά, εξοικονομώντας  παράλληλα κέρδη.
Περισσότερα για το σχετικό ερευνητικό πρόγραμμα της Ford μπορείτε να δείτε στο σχετικό video που παρουσιάζουμε…