Toyota Hilux Hybrid: Τι το κάνει «ξεχωριστό»;
Rally Dakar 2025: Στις Top 2 θέσεις η Toyota, χάρη στο GR Hilux EVO!
Το καινούργιο σύστημα κυψελών καυσίμου παρουσιάστηκε στην έκθεση «H2 και FC EXPO» στο Τόκιο.
Αύξηση της αυτονομίας έως και 20% & μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, τα προτερήματα της 3ης γενιάς fuel cells.
Σταθερή η συνεισφορά της εταιρείας στην ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης από το 2014.
Μετά από το 2026 αναμένεται το «μπάσιμο» στην αγορά του νέου συστήματος.
Η τεχνολογία fuel cells τρίτης γενιάς, υπό την αιγίδα της Toyota Motor Corporation, παρουσιάστηκε επισήμως στην έκθεση «H2 και FC EXPO» του Τόκιο και έχει σχεδιαστεί έτσι που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εμπορευματικών μεταφορών - οι οποίες αποτελούν και τον κινητήριο μοχλό πίσω από τα περισσότερα εγχειρήματα υδρογονοκίνησης.
Η εταιρεία, εξάλλου, έχει καταστήσει σαφές πως θεωρεί το υδρογόνο ως ένα σημαντικό καύσιμο για την επιδίωξη της ουδετερότητας στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, εξ ου και η προώθηση ποικίλων πρωτοβουλιών πάνω στους τομείς της Δημιουργίας, Μεταφοράς, Αποθήκευσης και Χρήσης υδρογόνου (μέσω των δραστηριοτήτων Έρευνας & Ανάπτυξής της).
Υπενθυμίζεται δε, πως μέσα στο ίδιο πλαίσιο η Toyota αποφάσισε πριν από λίγο καιρό να συμμετάσχει σε ένα πιλοτικό χρηματοδοτούμενο έργο, ονόματι RHeaDHy, σε συνεργασία με τις εταιρείες Hydrogen Refueling Solutions (HR) και ENGIE – αλλά και με την αρωγή της Ευρωπαϊκής Ένωσης -, με στόχο την ανάπτυξη & επιτάχυνση νέων συστημάτων και υποδομών ανεφοδιασμού.
Πώς; Στην προκειμένη περίπτωση, μέσα από την καινοτομία Twin Mid Flow, που επιτρέπει (χάρη σε ένα διπλό ακροφύσιο υψηλότερης ροής) σε έναν διανομέα υδρογόνου να ανεφοδιάζει σε λιγότερο από 10 λεπτά τα βαρέα οχήματα και σε λιγότερο από ένα 5λεπτο τα ελαφρά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr