Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Rivian R1T δοκιμάζεται με τροχούς 20, 21 και 22 ιντσών, προκειμένου να αναδειχθούν οι διαφορές σε κατανάλωση και αυτονομία.

Το Rivian R1T δοκιμάζεται με τροχούς 20, 21 και 22 ιντσών, προκειμένου να αναδειχθούν οι διαφορές σε κατανάλωση και αυτονομία.

Το Rivian R1T με τους τροχούς των 21 ιντσών διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, μια επίδοση καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο με τους τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη

Το Rivian R1T με τους τροχούς των 21 ιντσών διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, μια επίδοση καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο με τους τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη συγκριτικά με το Rivian R1T με τους τροχούς των 20 ιντσών.

  • Το Rivian R1T δοκιμάζεται με τροχούς 20, 21 και 22 ιντσών, προκειμένου να αναδειχθούν οι διαφορές σε κατανάλωση και αυτονομία.
  • Το Rivian R1T με τους τροχούς των 21 ιντσών διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, μια επίδοση καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο με τους τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη

Οι τροχοί & η αυτονομία των EVs (+vid)

9.611 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2022)

Πώς επηρεάζει το μέγεθος των τροχών την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων; Τι αλλάζει στο Pick-Up μηδενικών ρύπων, Rivian R1T, όταν «φοράει» ζάντες 20, 21 ή 22 ιντσών;

Πόσο αλλάζει η αυτονομία των EVs ανάλογα με το μέγεθος των τροχών!

  • Η περίπτωση του ηλεκτρικού Pick-Up, Rivian R1T
  • 11 διαθέσιμες επιλογές στις 20, 21 και 22 ίντσες
  • Έως και 12,1% διαφορά στην αυτονομία ανάλογα με την επιλογή
  • Συγκριτικό τεστ σε πραγματικές συνθήκες
 
Ένα ενδιαφέρον συγκριτικό τεστ πραγματοποίησαν οι άνθρωποι του «Out of Spec Reviews», θέλοντας να αναδείξουν τις διαφορές στην κατανάλωση ενέργειας -και άρα στην αυτονομία- του ηλεκτρικού Pick-Up, Rivian R1T, ανάλογα με τους τροχούς που θα επιλέξουν οι υποψήφιοι αγοραστές του.
 
Οι δοκιμαστές συγκρίνουν, δηλαδή, τις τρεις επιλογές που προσφέρει η αμερικάνικη εταιρεία, Rivian: τους all-terrain τροχούς των 20 ιντσών, τους τροχούς για τον δρόμο διάστασης 21 ιντσών και τους σπορ τροχούς των 22 ιντσών.


Το Rivian R1T με τους τροχούς των 21 ιντσών διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, μια επίδοση καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο με τους τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη συγκριτικά με το Rivian R1T με τους τροχούς των 20 ιντσών.

Το Rivian R1T με τους τροχούς των 21 ιντσών διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, μια επίδοση καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο με τους τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη συγκριτικά με το Rivian R1T με τους τροχούς των 20 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι επιλογές τροχών και τι λέει η Rivian για την αυτονομία

Σημειώνεται, πως οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το Rivian R1T με τους στάνταρ τροχούς των 21 ιντσών, οι οποίοι προσφέρονται σε έξι διαθέσιμα σχέδια. Στον διαμορφωτή (configurator) της εταιρείας αναφέρεται ξεκάθαρα πως «οι τροχοί διαμέτρου 20 και 22 ιντσών μειώνουν την εκτιμώμενη αυτονομία». Οπότε είναι προφανές, ποια είναι η καλύτερη επιλογή αν το ζητούμενο είναι η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία του ηλεκτρικού Pick-Up της Rivian.
 
Σε ό,τι αφορά στους τροχούς των 20 ιντσών, αυτοί προσφέρονται σε τρία διαφορετικά σχέδια. Η Rivian αναφέρει πως οι εν λόγω τροχοί μειώνουν την εμβέλεια κίνησης κατά περίπου 64 χλμ., σε περίπτωση που το Rivian R1T εξοπλίζεται με το μεγάλο πακέτο μπαταριών (Large Pack) που του προσδίδουν μέγιστη αυτονομία 505 χλμ.
 
Για όσους επιθυμούν περισσότερο στιλ, η αμερικάνικη εταιρεία προσφέρει την επιλογή των τροχών διάστασης 22 ιντσών, που είναι διαθέσιμοι σε δύο σχέδια. Μόνο που το στιλ έχει το τίμημά του, καθώς η αυτονομία του ηλεκτρικού Pick-Up περιορίζεται κατά 34 χλμ. Σημειώνεται πως οι παραπάνω πέντε επιλογές ζαντών θα κοστίσουν 2.500 δολάρια στον υποψήφιο αγοραστή, ενώ αν αυτός επιθυμεί μαύρο φινίρισμα, θα πρέπει να υπολογίζει πως θα χρειαστεί να εκταμιεύσει 3.500 δολάρια.

Η δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες

Τα παραπάνω είναι όσα ανακοινώνει η ίδια η Rivian. Τι γίνεται, όμως, με τη δοκιμασία σε πραγματικές συνθήκες; Στο τεστ του «Out of Spec Reviews», λοιπόν, οι μπαταρίες φορτίστηκαν στο 70%, η πίεση των ελαστικών ρυθμίστηκε στα 48 psi σύμφωνα με τις υποδείξεις της Rivian, ενώ καλύφθηκαν οι καρότσες των ηλεκτρικών Pick-Up.
 
Το συγκριτικό αποκάλυψε πως όντως η επιλογή των 21 ιντσών είναι η ενδεδειγμένη, καθώς το όχημα που φορούσε τους εν λόγω τροχούς, διένυσε 3,8 χλμ. ανά kWh ενέργειας που καταναλώθηκε, φτάνοντας στο τέλος της δοκιμασίας έχοντας υπόλοιπο 52% στην μπαταρία του.
 
Η παραπάνω επίδοση ήταν καλύτερη κατά 4,3% σε σχέση με το μοντέλο που διέθετε τροχούς 22 ιντσών, αλλά και 12,1% ανώτερη συγκριτικά με το Rivian R1T με τους τροχούς των 20 ιντσών. Μάλιστα, το ηλεκτρικό Pick-Up με τους 20άρηδες τροχούς είχε στο τέλος 50% περίσσευμα μπαταρίας, ενώ αυτό με τους τροχούς των 22 ιντσών διέθετε ακόμα το 51% της μπαταρίας του.
 
Δείτε περισσότερα για τη δοκιμασία, στο παρακάτω βίντεο:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »