Η Volvo Trucks λανσάρει ένα νέο και ισχυρότερο φορτηγό με βάση το αέριο ως καύσιμο, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με υγροποιημένο βιοαέριο. Το νέο φορτηγό μπορεί να φέρει εις πέρας τις απαιτητικές εργασίες μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων , μειώνοντας παράλληλα τις συνολικές εκπομπές CO2.
«Το βιοαέριο είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα των ηλεκτρικών μεταφορών»
«Το
βιοαέριο είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα των ηλεκτρικών μεταφορών, βοηθώντας τους μεταφορείς με τις φιλοδοξίες τους για βιωσιμότητα και τους στόχους τους προς τις κλιματικά ουδέτερες μεταφορές», λέει ο Daniel Bergstrand, διευθυντής προϊόντων για φορτηγά που κινούνται με φυσικό αέριο στη
Volvo Trucks. Τα
Volvo FH και
FM, τα φορτηγά που κινούνται με φυσικό αέριο, αυξάνουν το επίπεδο ισχύος τους στους
500 ίππους, με τους κινητήρες αερίου να λαμβάνουν σημαντικές τεχνικές αναβαθμίσεις. Αυτές τους καθιστούν έως και 4% πιο αποδοτικούς σε καύσιμο, γεγονός που συμβάλλει στη μεγαλύτερη αυτονομία μαζί με ένα νέο 10% μεγαλύτερο ρεζερβουάρ αερίου.
Καμία ενιαία λύση δεν μπορεί να λύσει την κλιματική αλλαγή
Η ενισχυμένη σειρά που κινείται με φυσικό αέριο ταιριάζει με τον στρατηγικό χάρτη πορείας τριών δρόμων της
Volvo Trucks στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών. Το πλάνο περιλαμβάνει ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία, φορτηγά με κυψέλες καυσίμου και κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα όπως βιοαέριο,
HVO ή ακόμα και πράσινο υδρογόνο. «Απαιτούνται αρκετές τεχνικές λύσεις επειδή η διαθεσιμότητα υποδομής ενέργειας και καυσίμων διαφέρει πολύ μεταξύ χωρών και περιοχών, καθώς και επειδή οι απαιτήσεις για κάθε αποστολή μεταφοράς μπορεί να ποικίλλουν», σχολιάζει ο Daniel Bergstrand.
Τεράστια σχέδια αντικατάστασης του ορυκτού LNG με βιο-LNG στην Ευρώπη
Η ευρωπαϊκή παραγωγή
βιο-LNG αναμένεται να αυξηθεί γρήγορα για να απομακρυνθεί από τη χρήση ορυκτών
LNG. Η Επιτροπή της ΕΕ έχει προτείνει ένα σχέδιο που ονομάζεται
REPower EU, όπου η εστίαση είναι στη δημιουργία πολύ αυξημένης εγχώριας παραγωγικής ικανότητας για διαφορετικά είδη ενέργειας. Το σχέδιο είναι να ενισχυθεί η ετήσια παραγωγή βιοαερίου δέκα φορές έως το 2030 και ο τομέας έχει ήδη ξεκινήσει μια φάση ταχείας ανάπτυξης.