Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Renault ανακοίνωσε πως σύντομα θα λανσάρει εκδόσεις των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων με σύστημα fuel-cells και καύσιμο το υδρογόνο.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα είναι η σημαντική αύξηση της αυτονομίας, που στην περίπτωση του Master αυξάνεται από τα 120 χλμ. στα 350 χλμ.!

Παράλληλα, η διαδικασία ανεφοδιασμού των οχημάτων με υδρογόνο δεν διαρκεί περισσότερο από 10 λεπτά της ώρας.

Στα μειονεκτήματα της εν λόγω λύσης αξίζει να αναφέρουμε την αύξηση του απόβαρου, κατά 110 κιλά στο Kangoo και κατά 200 κιλά στο Master.

«Υδρογονοκίνηση» για την Renault!

6.939 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2019)

Η Renault ανακοίνωσε πως μέχρι τα μέσα του 2020 θα λανσάρει τα ηλεκτροκίνητα Kangoo Z.E. και Master Z.E. με σύστημα fuel-cells και καύσιμο το υδρογόνο, αυξάνοντας θεαματικά την αυτονομία τους.

Η Renault ανακοίνωσε επίσημα πως μέχρι το τέλος του 2019 αναμένεται να λανσάρει την ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kangoo Z.E. και με σύστημα fuel-cells ενώ, μέσα στο 2020 θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση (Z.E.) του Master.
Η Renault ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που φέρουν σύστημα fuel-cell (με καύσιμο το υδρογόνο) από το 2014, σε συνεργασία με την εταιρεία Symbio, θυγατρική του Ομίλου Michelin.
Με βάση τα αποτελέσματα των ερευνών της, είναι πλέον σε θέση να ανακοινώσει επίσημα πως μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα, είναι σε θέση να λανσάρει τις νέες –μηδενικών εκπομπών ρύπων- εκδόσεις Kangoo Z.E. Hydrogen και Master Z.E. Hydrogen οι οποίες, σε σχέση με τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (Z.E.: Zero Emissions) των εν λόγω οχημάτων, επιδεικνύει έως και τριπλάσια αυτονομία, χωρίς να παραβλέπουμε το γεγονός ότι, ο ανεφοδιασμός τους με καύσιμο (υδρογόνο) δεν διαρκεί παραπάνω από 5 – 10 λεπτά της ώρας!
Οι εν λόγω εκδόσεις των Kangoo και Master εφοδιάζονται με ένα σύστημα fuel-cells ισχύος 10 kW που είναι σε θέση να παρέχει επιπλέον ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα των εκδόσεων Z.E. αυξάνοντας την μέγιστη αυτονομία τους σημαντικά, καθιστώντας τα ιδανικά για χρήση και σε εφαρμογές που π.χ. περιλαμβάνουν δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, μια παράμετρος που προβληματίζει σημαντικά όσους επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιο ελαφρύ επαγγελματικό με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως στην περίπτωση του Renault Master Z.E. Hydrogen, η μέγιστη αυτονομία αυξάνεται από τα 120 χλμ. στα 350 χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP). Μάλιστα, το εν λόγω μοντέλο που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία εντός του 2020, θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαστάσεις αμαξώματος (ως προς τις εκδόσεις Van) με ωφέλιμο όγκο από 10,8 – 20,0 κ.μ. με μόνη… επιβάρυνση την αύξηση του απόβαρου κατά 200 κιλά περίπου.
Αντίστοιχα, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους (2019), θα λανσαριστούν και οι εκδόσεις Kangoo Z.E. Hydrogen με μέγιστη αυτονομία έως και 370 χλμ. (από 230 χλμ. που προσφέρουν στην παρούσα φάση οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις Ζ.Ε.).
Παρά την αύξηση του απόβαρου και εδώ κατά 110 κιλά, ο ωφέλιμος όγκος των 3,9 κ.μ. που διατηρείται αναλλοίωτος, αποτελεί ένα από τα βασικότερα προτερήματα του γαλλικού ελαφρού επαγγελματικού.
Σύμφωνα πάντα με την επίσημη ανακοίνωση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι εν λόγω εκδόσεις των –μηδενικών εκπομπών ρύπων- ελαφρών επαγγελματικών της, θα προσφέρουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης σημαντικά μεγαλύτερων δρομολογίων ενώ, την ίδια στιγμή η μέγιστη διάρκεια ανεφοδιασμού τους με καύσιμο (υδρογόνο «H2») δεν διαρκεί περισσότερο από 10 λεπτά της ώρας, στοιχείο που συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματα τους μαζί με το περιορισμένο κόστος συντήρησης.