Το τμήμα Commercial Vehicle Solutions (CVS) της ZF ανακοίνωσε πως το νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης CeTrax lite μπαίνει στην παραγωγή. Χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από την ανάπτυξη και την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων, η νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης προσαρμόστηκε και για χρήση σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Επιτρέπει στους πελάτες να ηλεκτρίζουν τις υπάρχουσες πλατφόρμες οχημάτων τους
«Ως ηλεκτρική κεντρική κίνηση, το
CeTrax lite επιτρέπει στους πελάτες μας να ηλεκτρίζουν τις υπάρχουσες πλατφόρμες οχημάτων τους. Αυτό αποδεικνύει την τεχνική μας προσέγγιση και αποδεικνύει περαιτέρω την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες στις ηλεκτρικές μας λύσεις», δήλωσε ο Winfried Gründler, Επικεφαλής της γραμμής προϊόντων για
συστήματα Driveline με το τμήμα λύσεων εμπορικών οχημάτων της
ZF.
Το CeTrax lite παρέχει κορυφαία επίπεδα απόδοσης και αποδοτικότητας
«Σχεδιασμένο για αθόρυβη, χωρίς εκπομπές ρύπων εντός πόλης μεταφορά εμπορευμάτων «τελευταίου μίλιου», το
CeTrax lite παρέχει κορυφαία επίπεδα απόδοσης και αποδοτικότητας. Ως εκ τούτου, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό νέο ορόσημο στη στρατηγική μας για την «
Κινητικότητα επόμενης γενιάς» και ενισχύει τη δέσμευσή μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου», πρόσθεσε ο Gründler.
Μια εξαιρετικά ενσωματωμένη λύση eMobility από τη ZF
Παρέχοντας μια έξυπνη λύση «με το κλειδί στο χέρι» για την υποστήριξη των αναγκών των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, η τεχνολογία
CeTrax lite της
ZF υποστηρίζει τις αρχιτεκτονικές των οχημάτων με συμβατικό καύσιμο καθώς και τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης των κατασκευαστών, αξιοποιώντας εσωτερικά ανεπτυγμένα εξαρτήματα και ευρύτερες συνέργειες συστημάτων
eMobility.
Για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα έως 7,5 τόνους με 204 ίππους & ροπή 1.500 Nm
Σχεδιασμένο
για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα έως 7,5 τόνους, το
CeTrax lite έχει μέγιστη απόδοση
150 kW (204ps) και
ροπή 1.500 Nm. Η βελτιστοποιημένη συμπαγής σχεδίαση του
CeTrax lite βοηθά στη μεγιστοποίηση του χώρου για ηλεκτρικά εξαρτήματα και μπαταρίες. Η μονάδα είναι ένα πλήρως ενσωματωμένο σύστημα, που φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα καθώς και μια βαθμίδα κιβωτίου ταχυτήτων και ηλεκτρονικά ισχύος. Εκτός από την βελτιωμένη ευελιξία του, το σύστημα προσφέρει ελαφριά σχεδίαση στα 120 κιλά περίπου.
Ένας από τους πρώτους πελάτες, ο Ιάπωνας κατασκευαστής
ISUZU θα εγκαταστήσει τη μονάδα στο νέο της
ELF EV.