ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Χρέωση «με το κιλό» για θέσεις parking!

(10/11/2025)
Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

  • Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;
  • Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

H εύρεση θέσεων parking γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο!
Με δημοψήφισμα στη Ζυρίχη, οι πολίτες αποφάσισαν τη χρέωση της στάθμευσης με βάση το βάρος του οχήματος!
Στην Ουαλία τα οχήματα με βάρος άνω των 2,4t. θα χρεώνονται επιπλέον για τη στάθμευση σε συγκεκριμένες ζώνες.
Τι θα ισχύσει για τα ηλεκτρικά οχήματα (IX & Vans);

PRO.autotriti Team

H εύρεση θέσεων parking γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο!

Η συνεχής αύξηση του πληθυσμού που κατοικεί στα μεγάλα αστικά κέντρα και αντίστοιχα του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του δεν είναι φυσικά μόνο ελληνικό φαινόμενο αλλά ταλαιπωρεί τους υπευθύνους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
 
Η έλλειψη επαρκών θέσεων στάθμευσης είναι ένα πρόβλημα που αγγίζει ολοένα και περισσότερους καθώς, σύμφωνα με στοιχεία για την ελληνική κοινωνία, το 66% των νοικοκυριών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δεν έχει στη διάθεση του κάποια συγκριμένη (ιδιόκτητη;) θέση parking για το όχημα τους. Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως ακόμη και αν αυτό ίσχυε, η ύπαρξη περισσότερων του ενός οχημάτων ανά οικογένεια δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας.
 

Με δημοψήφισμα στη Ζυρίχη, οι πολίτες αποφάσισαν τη χρέωση της στάθμευσης με βάση το βάρος του οχήματος!

Ειδικά μέτρα ως προς την στάθμευση ισχύουν και στην Ελλάδα (ελεγχόμενη στάθμευση) ωστόσο όλοι γνωρίζουμε πως ουσιαστικά δεν λύνουν τα προβλήματα.
 
Θέλοντας να βρουν λύσεις, το καντόνι της Ζυρίχης (Ελβετία) έθεσε σε δημοψήφισμα μια νέα πρόταση που αφορά στην χρέωση των θέσεων στάθμευσης στις ελεγχόμενες «Μπλε» ζώνες της πόλης, με βάση το… βάρος του εκάστοτε οχήματος.
 
Στις συγκεκριμένες ζώνες οι κάτοικοι καλούνται να καταβάλλουν ένα ετήσιο μίσθωμα για τη χρήση των θέσεων parking που τους αναλογούν και με βάση τα νέα μέτρα που εγκρίθηκαν από τους πολίτες, όσοι κατέχουν οχήματα μεγάλου βάρους θα επιβαρυνθούν με αυξημένο κόστος.
 
Σε ότι αφορά δε στα ηλεκτρικά οχήματα (που έτσι και αλλιώς είναι βαρύτερα από τις αντίστοιχες συμβατικές τους εκδόσεις), θα υπάρχει επίσης προσαύξηση ανά κιλό του οχήματος, αλλά μικρότερη σε σχέση με τα συμβατικά.
 


Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

Θα έπρεπε να υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεγάλα, βαριά ή/και ηλεκτρικά οχήματα (Ι.Χ. ή Vans) εντός της πόλης; Ποια είναι η γνώμη σας;

Στην Ουαλία τα οχήματα με βάρος άνω των 2,4t. θα χρεώνονται επιπλέον για τη στάθμευση σε συγκεκριμένες ζώνες.

Την ίδια στιγμή στο Κάρντιφ (Ουαλία), το τοπικό συμβούλιο ενέκρινε ένα 10ετές πρόγραμμα που προβλέπει αντίστοιχες προσαυξήσεις στο κόστος στάθμευσης για τα οχήματα που υπερβαίνουν σε βάρος τους 2,4t. Σε βάθος χρόνου, το εν λόγω όριο αναμένεται να μειωθεί στους 2,0t. για τα συμβατικά οχήματα.
 
Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως το μέτρο βρήκε σύμφωνο το 66% των ερωτηθέντων!
 
Το σκεπτικό πάνω στο οποίο βασίζονται αμφότερες οι νομοθετικές ρυθμίσεις σε Ελβετία & Ουαλία αναφέρει πως τα βαρύτερα και μεγαλύτερα σε μέγεθος οχήματα (ΙΧ ή Vans) καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο επί του οδοστρώματος, επιφέρουν μεγαλύτερη φθορά του οδικού δικτύου ενώ αποτελούν μεγαλύτερες πηγές κινδύνων ως προς την οδική ασφάλεια που απολαμβάνουν οι πεζοί, οι ποδηλάτες κ.ά.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>