Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η αεριοκίνηση μπορεί να αποτελέσει μια καλή λύση για επαγγελματικά οχήματα.

Η αεριοκίνηση μπορεί να αποτελέσει μια καλή λύση για επαγγελματικά οχήματα.

Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.

Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.

Στην πρωτεύουσα, αρκετοί επαγγελματίες οδηγοί, έχουν επιλέξει την αεριοκίνηση.

Στην πρωτεύουσα, αρκετοί επαγγελματίες οδηγοί, έχουν επιλέξει την αεριοκίνηση.

  • Η αεριοκίνηση μπορεί να αποτελέσει μια καλή λύση για επαγγελματικά οχήματα.
  • Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.
  • Στην πρωτεύουσα, αρκετοί επαγγελματίες οδηγοί, έχουν επιλέξει την αεριοκίνηση.

Αεριοκίνηση: Η λύση για τους επαγγελματίες

7.707 Επισκέψεις στο άρθρο

Σημαντικά υψηλά ποσοστά στην εξοικονόμηση κόστους και ενέργειας καθώς και στην μείωση εκπομπών ρύπων προσφέρει το φυσικό αέριο.

ILEP
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ

Τα ποσοστά μιλούν από μόνα τους: πάνω από 50% εξοικονόμηση κόστους σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, 23% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, 87% μείωση των υδρογονανθράκων και 89% μείωση των οξειδίων του αζώτου. Με βάση αυτό το δεδομένο και στο πλαίσιο της επίτευξης των ενεργειακών στόχων μέχρι το 2020, στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η δημιουργία στόλων αυτοκινήτων επαγγελματικών - ιδιωτικών που κινούνται με CNG και πλέον στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν ταξί, λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά, απορριμματοφόρα αλλά και ΙΧ φυσικού αερίου τα οποία είναι εργοστασιακά κατασκευασμένα καθώς και οχήματα με συστήματα διπλής καύσης.

Μέχρι στιγμής, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου, 600 λεωφορεία ΟΣΥ, 110 απορριμματοφόρα του νομού Αττικής και αρκετά ΙΧ που κινούνται με φυσικό αέριο ενώ στις υπόλοιπες χώρες η χρήση του «πράσινου καυσίμου» είναι ακόμη πιο διαδεδομένη επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για δεκαπλασιασμό της χρήσης του φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές (έρευνα ευρωπαϊκού οργανισμού ACER). Βαρύνουσα σημασία κατά το τελευταίο διάστημα παρουσιάζει το θέμα της μετατροπής πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων σε διπλής καύσης ύστερα από την ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου (ΦΕΚ 14660/5-06-2014 και ΦΕΚ 195 της 23-1-2015).
Όπως είναι γνωστό οι συγκεκριμένες αποφάσεις «λύνουν» τα χέρια των οδηγών και ιδιαίτερα των επαγγελματιών (ταξί, βαρέα οχήματα, λεωφορεία κλπ) και επιτρέπει στις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν το CNG στην κίνηση των επαγγελματικών τους στόλων επενδύοντας σε μια «πράσινη» επιχειρηματική στρατηγική, η οποία μεταξύ άλλων, λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου, εξοικονομεί σημαντικά κεφάλαια από τον ετήσιο προϋπολογισμό.

Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.

Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου.

Κοινοποίησέ το »

Η χρήση φυσικού αερίου κίνησης και τα πλεονεκτήματα της μετατροπής οχημάτων σε διπλής καύσης

Ιδιαίτερα επωφελής μπορεί να αποδειχθεί η μετατροπή φορτηγών σε διπλής καύσης.

Ιδιαίτερα επωφελής μπορεί να αποδειχθεί η μετατροπή φορτηγών σε διπλής καύσης.

    Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΙΔΕΕΑ, κ. Καπετανάκη, «η μετατροπή των σε διπλής καύσης παρουσιάζει οφέλη, ειδικά όταν πρόκειται για εμπορικούς στόλους (φορτηγά κλπ) μεγάλων εταιρειών και αλυσίδων όπως είναι π.χ τα supermarkets καθώς πραγματοποιείται εξοικονόμηση κόστους και μείωση εκπομπών ρύπων».

    Πιο συγκεκριμένα, εκτός από την εξοικονόμηση κόστους στο καύσιμο, επιτυγχάνεται και μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 15%, μείωση των σωματιδίων της αιθάλης κατά 99,6%, των υδρογονανθράκων κατά 87% και των οξειδίων του αζώτου κατά 89%.

    Ένα ακόμη όφελος από τη χρήσης φυσικού αερίου αποτελεί και η προστασία των συστημάτων (με άμεση συνέπεια τα μειωμένα έξοδα συντήρησης). Η μείωση εκπομπών σωματιδίων αιθάλης που επιτυγχάνει η λειτουργία του κινητήρα σε κατάσταση διπλού καυσίμου επιδρά θετικά στη συντήρηση και την διάρκεια ζωής του φίλτρου αιθάλης, παρέχει επιπλέον οικονομία καυσίμου και μειώνει τα οξείδια του αζώτου.

    Παράλληλα, τα οχήματα που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο έχουν στην διάθεσή τους ένα επαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού σε βασικές πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού ενώ απολαμβάνουν σειρά πλεονεκτημάτων όπως είναι τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και η δυνατότητα κυκλοφορίας των συγκεκριμένων οχημάτων σε ζώνες απαγορευμένης κυκλοφορίας (δακτύλιος κλπ). 

    Πρατήρια φυσικού αερίου στην Ελλάδα

    Αυξάνονται τα πρατήρια φυσικού αερίου στην Ελλάδα.

    Αυξάνονται τα πρατήρια φυσικού αερίου στην Ελλάδα.

    Υπό κατασκευή βρίσκονται ένα πρατήριο στη Λάρισα και ένα Λαμία, ενώ άλλα 6 είναι σε φάση αδειοδότησης στην Αθήνα.

    Υπό κατασκευή βρίσκονται ένα πρατήριο στη Λάρισα και ένα Λαμία, ενώ άλλα 6 είναι σε φάση αδειοδότησης στην Αθήνα.

    • Αυξάνονται τα πρατήρια φυσικού αερίου στην Ελλάδα.
    • Υπό κατασκευή βρίσκονται ένα πρατήριο στη Λάρισα και ένα Λαμία, ενώ άλλα 6 είναι σε φάση αδειοδότησης στην Αθήνα.

    Στην Ελλάδα, η ΔΕΠΑ προκειμένου να ανοίξει την αγορά της αεριοκίνησης, με το FISIKON (εμπορική ονομασία του φυσικού αερίου για την κίνηση οχημάτων) δημιουργεί υποδομές και υλοποιεί στρατηγικές συνεργασίες, έχοντας ως στόχο το οικονομικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο, να κάνει όλο και περισσότερο αισθητή την παρουσία του στους ελληνικούς δρόμους.

    Έτσι σήμερα η ΔΕΠΑ λειτουργεί 7 πρατήρια σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας:

    -ΕΚΟ - Λεωφ. Κηφισίας 264, Κηφισιά

    -ΕΚΟ - 8ο χλμ Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια

    -Πρατήριο Fisikon στην Ανθούσα, στον παράδρομο της Αττικής Οδού

    -Πρατήριο Fisikon στα ¶νω Λιόσια
    στη Θεσσαλονίκη:

    EKO - Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 128, Πυλαία, και

    ΒΡ - Λεωφ. Κ. Καραμανλή 36, Νέα Μαγνησία, και

    στο Βόλο:

    ΒΡ - Οδός Λαρίσης 202.

    Τα πρατήρια CNG παγκοσμίως

    Περισσότερα από 25000 πρατήρια φυσικού αερίου παγκοσμίως.

    Περισσότερα από 25000 πρατήρια φυσικού αερίου παγκοσμίως.

      Υπενθυμίζεται ότι τα πρατήρια φυσικού αερίου έχουν φθάσει τα 25.300 σε όλο τον κόσμο προκειμένου να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση των 19 εκατομμυρίων οχημάτων που κυκλοφορούν σε Ευρώπη και Αμερική. 


      Ειδικότερα, όσον αφορά στην Ευρώπη, λειτουργούν συνολικά 4.720 πρατήρια προκειμένου να ανεφοδιάσουν τα 1,8 εκατομμύρια οχήματα που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η γειτονική μας Ιταλία, διαθέτει σήμερα 984 σταθμούς ανεφοδιασμού εκ των οποίων οι 165 εγκαταστάθηκαν την τελευταία διετία. Στα ίδια επίπεδα με μικρή διαφορά προς τα κάτω, κινείται και η Γερμανία η οποία διαθέτει 844 πρατήρια ανεφοδιασμού φυσικού αερίου

      Ενημέρωση και τεχνικά σεμινάρια για το φυσικό αέριο στην έκθεση AutoGAS & Natural GAS Expo

      Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για την μετατροπή βενζινοκίνητων και diesel σε διπλής καύσης.

      Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για την μετατροπή βενζινοκίνητων και diesel σε διπλής καύσης.

        Την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο, οι δυνατότητες μετατροπής βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων σε διπλής καύσης, τα οικονομικά οφέλη για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν επαγγελματικούς στόλους και την μείωση των εκπομπών ρύπων θα έχουν οι επισκέπτες της έκθεσης AutoGAS & Natural GAS Expo, που διοργανώνεται από 17 έως 19 Απριλίου στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου.

        Στο περιθώριο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο με θέμα «Νέες τάσεις κίνησης οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα» , το οποίο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (Ι.Δ.Ε.Ε.Α) και απευθύνεται στους επαγγελματίες του κλάδου (συνεργεία κλπ), στους επικεφαλής επαγγελματικών στόλων και όλους όσοι ενδιαφέρονται για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων.

        Μεταξύ άλλων θα αναλυθούν θέματα όπως είναι η εφαρμογή του φυσικού αερίου κίνησης, τα πλεονεκτήματα, οι τεχνολογίες και τα συστήματα εγκατάστασης του φυσικού αερίου, το νομοθετικό πλαίσιο μετατροπής οχημάτων, η εγκατάσταση συστήματος ανάμειξης πετρελαίου και φυσικού αερίου και τα οφέλη χρήσης φυσικού αερίου για τους επαγγελματικούς στόλους οχημάτων.

        Το σεμινάριο πραγματοποιείται στους χώρους του εκθεσιακού κέντρου, την Κυριακή 19/04/2014 (10.30-14.30).

        Κοινοποίησέ το »