ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Απαραίτητος είναι ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων-σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα- καθώς προβλέπεται βάσει νόμου.

Απαραίτητος είναι ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων-σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα- καθώς προβλέπεται βάσει νόμου.

Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι

Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι

Η κατάσταση των οχημάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ασφάλεια στους δρόμους.

Η κατάσταση των οχημάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ασφάλεια στους δρόμους.

2,5 εκατομμύρια ανέλεγκτα οχήματα!

2,5 εκατομμύρια ανέλεγκτα οχήματα!

  • Απαραίτητος είναι ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων-σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα- καθώς προβλέπεται βάσει νόμου.
  • Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι
  • Η κατάσταση των οχημάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ασφάλεια στους δρόμους.
  • 2,5 εκατομμύρια ανέλεγκτα οχήματα!

Έλεγχος KTEO: Για ασφάλεια και όχι μόνο για τα πρόστιμα

5.755 Επισκέψεις στο άρθρο

Ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο έλεγχος του αυτοκινήτου από ΚΤΕΟ, αφού -πέραν των κυρώσεων βάσει κ.ο.κ.- αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο τρόπο ελέγχου της κατάστασης του οχήματος.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Απαραίτητος είναι ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων-σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα- καθώς προβλέπεται βάσει νόμου. ¶λλωστε, οι τελευταίες αλλαγές, όπως η αύξηση των παράβολων εκπρόθεσμων ελέγχων, αλλά και η υποχρεωτική επίδειξη δελτίου τεχνικού ελέγχου για την ασφάλιση αυτοκινήτου, έχουν ως στόχο την ενίσχυση του θεσμού και κατ επέκταση τη βελτίωση των επιπέδων οδικής ασφάλειας στους δρόμους που είναι άμεσα συνδεδεμένη με την κατάσταση των κυκλοφορούντων οχημάτων. Ωστόσο, με την είσοδο των ιδιωτικών ΚΤΕΟ στην αγορά -υπενθυμίζουμε πως πλέον μόνο αυτά πληρούν τις προδιαγραφές του Υπουργείου και ότι τα Δημόσια ΚΤΕΟ έχουν κλείσει- οι υπηρεσίες που παρέχονται πλέον στους κατόχους αυτοκινήτων είναι αρκετές και με πολλαπλά οφέλη. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις επιπλέον υπηρεσίες που παρέχονται στα ΙΚΤΕΟ, πέραν των καθιερωμένων περιοδικών τεχνικών ελέγχων. 

Έλεγχος μεταχειρισμένου
Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η μοναδική λύση είναι η συμβολή εξειδικευμένου τεχνικού. Ωστόσο, αντί να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο εξουσιοδοτημένο ή μη, τώρα, σας δίνεται η δυνατότητα να ελέγξετε το αυτοκίνητο που πρόκειται να αγοράσετε σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Οι έλεγχοι που περνά το όχημα σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι ακριβώς ίδιοι με εκείνους που προβλέπονται για τους περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους (έλεγχος στα στοιχεία αυτοκινήτου, σύγκλιση-απόκλιση αξόνων, απόδοση φρένων κτλ.).
Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι
Οι ημέρες των χειμερινών διακοπών πλησιάζουν και όπως είναι φυσικό, αρκετοί θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους, πραγματοποιώντας κατά περίπτωση πολλά χιλιόμετρα. Έτσι, πριν την αναχώρηση σας για το χωριό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα πλήρη ή μερικό έλεγχο στα σημεία που θέλετε, σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ, στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο. Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιείτε τυχόν κινδύνους, ενώ έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ότι η οικογένεια ταξιδεύει με ασφάλεια. 
Έλεγχος εργασιών συνεργείου
Αν έχουν προηγηθεί εργασίες συντήρησης-επισκευής του αυτοκινήτου σας σε κάποιο συνεργείο, μπορείτε να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα τους επισκεπτόμενοι κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Ο έλεγχος μπορεί να αφορά στην τοποθέτηση νέων αναρτήσεων, στην επισκευή των φρένων κτλ. 
Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ;
Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως  τα 50 ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο έλεγχος των οχημάτων; 
 Η κατάσταση του στόλου των οχημάτων που υπάρχουν σε μια χώρα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη Δημόσια Ασφάλεια, αλλά και με την προστασία του περιβάλλοντος. Προς αυτή την κατεύθυνση άλλωστε, κινούνται και τα τελευταία επιτεύγματα της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν συνεχή εξέλιξη των συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που έχουν μειώσει σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα, καθώς επίσης και οι συνεχείς έρευνες που έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Στο κάθε όχημα προκαλούνται ποικίλες φθορές, οι οποίες επιδιορθώνονται με την περιοδική συντήρηση, που πολλές φορές δεν γίνεται όπως ενδείκνυται από μεγάλη μερίδα των ιδιοκτητών. Τα κενά που δημιουργούνται από την ελλείψεις συντήρησης, έρχονται να καλύψουν και να επισημάνουν τα ΚΤΕΟ. 
Ρεπορτάζ: 2,5 εκατομμύρια ανέλεγκτα οχήματα!
Μείζονος σημασίας συνεχίζει να είναι το ζήτημα του ελέγχου των οχημάτων από τα ΚΤΕΟ. Με βάση πρόσφατα στοιχεία, υπολογίζεται ότι, από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με συνέπεια τη μείωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στους δρόμους της χώρας αλλά και την απώλεια τεράστιων χρηματικών ποσών από τα ταμεία του κράτους. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, το πρόβλημα έχει γιγαντωθεί λόγω της οικονομικής ύφεσης που πλήττει το σύνολο των πολιτών. Έτσι, όλο και περισσότεροι βάζουν σε δεύτερη μοίρα τη συντήρηση του οχήματος τους και κατΆ επέκταση τον έλεγχο τους από κάποιο ΚΤΕΟ. Σε όλο αυτό το σκηνικό, πρωτοβουλίες όπως είναι η «Συμμαχία Αλληλεγγύης» του Auto Τρίτη, η οποία έχει στόχο την ενίσχυση των ευπαθών ομάδων προκειμένου όλοι μας να είμαστε ασφαλείς, είναι βαρύνουσας σημασίας και αναμένεται να βοηθήσουν πάρα πολύ μια μεγάλη μερίδα των συμπολιτών μας.
Τι ελέγχεται στα ΚΤΕΟ
Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει σύμφωνα με το νόμο 44800/123 του 1985 και τις τροποποιήσεις του 2003 και 2004 να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου. Αυτό συνεπάγεται ότι, περιλαμβάνονται οι εξής τομείς: εκπομπές καυσαερίων, κινητήρας, κατάσταση αμαξώματος, υαλοπίνακες, φανάρια, πρόσθετα αξεσουάρ, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, θάλαμος επιβατών, σύστημα διεύθυνσης, συστήματα αναρτήσεων, ζώνες ασφαλείας, κ.α. Σε γενικές γραμμές: 
1 Πρώτη δουλειά του τεχνικού συνήθως αφορά στον απαραίτητο, εξωτερικό οπτικό έλεγχο του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα που αναδεικνύει και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο. 
2 Στη συνέχεια ακολουθεί ο έλεγχος των ελαστικών. 
3 Στο επόμενο βήμα, ελέγχεται οπτικά ο κινητήρας και ο αριθμός πλαισίου που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα. 
4 Η μέτρηση των εκπεμπόμενων ρύπων είναι ένα από τα βασικά σημεία της διαδικασίας και αν απαιτείται, εκδίδεται Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων.
5 Αμέσως μετά, ακολουθούν οι μετρήσεις των αμορτισέρ, η σύγκλιση και απόκλιση του διευθυντηρίου άξονα, το σύστημα αναρτήσεων, όπως και η απόδοση των φρένων και του χειρόφρενου. Τέλος, η σύγκλιση/απόκλιση των τροχών μετριέται και στον πίσω άξονα. 
6 Κατόπιν ο τεχνικός κάνει τη μέτρηση των φώτων (σωστή διεύθυνση και λειτουργία).
7 Έλεγχος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ειδικής ράμπας.
Το δελτίο ΚΤΕΟ έχει ισχύ κάρτας ελέγχου καυσαερίων για ένα χρόνο

Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι

Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »