Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Scania οφείλει εν πολλοίς το όνομά της στους περίφημους κινητήρες V8, οι οποίοι μετρούν περισσότερα από 50 χρόνια ζωής. Στην τελευταία τους εκδοχή, οι Σουηδοί μηχανικοί κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση και παράλληλα να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

    Νέοι V8: Ισχύς και οικονομία

    1.493 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2021)

    Μπορεί η τετράδα των νέων V8 να στηρίζεται στους υπάρχοντες κινητήρες, ωστόσο τα αναβαθμισμένα σύνολα των 16,4 λίτρων φέρουν περισσότερα από 70 νέα μέρη και εξαρτήματα, με τις αλλαγές να επιτρέπουν τις μειωμένες τριβές, τις υψηλότερες σχέσεις συμπίεσης και την καλύτερη μετεπεξεργασία καυσαερίων. Επιπλέον, τοποθετήθηκε ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα (EMS), το οποίο σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της Scania, Göran Lindh, διαθέτει ένα εξυπνότερο και πιο προηγμένο λογισμικό, που επιτρέπει -για παράδειγμα- τον υπολογισμό με μεγαλύτερη ακρίβεια του πόσα καύσιμα χρειάζονται και πότε. Το νέο EMS συνεργάζεται με το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων (AMS), με τα δύο συστήματα να είναι εξαιρετικά κρίσιμα προκειμένου οι κινητήρες να πληρούν τις προδιαγραφές Euo 6 σχετικά με τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (Nox) και σωματιδίων.
     Σημαντικό είναι πως πλέον το AdBlue (ουρία) εγχέεται δύο φορές, αρχικά στο κλαπέτο και στη συνέχεια στο σιλανσιέ. Με την επιπλέον δόση, βελτιώνεται η εξάτμιση του AdBlue κατά τη διάρκεια κύκλων χαμηλού φορτίου, αφού η θερμοκρασία είναι υψηλότερη κοντά στην πολλαπλή εξόδου. Σημειώνεται, πως οι νέοι V8 διαθέτουν ακόμα μια νέα αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, όπου τα στοιχεία άντλησης ελέγχονται συνεχώς, ξεχωριστά. Επιπλέον, νέα διαγνωστικά βελτιώνουν -σύμφωνα με την εταιρεία- την έγχυση όσο και την πίεση, ενώ η νέα αντλία είναι σχεδιασμένη ώστε να ελαχιστοποιείται η κατανάλωση λαδιού κινητήρα.

     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)