Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

5.106 Επισκέψεις στο άρθρο
Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!
  • Τοyota Hilux BEV: Από το 2025 αλλά με μόλις 200km αυτονομίας!

-Αυτονομία στα 200 χλμ, μονοκάμπινο & πισωκίνητο
-Θα παράγεται στην Ταϊλάνδη, αλλά θα εξάγεται και σε άλλες αγορές
-Ερωτηματικό η μπαταρία, καθώς αυτονομία και (βαρύ) φορτίο δεν… τσουλάνε

Αυτονομία στα 200 χλμ, μονοκάμπινο & πισωκίνητο

Το Hilux Revo BEV, μολονότι αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα που θέλει την Toyota να εστιάζει κυρίως στα υβριδικά μοντέλα και να αποφεύγει τις επενδύσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά, εντούτοις αποτελεί ένα εγχείρημα που θα γίνει σίγουρα πραγματικότητα μέσα στο 2025 (σ.σ. είχε προηγηθεί ένα πρωτότυπο το 2022), όπως αποκαλύφθηκε από συνέντευξη στελέχους της εταιρείας στο Reuters.
Σημαντικές τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ίπποι, ροπή κλπ.) δυστυχώς δεν έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας προς το παρόν ωστόσο, επί της ουσίας θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση της υπάρχουσας γενιάς του Hilux, με μονή καμπίνα και την μπαταρία να εδράζεται κάτω από το δάπεδο. Με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
 

Θα παράγεται στην Ταϊλάνδη, αλλά θα εξάγεται και σε άλλες αγορές

Το νέο ηλεκτρικό Pick-Up της Toyota θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ταϊλάνδη, αλλά θα εξάγεται σε παγκόσμιο επίπεδο.  Υπενθυμίζεται εδώ πως τα φορτηγά στη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50 % των πωλήσεων, με τον πρόεδρο της εταιρείας Akio Toyoda πάντως να μη φαντάζει και ως ο πιο ένθερμος… υποστηρικτής των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υποστηρίζοντας πως ουδέποτε θα ξεπεράσουν το 30 % της αγοράς. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Ερωτηματικό η μπαταρία, καθώς αυτονομία και (βαρύ) φορτίο δεν… τσουλάνε

Δεδομένου πως μιλάμε για ένα Pick-Up που είθισται να μεταφέρει βαριά φορτία, η αυτονομία των 200 χλμ αν μη τι άλλο προκαλεί προβληματισμό, καθώς μια τέτοια εμβέλεια συνεπάγεται και μεγαλύτερη μπαταρία.
Το ίδιο, άλλωστε, υποστήριξε και ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Asia, Pras Ganesh, ο οποίος δήλωσε στο Reuters ότι: «Όσο μεγαλύτερη εμβέλεια πρέπει να βάλω, τόσο περισσότερη μπαταρία πρέπει να βάλω.  Αυτό σημαίνει ότι το βάρος του οχήματος γίνεται σημαντικά βαρύτερο, συνεπώς η φόρτωση μπορεί να είναι πολύ μικρότερη».
Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, λοιπόν, μεγάλο ωφέλιμο & αυτονομία στην προκειμένη περίπτωση δε συνάδουν, αναγκάζοντας τους μηχανικούς της Toyota να αναζητούν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε πρακτικότητα και σε εμβέλεια κίνησης (επάρκεια μπαταρίας).
Σε κάθε περίπτωση, το Hilux Revo BEV δεν είναι το μοναδικό ηλεκτρικό φορτηγό της Toyota που έχουμε αντικρίσει τα τελευταία χρόνια καθώς, το 2023 η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το πρωτότυπο IMV-0, ένα μικρό ηλεκτρικό Pick-Up το οποίο έχει ήδη αρχίσει να πωλείται στην Ταϊλάνδη, (σε συμβατικές εκδόσεις κινητήρα όμως).