Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To νέο Scania των 770 ίππων, πήρε τα πρωτεία από το Volvo FH16 των 750 ίππων και είναι αυτό πλέον το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο φορτηγό της αγοράς.

Τα πρώτα φορτηγά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο G33CM της νέας σειράς Scania Opticruise, θα παραχθούν στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

«Ο νέος βασιλιάς του δρόμου»

1.491 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2021)

Έτσι αποκαλεί η Scania -και όχι άδικα- τον νέο κορυφαίο V8 κινητήρα DC16 123, του οποίου η ισχύς ανέβηκε από τους 730 στους 770 ίππους. Το νέο σύνολο χρησιμοποιεί το ίδιο μπλοκ με τα υπόλοιπα μέλη της νέας V8 «οικογένειας» και είναι ελαφρύτερος κατά 75 κιλά από τον προκάτοχό του. Πλέον, διαθέτει την ίδια SCR τεχνολογία, τουρμπίνα σταθερής γεωμετρίας με ρουλεμάν και την ίδια πολλαπλή εξαγωγής που φέρουν και τα υπόλοιπα τρία V8 σύνολα, των οποίων τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα. Σημειώνεται, πως τα Scania με τους V8 κινητήρες έχουν μεγάλη ζήτηση στις χώρες όπου επιτρέπονται τα μεγαλύτερα μικτά βάρη -ιδιαίτερα στις σκανδιναβικές χώρες- αλλά και σε αυτές -όπως η Ελλάδα- που λόγω τοπογραφίας (ορεινό έδαφος, δύσκολοι δρόμοι κ.τ.λ.) χρειάζονται τα δυνατά φορτηγά.
«Έχουμε μια σαφή εικόνα για το πού θα αρχίσουν να κάνουν τη διαφορά τα πρώτα φορτηγά 770 ίππων. Υπάρχει μια λογική στην παραγγελία ενός τέτοιου φορτηγού. Αυτοί οι πελάτες αναζητούν την καλύτερη συνολική λειτουργική οικονομία, γνωρίζοντας καλά το γεγονός ότι περισσότερο ωφέλιμο φορτίο σημαίνει καλύτερη απόδοση, αυξημένα έσοδα και υψηλότερη υπολειμματική αξία», είπε σχετικά ο κος Vlaskamp.
Κιβώτια νέας γενιάς
Περισσότερα από 400 εκ. ευρώ επένδυσε η Scania στην εξέλιξη της νέας γκάμας αυτοματοποιημένων κιβωτίων ταχυτήτων, που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα Opticruise, με τα οποία δεν έχουν καθόλου κοινά μέρη! Το πρώτο κιβώτιο που παρουσιάστηκε είναι το G33CM, το οποίο συνδυάζεται με τους τρεις από τους τέσσερις νέους V8 (εκτός αυτού των 770 hp), όπως και με τους δύο 13λιτρους, 6κύλινδρους κινητήρες των 500 και 540 ίππων.Χάρη στο αλουμινένιο του περίβλημα και τις ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις του, το κιβώτιο G33CM είναι κατά 60 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον GRS905. Οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να περιορίσουν κατά 50% τις εσωτερικές τριβές, ενώ επιπλέον, σημαντικό είναι το γεγονός πως το νέο κιβώτιο είναι έως και κατά 3,5 dB πιο αθόρυβο από το τωρινό Opticruise. Με τη χρήση δύο συγχρονιζέ -αντί για επτά- ανάμεσα σε «αργό» και «γρήγορο», το νέο κιβώτιο είναι πιο κοντό και περισσότερο ανθεκτικό.
Οι μηχανικοί της Scania υιοθέτησαν μια νέα προσέγγιση για την όπισθεν, που τους επέτρεψε να προσφέρουν οκτώ σχέσεις, γεγονός που καθιστά δυνατή την κίνηση των νέων Scania προς τα πίσω, με ταχύτητες έως και 54 χλμ./ώρα, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τα ανατρεπόμενα φορτηγά που δραστηριοποιούνται σε σήραγγες εργοταξίων. Επιπλέον, έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιού, ενώ οι συνολικά εννέα νέοι δυναμολήπτες (ΡΤΟ), υπόσχονται αυξημένη απόδοση και μεγάλο εύρος χρήσεων.­­­
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)