Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το εσωτερικό του νέου Renault Trafic διακρίνεται για την κομψότητα, την ποιοτική αναβάθμιση των επενδύσεων σε όλες τις επιφάνειες και την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.

Το εσωτερικό του νέου Renault Trafic διακρίνεται για την κομψότητα, την ποιοτική αναβάθμιση των επενδύσεων σε όλες τις επιφάνειες και την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.

Το πολύ-λειτουργικό κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για διάφορα αναγκαία για τον οδηγό κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Το πολύ-λειτουργικό κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για διάφορα αναγκαία για τον οδηγό κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Ευρύχωρο, εργονομικό και με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό της καμπίνας του Opel Vivaro.

Ευρύχωρο, εργονομικό και με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό της καμπίνας του Opel Vivaro.

  • Το εσωτερικό του νέου Renault Trafic διακρίνεται για την κομψότητα, την ποιοτική αναβάθμιση των επενδύσεων σε όλες τις επιφάνειες και την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.
  • Το πολύ-λειτουργικό κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για διάφορα αναγκαία για τον οδηγό κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
  • Ευρύχωρο, εργονομικό και με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό της καμπίνας του Opel Vivaro.

Εργονομικά εσωτερικά με ευμετάβλητη διάταξη καθισμάτων

104.711 Επισκέψεις στο άρθρο

Τόσο το νέο Trafic όσο και το Vivaro, προσφέρονται με ένα πολύ-λειτουργικό κάθισμα για τον συνοδηγό, του οποίου η πλάτη μπορεί να αναδιπλωθεί και να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για laptops, tablets κ.ά. Φυσικά το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης περιλαμβάνει πολλαπλές επιλογές, έστω και προαιρετικά, ωστόσο σε καμία περίπτωση ο οδηγός δεν θα απογοητευτεί, π.χ. από τα συστήματα πολυμέσων.


Το πολύ-λειτουργικό κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για διάφορα αναγκαία για τον οδηγό κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Το πολύ-λειτουργικό κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι ή βάση για διάφορα αναγκαία για τον οδηγό κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Από την πλευρά του, το νέο Trafic προσφέρει ένα εντελώς επανασχεδιασμένο εσωτερικό με σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως, εντός της καμπίνας του νέου Trafic Van υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα συνολικής χωρητικότητας 88λτ. (τα 54 εξ αυτών κάτω από τη βάση των καθισμάτων.

Ευρύχωρο, εργονομικό και με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό της καμπίνας του Opel Vivaro.

Ευρύχωρο, εργονομικό και με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό της καμπίνας του Opel Vivaro.

 
Την ίδια στιγμή, λύσεις όπως το συρτάρι «Easy Life» που αντικαθιστά το ντουλάπι του συνοδηγού, παρέχει στον οδηγό έναν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο 6,6λτ.
 
Αντίστοιχα, σε αμφότερα τα μοντέλα, μια ειδική καταπακτή κάτω από τη βάση του καθίσματος του συνοδηγού (σύστημα FlexCargo για την Opel), επιτρέπει την επέκταση του διαθέσιμου χώρου για τη φόρτωση μακριών αντικειμένων (π.χ. σωλήνες), στο δάπεδο της καμπίνας των επιβατών.
 

Σελίδα 1Συγκριτικό Van: Renault Trafic VS Opel Vivaro
Σελίδα 2Εργονομικά εσωτερικά με ευμετάβλητη διάταξη καθισμάτων
Σελίδα 3Με όγκο έως 8,9κ.μ. το νέο Trafic, με ωφέλιμο έως 1,33t. το Vivaro
Σελίδα 4Με ισχύ έως 150hp το νέο Trafic, από 6,5lt/100km για το Vivaro!