Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο Renault Trafic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0λτ. με απόδοση 110 – 150hp και μέση κατανάλωση από 6,9lt./100km, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Το νέο Renault Trafic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0λτ. με απόδοση 110 – 150hp και μέση κατανάλωση από 6,9lt./100km, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Το πετρελαιοκίνητο Vivaro αποδίδει ισχύ από 100 – 145hp και συνδυάζεται με μηχανικό (6σχ.) ή αυτόματο (8σχ.) κιβώτιο.

Το πετρελαιοκίνητο Vivaro αποδίδει ισχύ από 100 – 145hp και συνδυάζεται με μηχανικό (6σχ.) ή αυτόματο (8σχ.) κιβώτιο.

  • Το νέο Renault Trafic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0λτ. με απόδοση 110 – 150hp και μέση κατανάλωση από 6,9lt./100km, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
  • Το πετρελαιοκίνητο Vivaro αποδίδει ισχύ από 100 – 145hp και συνδυάζεται με μηχανικό (6σχ.) ή αυτόματο (8σχ.) κιβώτιο.

Με ισχύ έως 150hp το νέο Trafic, από 6,5lt/100km για το Vivaro!

104.714 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα δεδομένα σε ότι αφορά στους κινητήρες των –συμβατικών- εκδόσεων των δύο Μεσαίων Vans που παρουσιάσουμε είναι λίγο ως πολύ παραπλήσια.


Το πετρελαιοκίνητο Vivaro αποδίδει ισχύ από 100 – 145hp και συνδυάζεται με μηχανικό (6σχ.) ή αυτόματο (8σχ.) κιβώτιο.

Το πετρελαιοκίνητο Vivaro αποδίδει ισχύ από 100 – 145hp και συνδυάζεται με μηχανικό (6σχ.) ή αυτόματο (8σχ.) κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Από την πλευρά του, το Renault Trafic εφοδιάζεται με τον αναβαθμισμένο Blue dCi πετρελαιοκινητήρα των 2,0λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6 D Full. Το εν λόγω σύνολο αποδίδει ισχύ 110, 130 ή 150hp και μέγιστη ροπή 300, 330 ή 350Nm από τις 1.500σ.α.λ. ενώ συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων προκειμένου να επιτύχει μέση κατανάλωση από 6,9lt./100km και εκπομπές CO2 από 182 g/km.
 
Το Opel Vivaro έχει να επιδείξει έναν BlueHDi πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 100hp και 270Nm ροπής (από τις 1.600σ.α.λ.) καθώς και μια αντίστοιχη έκδοση 2,0λτ. με απόδοση 120 ή 145hpκαι μέγιστη ροπή 300 ή 370Nm (400Nm στις αυτόματες εκδόσεις).
 
Ο 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση από 6,5lt./100km σύμφωνα με τον κατασκευαστή και ο 2,0λιτρος συνδυάζεται με μηχανικό 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Σε αυτήν την περίπτωση η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,6lt/100km για την έκδοση των 120hp και από τα 7,3lt/100km για την έκδοση των 145hp (από 7,4lt/100km με το αυτόματο κιβώτιο).
 

Σελίδα 1Συγκριτικό Van: Renault Trafic VS Opel Vivaro
Σελίδα 2Εργονομικά εσωτερικά με ευμετάβλητη διάταξη καθισμάτων
Σελίδα 3Με ισχύ έως 150hp το νέο Trafic, από 6,5lt/100km για το Vivaro!