Νέα Citroen Berlingo και Peugeot Partner στο Vigo (Ισπανία) |
Νέα “επαγγελματική” τάξη… |
Διαβάστηκε από 8256 αναγνώστες
|
|
|
Μέσα στο Μάιο στη χώρα μας
|
|
Με την παρουσίαση των νέων Citroen Berlingo και Peugeot Partner ολοκληρώνεται η πλήρης ανανέωση και ο εμπλουτισμός με νέους εκπροσώπους (με τη βοήθεια έως ενός σημείου και της Fiat) της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών για τον Όμιλο PSA.
|
|
|
Ο Όμιλος PSA (Peugeot- Citroen) έχει να επιδείξει ένα σημαντικότατο μερίδιο επί των πανευρωπαϊκών πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για το 2007 (18,8%), ωστόσο οι στόχοι που έχουν τεθεί είναι σημαντικά υψηλότεροι.
Για το λόγο αυτό και κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας, οι Citroen και Peugeot προχώρησαν στην πλήρη ανανέωση της γκάμας τους και στην παρουσίαση της νέας γενιάς όλων των μοντέλων τους, η οποία τώρα περιλαμβάνει οχήματα με χώρο φόρτωσης από 1,0-17,0 κ.μ. και δυνατότητα μεταφοράς φορτίων από 450-1.910 κιλά.
Η Citroen λανσάρισε τα νέα Jumper, Jumpy (Van of the Year 2008), ενώ προσέθεσε στην γκάμα της και το Nemo. Αντίστοιχα, οι εκπρόσωποι της Peugeot φέρουν την ονομασία "Boxer", "Expert" και "Bipper".
Ωστόσο οι Γάλλοι άφησαν… τα καλύτερα για το τέλος και αναφερόμαστε φυσικά στα νέα Citroen Berlingo και Peugeot Partner.
Τα εν λόγω μοντέλα αποτελούν "το βαρύ πυροβολικό" του Ομίλου PSA στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, καθώς από το 1996, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκαν, έχουν παραχθεί περισσότερα από 3,2 εκ. οχήματα. Μάλιστα, έντεκα χρόνια μετά από το λανσάρισμά τους, τα Berlingo και Partner σημείωσαν -κατά τη διάρκεια του 2007- πωλήσεις 348.000 μονάδων σε παγκόσμιο επίπεδο. Εξ αυτών, τα 128.000 οχήματα αφορούν στην εμπορική πορεία τους σε 27 ευρωπαϊκές χώρες και μεταφράζονται σε μερίδιο 29% επί του συνόλου των πωλήσεων στην κατηγορία F1 (Vanette).
Χαρακτηριστικό της τεράστιας σημασίας των δύο αυτών μοντέλων για τον Όμιλο PSA είναι το γεγονός, ότι παρά το λανσάρισμα της νέας γενιάς τους, θα συνεχιστεί η παραγωγή και της υπάρχουσας.
Τα νέα Berlingo και Partner βασίζονται στην πλατφόρμα 2 του Ομίλου PSA (όπως αντίστοιχα και τα Citroen C4 και Peugeot 308) και για την εξέλιξή τους δαπανήθηκαν 660 εκ. ευρώ. Το εργοστάσιο του Vigo (Ισπανία), όπου κατασκευάζεται και το Citroen C4 Picasso, θα αναλάβει την παραγωγή τους, η οποία θα ανέρχεται σε 300.000 ετησίως.
Η έναρξη της εμπορικής τους πορείας στις ευρωπαϊκές αγορές (και στη χώρα μας) τοποθετείται χρονικά μέσα στο Μάιο.
|
|
|
|
|