|
Σε αμφότερα τα μοντέλα η εμπρός ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με γόνατα ΜακΦέρσον και η πίσω αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα και ελατήρια. Παρά τη μαλακή ρύθμισή της, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι περιορισμένες, διατηρώντας ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης για τους επιβάτες. Τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς (Partner) ή ταμπούρα πίσω (για το Bipper) και ικανοποιούν σε αίσθηση και ισχύ. Το σύστημα διεύθυνσης είναι επίσης άμεσο και με καλή πληροφόρηση, ενώ ακόμα και βασικοί κινητήρες στην γκάμα τόσο του Bipper, όσο και του Partner, επαρκούν για την κίνηση του οχήματος σε γρήγορους ρυθμούς -ακόμα και με πλήρες φορτίο. Τέλος, η ύπαρξη και αυτόματων (ηλεκτρονικά ελεγχόμενων) κιβωτίων αναβαθμίζει την άνεση του οδηγού κατά την κίνηση εντός της πόλης, ενώ η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων (έστω και προαιρετικά) όπως τα ESP, ASR κ.ά. αναλαμβάνει να προσφέρει στον οδηγό σημαντική βοήθεια σε αναπάντεχες καταστάσεις κίνησης.
|
|
|
|
Η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης και στα δύο νέα μοντέλα
διασφαλίζει την άνεση των επιβατών…
χωρίς, ωστόσο, να επηρεάζει στο ελάχιστο την κατευθυντικότητα τους στις στροφές, ακόμα και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο.
|
|
 |