Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Πρώτη επαφή

Επαγγελματίας Live
Το νέο Hilux είναι εδώ
Νέο κιβώτιο ταχυτήτων
Διαβάστηκε από 8388 αναγνώστες
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη του νέου Toyota Hilux, αξίζει να σημειώσουμε, πως δεν παρατηρούνται αλλαγές στους διαθέσιμους κινητήρες. Η βασική επιλογή αφορά στον D-4D των 2,5λτ., που αποδίδει ισχύ 120 ίππων και μέγιστη ροπή 325 Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι διαθέσιμο τόσο στις 4x2 όσο και στις 4x4 εκδόσεις και συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Στα θετικά του χαρακτηριστικά συγκαταλέγεται μεταξύ άλλων η ελαστικότητά του, ενώ αξίζει να σημειώσουμε, πως 300 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, ανάλογα με την έκδοση του οχήματος, η μέση κατανάλωση του 2,5λιτρου κινητήρα κυμαίνεται από τα 7,4-8,3 λτ./100 χλμ. Οι κορυφαίες εκδόσεις του νέου Toyota Hilux θα εξακολουθήσουν να υποστηρίζονται από τον 3λιτρο D-4D, του οποίου η μέγιστη ιπποδύναμη των 171 ίππων προσφέρεται από τις 3.600 σ.α.λ. Αντίστοιχα, η ροπή των 343Nm παραμένει σταθερή από τις 1.400-3.400 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας προσφέρεται μόνο σε 4κίνητες εκδόσεις και συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με το νέο 5άρι αυτόματο κιβώτιο. Το εν λόγω σύστημα μετάδοσης εφοδιάζεται με το ειδικό σύστημα ΑΙ (Artificial Intelligence) και είναι σε θέση να προσαρμόζει τη λειτουργία του ανάλογα με το οδηγικό στιλ του χειριστή του οχήματος, το βάρος του φορτίου, το είδος της διαδρομής κ.ά. Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειώσουμε, πως οι εκδόσεις των 3λιτρων Hilux, που φέρουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, έχουν να επιδείξουν αυξημένη κατά 17 Nm ροπή (συνολικά 360 Nm). Τέλος, αξίζει να τονίσουμε, πως το σύστημα Swirl Control System, που αφορά στην τροφοδοσία του κινητήρα, διασφαλίζει τη βέλτιστη αναλογία του μείγματος αέρα-καυσίμου στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα τα υψηλότερα αποθέματα ροπής από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Οι 3λιτρες εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο εμφανίζουν μέση κατανάλωση καυσίμου από 8,3 λτ./100 χλμ. και αυτές με το αυτόματο κιβώτιο από 8,9 λτ./100 χλμ. (έναντι 9,4 λτ./100 χλμ., που παρατηρούνταν με το προγενέστερο αυτόματο κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων).
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Hilux παραμένει αναλλοίωτη με τις δύο εκδόσεις του D-4D υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδουν ισχύ 120 και 171 ίππων αντίστοιχα.

 
 To νέο Toyota Hilux
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επανασχεδιασμένο και πιο ποιοτικό εσωτερικό
Νέο κιβώτιο ταχυτήτων
Ουδέτερο και πιο πολιτισμένο κάτω από όλες τις συνθήκες
Χώρος φόρτωσης με μήκος έως και 2.315 χλστ.