|
Βασικό μέλημα των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρείας ήταν η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του νέου Hilux κάτω από όλες τις συνθήκες και κυρίως σε ό,τι αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης. Οι προσεκτικά μελετημένες αναβαθμίσεις της δομής της και στους δύο άξονες έχει βελτιώσει αισθητά το κράτημα του οχήματος, ενώ παράλληλα μειώθηκαν σημαντικά οι κραδασμοί και οι ανωμαλίες, που τελικά γίνονται αισθητοί στο εσωτερικό του οχήματος κατά την κίνησή του ακόμα και σε έντονες εκτός δρόμου διαδρομές. Το σύστημα πέδησης του οχήματος αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός (με διάσταση από 281-319 χλστ., αναλόγως της έκδοσης) και ταμπούρα 254 ή 295 χλστ. στους πίσω τροχούς, αντίστοιχα.
Τέλος, πέραν διαφόρων συστημάτων όπως το ABS και το σύστημα ευστάθειας VSC (Vehicle Stability Control) ή το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τη δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, η πολύ καλή εκτός δρόμου συμπεριφορά του νέου Hilux διασφαλίζεται και από τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του αμαξώματος (30 μοίρες, 26 μοίρες και 25 μοίρες αντίστοιχα).
|
|
|
|
Η βελτιωμένη ρύθμιση της ανάρτησης και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου προσφέρουν στο νέο Hilux μια βελτιωμένη οδική συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
|
|
|