Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πρώτη επαφή

ΔΙΑΦΟΡΑ
Αποστολή στη Γερμανία για τα νέα Mercedes-Benz Atego και Axor
Για μια όμορφη πόλη
Διαβάστηκε από 4341 αναγνώστες
Μην ανησυχείτε, δεν έχουμε σκοπό να "τρέξουμε" στον πολιτικό στίβο εν όψει των επερχόμενων Δημοτικών/ Νομαρχιακών εκλογών! Αφορμή για τον τίτλο "όμορφη πόλη" αποτέλεσαν οι νέες (υβριδικές και μη) προτάσεις της Mercedes-Benz για διανομές εντός πόλης, με τη μορφή των γνώριμων μας Atego και Axor, οι οποίες παρουσιάστηκαν στο Germersheim, το Παγκόσμιο Κέντρο Logistics (GLC) της γερμανικής εταιρείας, λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη.
Το νέο Mercedes-Benz Atego είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους επιμέρους τομείς!
Με μια ματιά
• Παρουσίαση των νέων Atego και Axor
• "Γνωριμία" με το Παγκόσμιο Κέντρο Logistics (GLC)
• Προβληματισμός λόγω της αύξησης του πληθυσμού των πόλεων
• Το Atego BlueTec Hybrid δίνει τη λύση

Eκτός όμως από τα νέα Atego και Axor, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε και ο τομέας των διανομών εντός πόλης και όχι μόνο. Η αφορμή δόθηκε από κάποιες όχι και τόσο αισιόδοξες προβλέψεις, σύμφωνα με τις οποίες σε μερικά χρόνια το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού πρόκειται να συνωστίζεται (και όχι να συγκεντρώνεται) σε αστικές περιοχές. Οπότε εύλογα είναι τα ερωτήματα που γεννώνται σε σχέση με τις διανομές, τις μεταφορές και γενικότερα την κίνηση των οχημάτων εντός πόλης, καθώς η ζήτηση καταγράφει ανοδικές τάσεις λόγω των μεγαλύτερων απαιτήσεων του πληθυσμού για περισσότερες υπηρεσίες. 
Υπό τον τίτλο "Distribution Symposium", η Mercedes-Benz συγκέντρωσε τους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο στο GLC (Global Logistics Center όπως προαναφέραμε), τις αχανείς αποθηκευτικές εγκαταστάσεις της εταιρείας με την απίστευτη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, καθώς και με το ιδιαίτερα κομβικό σημείο στο οποίο βρίσκεται (κοντά στο μεγάλο εργοστάσιο στο Worth) και ανέλυσε την πορεία που σκοπεύει να χαράξει στον τομέα των διανομών, πάντα σε συνδυασμό με τις εξελίξεις, οι οποίες, όπως είδαμε και παραπάνω, "τρέχουν" με υπερβολική ταχύτητα κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. 
Ενδεικτικά να αναφέρουμε, ότι από το GLC εξέρχονται καθημερινά περί τα 325 φορτηγά, τα οποία μεταφέρουν ανταλλακτικά και εξαρτήματα, ακόμη κι αν αυτά αφορούν σε οχήματα των οποίων η παραγωγή έχει σταματήσει αρκετά χρόνια πριν! 
Όταν τελικά το μάτι μας προσαρμόστηκε στο μέγεθος των εγκαταστάσεων, εστιάσαμε στα νέα Atego και Axor, τα οποία κοσμούσαν την αίθουσα της παρουσίασης, αλλά και στην έκδοση παραγωγής του υβριδικού Atego, η οποία είχε την τιμητική της, καθώς πρόκειται να αποτελέσει λύση ουσίας για τις διανομές εντός πόλης, λόγω του "πράσινου" χαρακτήρα του.

 
 Αποστολή στη Γερμανία για τα νέα Mercedes-Benz Atego και Axor
Το νέο Mercedes-Benz Atego
Το νέο Mercedes-Benz Axor