Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Φόρτηγα
Υπηρεσίες επικεντρωμένες στον επαγγελματία
Ο επαγγελματίας απαιτεί προνομιακή μεταχείριση
Διαβάστηκε από 9779 αναγνώστες
Ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε πως η αγορά μπορεί να κινηθεί σε ακόμα χειρότερα επίπεδα μέσα στο 2011, εφόσον η Πολιτεία δεν λάβει τα απαραίτητα μέτρα ενίσχυσης της.

Στο πλαίσιο του αφιερώματος στο δίκτυο της GM Ελλάς ήρθαμε σε επικοινωνία με τον κ. Πέτρο Παναγιωτόπουλο, Διευθυντή Ανάπτυξης Δικτύου & Πωλήσεων Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων της εταιρείας.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε πως οι επαγγελματίες επιβάλλεται να απολαμβάνουν πολλών προνομίων, σε σχέση με τους κατόχους επιβατικών οχημάτων σε ό,τι αφορά στις υπηρεσίες after-sales, ενώ δεν έκρυψε πως η αγορά μπορεί να ακολουθήσει ακόμα χειρότερη πορεία μέσα στο 2011, εφόσον δεν ληφθούν τα αναγκαία μέτρα από την Πολιτεία.

Α.Τ.Ε.: Πως κρίνεται την πορεία της εταιρείας σας στην ελληνική αγορά για το 2010 και ποιοι είναι οι βασικότεροι στόχοι σας για το 2001;
Π.Π.:. Το 2010 η πορεία της Opel ήταν θετική καθώς κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της έναντι του προηγούμενου έτους κατά 0,75 ποσοστιαίες μονάδες στο σύνολο των πωλήσεων επιβατικών και ελαφρών φορτηγών. Επομένως, η πορεία της εταιρείας κρίνεται ως θετική και αυτό οφείλεται καθαρά στην ολοκληρωμένη γκάμα μας, που καλύπτει όλες τις ανάγκες, με την παρουσία της σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες της αγοράς. Στα επαγγελματικά οχήματα, η αύξηση ήταν της τάξης του 0,5%.

Α.Τ.Ε.: Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες, στους οποίους έχει βασιστεί η ανάπτυξη των υπηρεσιών after-sales της εταιρείας σας;
Π.Π.:. Θεωρούμε ότι οι επαγγελματίες πρέπει να έχουν κυριολεκτικά διαφορετική, πιο προνομιούχα, μεταχείριση σαν πελάτες και γι´ αυτό, αναφορικά με την εγγύηση, ισχύει ακριβώς ό,τι και στα επιβατικά οχήματα, δηλαδή εργοστασιακή 2 ετών και επέκταση αυτής στα μηχανικά μέρη και στην μετάδοση για επιπλέον 4 έτη.
Παράλληλα όμως, έχουμε θεσπίσει ένα πρόγραμμα ειδικά για επαγγελματίες, με την ονομασία "Opel Promise", που συνοπτικά προσφέρει:
• Επίσκεψη σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή μας… χωρίς ραντεβού
• Αυθημερόν επισκευή και αντικατάσταση με εγγύηση των αναλώσιμων του οχήματος
• Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Α.Τ.Ε.: Σε ποιους τομείς πιστεύετε πως πρέπει να εστιάσει η περαιτέρω βελτίωση τόσο του δικτύου της εταιρείας σας όσο και των υπηρεσιών, που αυτό προσφέρει στους πελάτες σας;
Π.Π.:. Εσωτερικές μετρήσεις για την ικανοποίηση των πελατών από την διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης δείχνουν ότι, στην Ελλάδα οι δείκτες είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο σε σχέση με την παρουσία της εταιρείας στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές. Η θέση της Ελλάδας μάλιστα βρίσκεται στην 1η τριάδα την τελευταία 10ετία.
Είμαστε κοντά στον πελάτη με επαρκή σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την επικράτεια καθώς και με ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του. Προσφέρουμε δε και την υπηρεσία της εναλλακτικής μετακίνησης, αλλά δυστυχώς μόνο για τα επιβατικά οχήματα καθώς αυτό δεν επιτρέπεται στα επαγγελματικά λόγω της νομοθεσίας.

Α.Τ.Ε.: Δεδομένων των σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει -και- η ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ποιες είναι οι ενέργειες και τα μέτρα που οφείλει να λάβει η Πολιτεία προκειμένου να την βοηθήσει να επανακάμψει;
Π.Π.:. Σε αυτό το θέμα δεν θα ήθελα να πλατειάσω, ωστόσο θα μπορούσα να αναφέρω επιγραμματικά τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά:
• Το ειδικό τέλος ταξινόμησης στα κλειστά ελαφρά φορτηγά επιβάλλεται να μειωθεί. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα ελαφρά κλειστά φορτηγά μέχρι 1,4 λτ. πληρώνουν περισσότερο ΕΤΤ από τα επιβατικά οχήματα αντίστοιχου κυβισμού.
• Επιβάλλεται να απελευθερωθούν οι υπηρεσίες leasing.
• Επιβάλλεται να απελευθερωθεί η χρήση πετρελαιοκινητήρων στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Α.Τ.Ε.: Η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κυμαίνεται μέχρι στιγμής αντίστοιχα ή και σε χειρότερα επίπεδα, σε σχέση με το -καταστροφικό- 2009. Ποια είναι η γνώμη σας για την πορεία της αγοράς μέσα στο 2010 και πως προετοιμάζεστε, ως εταιρεία, για την συνέχεια;
Π.Π.:. Θεωρούμε πως εάν δεν γίνει κάτι τουλάχιστον από τα όσα προαναφέραμε, τότε η νέα χρονιά θα μπορούσε να είναι ακόμα χειρότερη από το 2010.
Επιπλέον των παραπάνω, η επικέντρωση σε μοντέλα με μειωμένο κόστος χρήσης, όπως για παράδειγμα το νέο Movano που χρειάζεται service κάθε 40.000 χλμ., βοηθούν τον επαγγελματία ώστε να μειώσει δραστικά τα κόστη συντήρησης του οχήματος ή του στόλου του.

 
 Το δίκτυο της GM Hellas AE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η γκάμα επαγγελματικών της GM Ελλάς ΑΕ
Ο επαγγελματίας απαιτεί προνομιακή μεταχείριση
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ GM HELLAS AE
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ GM HELLAS AE