Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τον Οκτώβριο θα παρουσιαστεί το VDL Citea νέας γενιάς, το οποίο θα διατίθεται σε 4 εκδόσεις μήκους.

Το αεροδυναμικότερο αμάξωμα και το ελαφρύτερο, ενιαίο, πλευρικό τοίχωμα, υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 30%.

Κάτω από το πάτωμα οι μπαταρίες, η φόρτιση των οποίων προσδίδει στο λεωφορείο μέγιστη αυτονομία 600 χλμ.

Έρευνα σε οδηγούς προηγήθηκε της σχεδίασης του χώρου οδήγησης, προκειμένου αυτός να ικανοποιεί τις ανάγκες τους.

Η έκδοση των 13,5 μέτρων θα είναι διαξονική και θα έχει μέγιστη χωρητικότητα 110 επιβατών.

Σε κάθε έκδοση του νέου Citea θα υπάρχουν τουλάχιστον 45 καθίσματα.

Μέσα στο 2021 παρουσιάζεται το νέο VDL Citea

4.298 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2021)

Ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο αυτό λεωφορείο που θα παρουσιαστεί επίσημα στην Busworld των Βρυξελλών

Μετά από ορισμένα teasers του αμαξώματος, η VDL Bus & Coach δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του νέου Citea και παράλληλα αποκαλύπτει ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος.
Το επόμενης γενιάς ηλεκτρικό VDL Citea, λοιπόν, θα διαθέτει αυτονομία μέχρι και 600 χλμ., ενώ οι μπαταρίες του θα βρίσκονται κάτω από το δάπεδό του, διατηρώντας το κέντρο βάρους χαμηλά και την χωρητικότητα του εσωτερικού αναλλοίωτη. Θα λανσαριστεί σε 4 εκδόσεις μήκους 12,2, 13,5, 14,9 και 18,1 μέτρων, με αυτή των 13,5 μέτρων να είναι διαξονική και να έχει μέγιστη χωρητικότητα 110 επιβατών. Όπως τονίζει η εταιρεία, σε κάθε έκδοση του νέου Citea θα υπάρχουν τουλάχιστον 45 καθίσματα.
Το νέο λεωφορείο της VDL θα διαθέτει ένα μονοκόμματο πλευρικό τοίχωμα, το οποίο θα εξασφαλίζει καλύτερη μόνωση του εσωτερικού, ενώ θα είναι και κατά 15% ελαφρύτερο από ένα συμβατικής κατασκευής. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την πιο αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος και τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης ενέργειας, υπόσχονται μια μείωση της κατανάλωσης ενέργειας της τάξης του 30%.
Για τη σχεδίαση του χώρου οδήγησης, η ολλανδική εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα σε Ευρωπαίους οδηγούς, προκειμένου να καταγράψει τις ανάγκες τους, να διαπιστώσει τι λείπει από τα λεωφορεία και να αντιληφθεί ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που οι επαγγελματίες οδηγοί θεωρούν σημαντικά. Στη νέα καμπίνα, σύμφωνα με την VDL δεν έγιναν παραχωρήσεις, ενώ αυτή φέρει την του ολλανδικού φορέα «Gezond Transport» και του γερμανικού «Verband Deutscher Verkehrunternehmen» (VDV).
Ο οδηγός, λοιπόν, θα έχει στη διάθεσή του μια αναβαθμισμένη θέση και πλήθος αποθηκευτικών χώρων, ενώ βελτιωμένο θα είναι και το τιμόνι, το οποίο θα προσφέρει και περισσότερες ρυθμίσεις. Βελτιωμένες θα είναι και οι συσκευές αλληλεπίδρασης οδηγού-οχήματος, όπως και τα συστήματα ασφάλειας.