Την αποκάλυψη της νέας γενιάς του λεωφορείου Futura έκανε η VDL, το οποίο έρχεται ελαφρύτερο και με μικρότερο κόστος συντήρησης.
Η VDL Bus & Coach αποκάλυψαν τη νέα γενιά του VDL Futura, μέσω του οποίου πραγματοποίησαν το επόμενο βήμα προς τη βελτίωση της εξοικονόμησης καυσίμου και το χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Όπως και στην προηγούμενη γενιά έτσι και σε αυτή η φίρμα επέλεξε να συνεργαστεί με τις DAF και ZF, εξοπλίζοντας το λεωφορείο της με τους κινητήρες MX-11 και MX-13, αλλά και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ZF Traxon που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το αυτόματο 6τάχυτο ZF Ecolife είναι διαθέσιμο ως προαιρετικό και συνδυάζεται με το σύστημα stop and go.
Μάλιστα γίνεται λόγος πως οι κινητήρες της DAF, οι οποίοι πληρούν τους όρους του Euro 6 έχουν μεγαλώσει το διάστημα της χιλιομετρικής απόστασης που θα χρειαστούν συντήρηση, το οποίο πλέον ανέρχεται στα 100.000 χλμ.
Αναφορικά με τις εκδόσεις του λεωφορείου, στη βάση της εταιρείας βρίσκεται το μοντέλο που είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα MX-11 με ισχύ 370 ίππων και 1.900 Nm ροπής, ενώ η επόμενη επιλογή είναι αυτή των 410 ίππων και 2,100 Nm ροπής. Επιπλέον στη κατηγορία αυτή υπάρχει και η έκδοση των 450 ίππων και των 2.300 Nm ροπής. Περνώντας στα διώροφα το Futura FDD2 έρχεται με τον κινητήρα MX-13, ο οποίος προσφέρει 530 ίππους και 2,600 Nm ροπής, ενώ μπορεί να παραγγελθεί και με την επιλογή του MX-11 των 450 ίππων και των 2.300 Nm ροπής.
Να συμπληρώσουμε πως σύμφωνα με τη VDL το νέο λεωφορείο έρχεται κατά 100 κιλά πιο ελαφρύ, ενώ εκτός από τα περισσότερά συστήματα που διαθέτει, μεταξύ των οποίων βρίσκεται ένα «έξυπνο» cruise control, ο ήχος που προέρχεται από την εξάτμιση έχει μειωθεί κατά 40%. Τέλος οι χώροι στο εσωτερικό έχουν μεγαλώσει, ενώ καλύτερος είναι και ο χειρισμός του οχήματος κάνοντας πιο εύκολο το ταξίδι και για τον οδηγό.