Συνολικό κόστος συντήρησης: 1.213 ευρώ
Η νέα γενιά του γαλλικού μοντέλου έχει ξεκινήσει ήδη να προσφέρεται και ως Ταξί στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι το κόστος της εργατοώρας στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του είναι το δεύτερο υψηλότερο στην αγορά (59 ευρώ), το Peugeot 508 προσφέρει το μικρότερο κόστος service της κατηγορίας με 1.213,16 ευρώ) μαζί με το Toyota Prius.
Ο εκπρόσωπος της Peugeot θα χρειαστεί να μεταβεί στο συνεργείο κάθε 20.000 χλμ. (πέντε επισκέψεις) και το κόστος των εργασιών συντήρησής του ορίζεται στα 637, 64 ευρώ. Αντίστοιχα, τα ανταλλακτικά του, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, θα επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη του οχήματος με 575,51 ευρώ.
Βάσει όλων των παραπάνω, το κόστος συντήρησης του Peugeot 508 με το 2,0λιτρο κινητήρα των 163 ίππων, θα επιβαρύνει τον κάτοχο του με –μόλις- 0,0121 ευρώ/ χλμ., που είναι και η δεύτερη καλύτερη επίδοση της κατηγορίας.
Peugeot 508 (2,0lt. - 163 ίπποι) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Σερβις | 1ο | 2ο | 3ο | 4ο | 5ο | Συνολικά κόστη |
Χιλιόμετρα | 20.000 | 40.000 | 60.000 | 80.000 | 100.000 | |
Κόστος εργασιών με ΦΠΑ (ευρώ) | 112,18 | 147,6 | 112,18 | 153,5 | 112,18 | 637,64 |
Κόστος ανταλλακτικών με ΦΠΑ (ευρώ) | 104,87 | 130,45 | 104,87 | 130,45 | 104,87 | 575,51 |
Συνολικό κόστος | 217,05 | 278,05 | 217,05 | 283,96 | 217,05 | 1.213,16 |
Κόστος εργατοώρας (περιλ. ΦΠΑ 23%) 59 ευρώ |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr