Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Το 2,0λιτρο Peugeot 508 των 163 ίππων θα επιβαρύνει τον κάτοχο του με 0,0121 ευρώ/χλμ. για τη συντήρηση του ως Ταξί μέχρι και τη συμπλήρωση 100.000 χλμ. χρήσης.

    Peugeot 508

    42.718 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2011)

    Συνολικό κόστος συντήρησης: 1.213 ευρώ

    Η νέα γενιά του γαλλικού μοντέλου έχει ξεκινήσει ήδη να προσφέρεται και ως Ταξί στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι το κόστος της εργατοώρας στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του είναι το δεύτερο υψηλότερο στην αγορά (59 ευρώ), το Peugeot 508 προσφέρει το μικρότερο κόστος service της κατηγορίας με 1.213,16 ευρώ) μαζί με το Toyota Prius.
    Ο εκπρόσωπος της Peugeot θα χρειαστεί να μεταβεί στο συνεργείο κάθε 20.000 χλμ. (πέντε επισκέψεις) και το κόστος των εργασιών συντήρησής του ορίζεται στα 637, 64 ευρώ. Αντίστοιχα, τα ανταλλακτικά του, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, θα επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη του οχήματος με 575,51 ευρώ.
    Βάσει όλων των παραπάνω, το κόστος συντήρησης του Peugeot 508 με το 2,0λιτρο κινητήρα των 163 ίππων, θα επιβαρύνει τον κάτοχο του με –μόλις- 0,0121 ευρώ/ χλμ., που είναι και η δεύτερη καλύτερη επίδοση της κατηγορίας.

    Peugeot 508 (2,0lt. - 163 ίπποι)
    Σερβις 1ο 2ο 3ο 4ο 5ο Συνολικά κόστη
    Χιλιόμετρα 20.000 40.000 60.000 80.000 100.000
    Κόστος εργασιών με ΦΠΑ (ευρώ) 112,18 147,6 112,18 153,5 112,18 637,64
    Κόστος ανταλλακτικών με ΦΠΑ (ευρώ) 104,87 130,45 104,87 130,45 104,87 575,51
    Συνολικό κόστος 217,05 278,05 217,05 283,96 217,05 1.213,16
    Κόστος εργατοώρας (περιλ. ΦΠΑ 23%) 59 ευρώ