Τα νέα Vans που έρχονται μέσα στο 2025!
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η Dacia, το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της με την ονομασία Dokker Van θα είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικές λύσεις στον ιδιοκτήτη του χάρη στις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες και τους οικονομικούς σε καύσιμο κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Κομψό σχεδιαστικά, το νέο Dokker Van βασίζεται στο αμάξωμα και τα
μηχανικά μέρη του Renault Kangoo με
το συνολικό μήκος του να ορίζεται στα 4,36μ., το πλάτος στα 1,75μ. και το ύψος
στα 1,81μ. αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό αίσθηση
προκαλεί η ευχάριστη διχρωμία στις επενδύσεις του ταμπλό και της κεντρικής
κονσόλας ενώ σύμφωνα με τους υπευθύνους της Dacia, τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και οι χώροι είναι
αρκετά αυξημένοι σε σχέση με το Logan
Van. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως οι χώροι για
διάφορα μικροαντικείμενα στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών του Dokker Van έχουν συνολικό όγκο 44,2 λτ.
Μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες
Σύμφωνα με τα στοιχεία που η Dacia έχει δώσει στην δημοσιότητα, το Dokker Van προσφέρεται σε μια έκδοση αμαξώματος με μεταξόνιο 2.810 χλστ.
Το μήκος του χώρου φόρτωσης
ορίζεται στα 1.856 χλστ., το πλάτος στα 1.372 χλστ. (1.130 χλστ. μεταξύ των
θόλων) και το ύψος στα 1.271 χλστ. Οι παραπάνω διαστάσεις συνηγορούν σε έναν
χώρο φόρτωσης με συνολικό ωφέλιμο όγκο 3,3 κ.μ.
Ωστόσο χάρη στο σύστημα «Easy Seat» της
Dacia, με το κάθισμα του συνοδηγού να αναδιπλώνεται πλήρως
και να… υποχωρεί προς το δάπεδο του οχήματος, το ωφέλιμο εσωτερικό μήκος της
καρότσας του Dokker Van αυξάνεται
στα 3.110 χλστ. και το ωφέλιμο όγκος έως και στα 3,9 κ.μ. αντίστοιχα.
Ανάλογα με την έκδοση του, το
Dokker Van μπορεί να φιλοξενήσει φορτία
βάρους από 600- 750 κιλά ενώ η ελκτική του δυνατότητα ορίζεται στα 640 κιλά για
τρέιλερ χωρίς φρένα και στα 1.200 κιλά για τρέιλερ με φρένα αντίστοιχα.
Κινητήρες Euro5 με ισχύ έως 115 ίππους
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Dacia Dokker Van περιλαμβάνει δύο πετρελαιοκινητήρες και δύο βενζινοκινητήρες.
Με όλες τις επιλογές να
καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5, οι δύο
εκδόσεις του dCi πετρελαιοκινητήρα των 1.461 κ.εκ. αποδίδουν ισχύ 75 ή
90 ίππων με αντίστοιχη ροπή 180 ή 200 Nm. Η
μέση κατανάλωση καυσίμου τους ορίζεται στα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές
ρύπων στα 118 gr/km.
Στους βενζινοκινητήρες
υπάρχουν επίσης δύο επιλογές. Ο πρώτος είναι 1.598 κ.εκ. με ισχύ 85 ίππων, ροπή
134 Nm και μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. (175 gr CO2/km).
Ο δεύτερος είναι νέος, με κυβισμό 1.198 κ.εκ. και αποδίδει ισχύ 115 ίππων, μέγιστη ροπή 190 Nm με την μέση κατανάλωση καυσίμου του να μην υπερβαίνει τα 6,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων του τα 140 gr/km.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr