ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η νέα γενιά του Iveco Stralis έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης, συντήρησης και ιδιοκτησίας.

Προηγμένα συστήματα τηλεματικής αναλαμβάνουν να προσφέρουν μεταξύ άλλων και την αξιολόγηση των επιδόσεων του οδηγού κατά τον χειρισμό του οχήματος.

Το νέο Iveco Stralis Hi-Way είναι το μοναδικό βαρύ φορτηγό που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς τον συνδυασμό SCR και EGR από τον κινητήρα.

Το εσωτερικό της καμπίνας του νέου Stralis Hi-Way είναι σημαντικά αναβαθμισμένο τόσο σε χώρους όσο και ως προς την εργονομία των χειριστηρίων.

Και το όνομα αυτού… Stralis Hi-Way

2.973 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2012)

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η Iveco Trucks, η νέα γενιά του κορυφαίου φορτηγού της θα φέρει την ονομασία Stralis Hi-Way και μεταξύ άλλων προσφέρει μειωμένο κόστος χρήσης κατά 4%.

Μεταξύ των βασικότερων διαφοροποιήσεων της νέας γενιάς του Iveco Stralis σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί στην παρούσα φάση και στους ελληνικούς δρόμους αξίζει να αναφέρουμε το μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας, τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro6 χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα HI-eSCR, την πλήρως αναβαθμισμένη καμπίνας με το κορυφαίο επίπεδο εργονομίας, τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς κ.ά.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Alessandro Mortali, Senior Vice Precident της Iveco για την γκάμα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων «… Η νέα γενιά του Stralis μεγιστοποιηθεί τα οφέλη για τον ιδιοκτήτη του σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του Stralis Hi-Way να μειώνεται κατά 4% περίπου σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του».

Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του νέου Stralis Hi-Way είναι το πρωτοποριακό σύστημα HI-eSCR που έχει εξελίξει η FPT για λογαριασμό της Iveco Trucks το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα του νέου Stralis να καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς να απαιτείται η επανακυκλοφορία των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (τεχνολογία EGR) σε αντίθεση με το σύνολο των ανταγωνιστών του.

Παράλληλα οι μέχρι στιγμής πληροφορίες από το στρατόπεδο της ιταλικής εταιρείας κάνουν λόγο για εντελώς νέα καμπίνα καθώς και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού.

Κατά την εξέλιξη του νέου Stralis που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Iveco στην Μαδρίτη, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 6 εκ. χιλιόμετρα σε δοκιμές αξιοπιστίας καθώς και περισσότερα από 11 εκ. χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες.

Πέραν του HI-eSCR, το νέο Stralis Hi-Way εμφανίζει σημαντικές αλλαγές και στην σχεδίαση της καμπίνας προκειμένου να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος ενώ νέα είναι η μάσκα, ο προφυλακτήρας, τα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα κ.ά. Παράλληλα στο εσωτερικό έχουν βελτιωθεί οι χώροι και η εργονομία ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ένα πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων της ιταλικής εταιρείας με την ονομασία «IVECONNECT» που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του οδηγού κ.ά.

Τέλος δεν μπορούμε να παραλείψουμε μια ευρεία γκάμα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που άπτονται της ενεργητικής ασφάλειας του νέου Stralia Hi-Way όπως τα EBS με λειτουργία Brake Assistant, Lane Departure Warning System, ESP, Adaptive Cruise Control, Daytime Running Lights, το νέο Driver Attention Support και το Adnanced Emergency Braking System.