Ποια είναι τα βασικά κριτήρια που επιβάλλεται να πληροί ένα mini-bus τουριστικού χαρακτήρα; Η αξιοπιστία των μηχανικών του μερών, η άνεση που προσφέρει στους επιβαίνοντες σε αυτό, το υψηλό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και φυσικά η πολυτέλεια. Στην περίπτωση μάλιστα που πρόκειται για ένα mini-bus με περιορισμένο αριθμό καθισμάτων στο εσωτερικό του (π.χ. 13+1+1 για τα οχήματα που παρουσιάζουμε), η άνεση και η πολυτέλεια επιβάλλεται να είναι υψηλού επιπέδου.
Οι νέες προτάσεις της ErmisBus στην ελληνική αγορά των mini-buses για την μεταφορά επιβατών επιπέδου… VIP, κυριολεκτικά μαγνητίζουν τον εξωτερικό παρατηρητή από την πρώτη στιγμή και η αίσθηση της ευφορίας του, ενισχύεται δραματικά από την στιγμή που η –ηλεκτρικά ελεγχόμενη- πλευρική πόρτα ανοίγει και αποκαλύπτει τον «μαγικό» κόσμο που έχει φιλοτεχνηθεί στο εσωτερικό τους.
Βασισμένα αμφότερα στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Mercedes-Benz Sprinter με το μεσαίο μεταξόνιο των 3.665 χλστ. και την υπερυψωμένη οροφή, τα δύο νέα mini-buses της ErmisBus… φωνάζουν από μακριά πως μια διαδρομή μαζί τους θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς.
Φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στους επιβάτες αλλά και στον οδηγό που θα καταλάβει άμεσα πως στην διάθεση του έχει ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού που καθιστά το έργο του άνετο και απροβλημάτιστο ακόμα και μετά από πολύωρες διαδρομές.
Σε κάθε περίπτωση, οι δύο εκδοχές του Sprinter 319 Limo-Vip Diplomatic Class (με ουσιαστική διαφορά στις πίσω πόρτες) αποτελούν «στολίδια» για τον κλάδο των οδικών επιβατικών μεταφορών της χώρας μας και σίγουρα είναι σε θέση να αναβαθμίσουν κάθετα το προφίλ της εταιρείας που τα κατέχει.
Φαντασμαγορικός φωτισμός, επενδύσεις από μαόνι
Όπως προαναφέραμε, στο εσωτερικό των δύο εκδόσεων του νέου Sprinter 319 Diplomatic Class μπορούν να φιλοξενηθούν από 9 έως 13 (+1+1) επιβάτες.
Η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος γίνεται μέσω μιας ηλεκτρικά ελεγχόμενης θύρας και τριών φωτιζόμενων σκαλοπατιών μεγάλου μεγέθους. Από την πρώτη στιγμή, το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος των 1.940 χλστ. στο διάδρομο μεταξύ των θέσεων για τους επιβάτες (σε διάταξη 2+1) κερδίζει άμεσα στις εντυπώσεις σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το πανοραμικό παρμπρίζ με τις ειδικές αντιηλιακές μεμβράνες προστασίας.
Ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα του Sprinter φέρουν επενδύσεις από γνήσιο ξύλο (μαόνι), λεπτομέρεια που, σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες επενδύσεις δέρματος στα καθίσματα, δημιουργεί μια έντονη αίσθηση πολυτέλειας.
Οι θέσεις για τους επιβάτες είναι υπερυψωμένες σε σχέση με το κάθισμα του οδηγού με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά το περιμετρικό οπτικό πεδίο για όλους τους επιβαίνοντες. Καθεμία θέση προσφέρει όλες τις απαραίτητες παροχές (αέρα, υποπόδιο, αποθηκευτικό δίχτυ, υποβραχιόνιο, ζώνη ασφαλείας τριών σημείων κ.ο.κ.) ενώ ιδιαίτερης μνείας χρήζει ο φωτισμός σε όλο το μήκος της καμπίνας από λάμπες φθορίου ή LEDs. Χάρη στο ειδικό «dimmer», ο οδηγός μπορεί να αυξομειώσει την ένταση, ενώ, μέσω του υπερσύγχρονου συστήματος πολυμέσων, είναι σε θέση να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες στους επιβάτες.
Από τον εξοπλισμό των νέων mini-buses της ErmisBus δεν θα μπορούσαν να λείπουν στοιχεία όπως η –μεγάλων διαστάσεων- οθόνη στην οροφή του οχήματος, το προηγμένο σύστημα κλιματισμού των επιβατών αλλά και του οδηγού, το ψυγείο χωρητικότητας 25 λτ. και πολλά άλλα.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στο χώρο για τις αποσκευές, η ErmisBus προσφέρει δύο επιλογές ως προς τον τύπο της θύρας. Η πρώτη αφορά σε καπό με πανοραμικό φιμέ κρύσταλλο που αναδιπλώνεται προς τα πάνω και η δεύτερη είναι δίφυλλη και προέρχεται απευθείας από το εργοστάσιο της Mercedes-Benz.
Ποιότητα κύλισης και ασφάλεια παντού
Βασισμένα στο Mercedes-Benz Sprinter με το μεσαίο μήκος μεταξονίου και συνολικό μήκος αμαξώματος 5.910 χλστ., τα δύο νέα mini-buses της ErmisBus αποδεικνύονται εξαιρετικά ευέλικτα ακόμα και κατά την πραγματοποίηση ελιγμών σε ιδιαίτερα περιορισμένα σημεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός θα εκτιμήσει απεριόριστα και την ύπαρξη του συστήματος υποβοήθησης της στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας.
Πέραν όμως αυτού, τα αξιόπιστα μηχανικά μέρη του γερμανικού μοντέλου διασφαλίζουν μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ενώ συστήματα όπως τα ASR, ESP, ABS, BAS και EBD σε συνδυασμό με τον αυτόματο πιλότο (cruise-control), διευκολύνουν σημαντικά το έργο του οδηγού ακόμα και στις πιο απρόβλεπτες στιγμές του δρομολογίου.
Ο ΟΜ 642 DE30LA των 2.987 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 190 ίππων και ροπή 440 Nm από τις 1.400- 2.400 σ.α.λ. και, σε συνεργασία με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ή το γνωστό αυτόματο των πέντε σχέσεων της Mercedes-Benz, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και με την ελάχιστη μέση κατανάλωση καυσίμου ακόμα και με πλήρες φορτίο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr