Τα ηλιακά πάνελ είναι η νέα καινοτομία της PACCAR για τα φορτηγά DAF!
Το κορυφαίο βαρύ φορτηγό στην γκάμα της DAF Trucks αναμένεται να αρχίσει να παράγεται μέσα στην άνοιξη του 2013. Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η ολλανδική εταιρεία, το XF θα προσφέρεται με το νέο PACCAR MX των 12,9 λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 ωστόσο, οι τεχνολογικές καινοτομίες που υιοθετεί δεν σταματούν εκεί.
Συγκεκριμένα, η DAF Trucks αναφέρει πως το νέο XF έχει
να επιδείξει μια σαφέστατα πιο αεροδυναμική σχεδίαση της καμπίνας, νέο
ελαφρύτερο πλαίσιο με εξαιρετική χωροταξική διαρρύθμιση που έχει ως αποτέλεσμα
–μεταξύ άλλων- την σημαντική μείωση του απόβαρου, εμφανίζει μειωμένη μέση
κατανάλωση καυσίμου (στα πλαίσια των εκδόσεων ATe των εκδόσεων Euro5) ενώ παράλληλα, τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις του
έχουν αυξηθεί στα 150.000 χλμ.
Τέλος σημαντικές λύσεις για
τον οδηγό αναμένεται να προσφέρει το πρόγραμμα «Driver Performance Assistant» (DPA) που θα προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των
εκδόσεων.
Ο νέος PACCAR MX Euro6
Ο νέος PACCAR MX των 12,9 λτ. καλύπτει τις προδιαγραφές
της Euro6 χάρη σε μια σειρά επεμβάσεων- βελτιώσεων που
περιλαμβάνουν το νέο σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων με τον καταλυτικό
μετατροπέα DeNOx και το ενεργό φίλτρο μικροσωματιδίων DPF,
Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο θα
προσφέρεται αρχικά σε εκδόσεις με ισχύ 410, 460 και 510 ίππων με μέγιστη ροπή
που θα κυμαίνεται από τα 2.000- 2.500 Nm και θα
είναι διαθέσιμη από το φάσμα των 1.000- 1.425 σ.α.λ.
Παράλληλα η DAF Trucks έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην
αξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα με αποτέλεσμα να ανακοινώνεται πως η διάρκεια
ζωής του ανέρχεται στα 1,6 εκ. χλμ. ενώ τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις του
ορίζονται στα 150.000 χλμ.
Σημαντικές βελτιώσεις και στο
πλαίσιο
Ο νέος ελαφρύτερος πίσω άξονας σε συνδυασμό με το επίσης νέο πλαίσιο, έχουν συμβάλλει στην σημαντική μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος, με αποτέλεσμα την δυνατότητα υποστήριξης μεγαλύτερου ωφέλιμου φορτίου.
Παράλληλα, η DAF Trucks έχει εξελίξει
ακόμα περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο τα διάφορα εξαρτήματα εδράζονται πάνω
στο πλαίσιο του οχήματος.
Χαρακτηριστικά αξίζει να
αναφέρουμε πως η δεξαμενή AdBlue (στάνταρτ 90 λτ., προαιρετικά έως 140 λτ.)
είναι πλέον τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα του οχήματος ενώ οι μπαταρίες
έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος και εντός των παράλληλων δοκών
του πλαισίου.
Χάρη σε αυτές αλλά και αρκετές
ακόμα επεμβάσεις, το νέο DAF XF είναι
σε θέση να μεταφέρει δεξαμενές καυσίμου με χωρητικότητα έως και 1.500 λτ. με
αποτέλεσμα την μέγιστη δυνατή αυτονομία για το όχημα.
Νέα, πιο ευρύχωρη και πιο
αεροδυναμική καμπίνα
Η βελτιωμένη καμπίνα του νέου DAF XF προσφέρει μια κορυφαία ευρυχωρία για τα δεδομένα της κατηγορίας καθώς ο ωφέλιμος εσωτερικός όγκος της Super Space Cab ανέρχεται στα 12,6 κ.μ.
Μεταξύ των νέων στοιχείων για
το DAF XF αξίζει να αναφέρουμε τα πλήρως αναβαθμισμένα
καθίσματα, το επανασχεδιασμένο ταμπλό με το νέο πίνακα οργάνων, καθώς και την
βελτιωμένη εργονομία στις θέσεις όλων των χειριστηρίων του οχήματος.
Σε ότι αφορά το επίπεδο ασφάλειας
που το νέο φορτηγό της DAF Trucks προσφέρει,
αξίζει να αναφέρουμε την βελτίωση του οπτικού πεδίου του οδηγού χάρη στους
μεγαλύτερους καθρέπτες, τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής του
συμπεριφοράς όπως τα Vehicle
Stability Control, Advanced Emergency Braking
System, Adaptive
Cruise Control, Forward Collision Warning
αλλά και την αυξημένη δομική ακαμψία της
καμπίνας.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε
πως η DAF θα
προσφέρει το νέο XF με κρεβάτια μήκους έως και 2,2 μ. και πλάτος έως 1,6
μ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr