Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Cabstar e-NT400 εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει την κίνηση του, όπως και το κύκλωμα στη περίπτωση των Leaf και e-NV200.

Στο πρωτότυπο Cabstar e-Refrigerator, ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες χρησιμοποιούνται για την λειτουργία του ψυκτικού θαλάμου του οχήματος.

Ηλεκτροκίνητες εκδόσεις Cabstar στην ΙΑΑ

2.782 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2012)

Οι πρωτότυπες εκδόσεις του Cabstar με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου στα πρότυπα των Leaf και e-NV200 παρουσίασε η Nissan κατά τη διάρκεια της πρόσφατης 64ης ΙΑΑ του Ανοβέρου.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί επίσημα από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, μέχρι το 2014 αναμένεται να έχει παρουσιάσει τέσσερα –πλήρως ηλεκτροκίνητα- οχήματα. Η αρχή έγινε με το επιβατικό Leaf ενώ μέσα στο 2013 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του NV200 (e-NV200) που θα κατασκευάζεται στην Βαρκελώνη.

 

Και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Cabstar

Βάσει όλων των παραπάνω δεν θα πρέπει να μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΙΑΑ (20-27/9), η Nissan παρουσίασε στο περίπτερο της δύο πρωτότυπες εκδόσεις του Cabstar με σύστημα ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών ιόντων λιθίου.

Η πρώτη περίπτωση φέρει την ονομασία e-NT400 Cabstar Concept και ο ηλεκτροκινητήρας που έχει την ίδια λειτουργία με αυτή των Leaf και e-NV200. Αναλαμβάνει δηλαδή την κίνηση του οχήματος χωρίς να εκλύεται θόρυβος οι ρύποι.

Η αυτονομία του οχήματος ανέρχεται στα 140 χλμ. και για την φόρτιση του 80% της χωρητικότητας των μπαταριών απαιτούνται μόλις 60 λεπτά.

Η δεύτερη πρωτότυπη έκδοση του Cabstar φέρει την ονομασία Cabstar e-Refrigerator και διαφέρει από το e-NT400 καθώς σε αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση του ψυκτικού θαλάμου με τον οποίο εφοδιάζεται. Χάρη σε αυτό το κύκλωμα, η ενέργεια που απαιτείται για την λειτουργία του ψυκτικού θαλάμου δεν επιβαρύνει την λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο τόσο τη μέση κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων του, στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο.

Παράλληλα η Nissan αναφέρει πως η πλήρωση των μπαταριών μπορεί να γίνει και από ειδικά φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του οχήματος.