Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Toyota ProAce αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2013.

Θα είναι διαθέσιμο με δύο μήκη αμαξώματος και μεταξονίου καθώς και δύο τύπους οροφής ενώ ο ωφέλιμος όγκος του θα κυμαίνεται από τα 5- 7 κ.μ.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ο βασικός εξοπλισμός του νέου Toyota ProAce αναμένεται να είναι πληρέστατος στους τομείς άνεσης και ασφάλειας.

Με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να ορίζεται στα 1.942- 2.276 χλστ., ο χώρος φόρτωσης έχει ύψος από 1.449- 1.750 χλστ.

Ουσιαστικά, το νέο ProAce βασίζεται εξ ολοκλήρου στα «τρίδυμα» μοντέλα Jumpy, Expert και Scudo της συνεργασίας PSA (Citoen/Peugeot) και Fiat Professional.

Ανάλογα με την αγορά και τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη, το Toyota ProAce θα προσφέρεται με έως και δύο πλευρικές θύρες αλλά και δίφυλλη πίσω θύρα.

Το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης θα κυμαίνεται από τα 2.254 έως τα 2.584 χλστ. και το πλάτος μεταξύ των θόλων δεν υποχωρεί κάτω των 1.245 χλστ.).

Μέσα στην άνοιξη το νέο Toyota ProAce

9.127 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2012)

Όπως είχε ανακοινωθεί πρόσφατα, η Toyota θα συνεργαστεί με τον Όμιλο PSA στην εξέλιξη ενός νέου Van για τις αγορές της ΕΕ του οποίου το όνομα θα είναι «ProAce» και θα λανσαριστεί μέσα στο 2013.

Πρόσφατα η ιαπωνική εταιρεία είναι ανακοινώσει επίσημα πως αναμένεται να συνεργαστεί με τις Peugeot/ Citroen στην εξέλιξη ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού που θα πλαισιώσει στην γκάμα της το Hilux για τις αγορές της ΕΕ.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, το νέο αυτό μοντέλο θα ονομάζεται «ProAce» και ουσιαστικά αποτελεί μια τροποποίηση των γνωστών Citroen Jumpy, Peugeot Expert (αλλά και Fiat Scudo) με το λογότυπο της… Toyota αυτή την φορά.

 

Δύο μήκη αμαξώματος/ μεταξονίου και ισάριθμες εκδόσεις οροφής

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που αφορούν στο νέο ProAce που αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2ο 3μηνο του 2013, ο νέος εκπρόσωπος της Toyota στην κατηγορία των Van θα είναι διαθέσιμος με δύο μήκη αμαξώματος (4.805 χλστ. και 5.135 χλστ.), δύο μήκη μεταξονίου (3.000 χλστ. και 3.122 χλστ.) καθώς και δύο ύψη οροφής (1.942 χλστ. και 2.276 χλστ.).

Ανάλογα με τις διαστάσεις του αμαξώματος, το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης θα ορίζεται στα 2.254 χλστ. ή στα 2.584 χλστ., το πλάτος στα 1.602 χλστ. (1.245 χλστ. μεταξύ των θόλων) και το ύψος στα 1.449 χλστ. ή στα 1.750 χλστ. αντίστοιχα.

Έτσι ανάλογα με το μήκος του αμαξώματος και τον τύπο της οροφής (απλή ή υπερυψωμένη), ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 5,0 κ.μ. (L1H1), 6,0 κ.μ. (L2H1) ή στα 7,0 κ.μ. (L2H2).

Τέλος το ωφέλιμο φορτίο θα ανέρχεται στα 1.200 κιλά ενώ η ελκτική δυνατότητα του ProAce θα ορίζεται στους 2t.

 

Κινητήρες Euro5 με ισχύ έως και 161 ίππων

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Van της Toyota θα περιλαμβάνει τρία μηχανικά σύνολα πετρελαίου.

Η πρώτη επιλογή αφορά σε έναν 1.600άρη κινητήρα με ισχύ 89 ίππων και ροπή 180 Nm από τις 1.500 σ.ά.λ.

Επιπρόσθετα θα προσφέρονται και δύο εκδόσεις ενός 2,0λιτρου κινητήρα με ισχύ 126 και 161 ίππων και μέγιστη ροπή 320 και 340 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας των 1,6λτ. θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ οι εκδόσεις με τον 2,0λιτρο κινητήρα με ένα επίσης μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

 

Πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας

Σε ότι αφορά το επίπεδο το εξοπλισμού, η Toyota έχει φροντίσει ώστε να προσφέρει το νέο ProAce ένα πληρέστατο πακέτο ακόμα και στις βασικές του εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, ως στάνταρ θα περιλαμβάνονται στοιχεία όπως φώτα ημέρα (Daytime running lights), VSC (Vehicle Stability Control), ABS με EBD (Electronic Brake Distribution), προβολείς ομίχλης, ρυθμιζόμενο τιμόνι, διπλό κάθισμα συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, μόνιμο –κλειστό- διαχωριστικό μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης, δεξιά πλευρική θύρα, πίσω θύρα με διπλό ή μονό φύλλο.

Ωστόσο προαιρετικά θα προσφέρονται ακόμα περισσότερα στοιχεία (ανάλογα φυσικά και με την εκάστοτε αγορά) όπως A/C, cruise-control, περιοριστής ταχύτητας, αερόσακος για τον οδηγό αλλά και πλευρικοί, αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης πίσω, ηχοσύστημα με σύνδεσιμότητα Bluetooth, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αισθητήρες βροχής και φωτών, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες κ.ά.