Τα νέα Vans που έρχονται μέσα στο 2025!
Μια νέα πρόταση στην κατηγορία των Vanette προσφέρει στην αγορά της Μ. Βρετανίας με την ονομασία Korando CSX.
Ένα από τα βασικότερα
χαρακτηριστικά του εν λόγω μοντέλου είναι το γεγονός ότι διατίθεται με σύστημα
4κίνησης.
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις
του, το αμάξωμα του νέου Korando
CSX έχει μήκος 4.410 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ., ύψος
1.710 χλστ. ενώ το μήκος του μεταξονίου του ανέρχεται στα 2.650 χλστ.
Με την αφαίρεση της πίσω
σειράς καθισμάτων έχει δημιουργηθεί ένας –πλήρως επίπεδος- χώρος φόρτωσης με
μήκος 1.525 χλστ. και ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών που
ανέρχεται στα 965 χλστ. Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το Korando CSX είναι
σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 1.312 λτ. και βάρος έως 433
κιλών. Παράλληλα η ελκτική του δυνατότητα ανέρχεται στα 750 κιλά για τρέιλερ
χωρίς φρένα και στα 2.000 κιλά για τρέιλερ με φρένα.
Κινητήρας ισχύος 149 ίππων
Ο 2,0λιτρος (1.998 κ.εκ.) πετρελαιοκινητήρας που αναλαμβάνει την κίνηση του νέου Korando CSX αποδίδει ισχύ 149 ίππων από τις 3.400- 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 360 Nm από τις 2.000- 3.000 σ.α.λ.
Οι εκπομπές ρύπων του
καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5 (157 g CO2/km) ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου του ορίζεται στα 6,2
λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης. Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως
συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Πληρέστατος εξοπλισμός
Παρά το γεγονός ότι η SsangYong ανακοινώνει ένα περιορισμένο κόστος αγοράς για το νέο Vanette της, το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού κάθε άλλο παρά… ελλειμματικό είναι.
Συγκεκριμένα το Korando CSX θα
εφοδιάζεται με στοιχεία όπως ράγες οροφής, φιμέ πίσω πλευρικά παράθυρα,
αισθητήρες στάθμευσης πίσω, επένδυση από δέρμα στο τιμόνι και τον επιλογέα
ταχυτήτων, cruise-control και
ένα ηχοσύστημα Kenwood MP3 CD & RDS με
δυνατότητα σύνδεσης με iPod και Bluetooth στον βασικό του εξοπλισμό.
Παράλληλα ως στάνταρ
προσφέρονται τόσο το ESP με σύστημα Hill Start Assist όσο
και το σύστημα Torque on Demand 4x4, όπως προαναφέραμε.
Το εν λόγω σύστημα, σε
κανονικές συνθήκες μεταφέρει την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, ωστόσο στην
περίπτωση που ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιον από αυτούς, είναι σε θέση
να μεταφέρει μέρος της ροπής του κινητήρα και στους τροχούς του πίσω άξονα.
Παράλληλα σε ταχύτητες έως και 40 χλμ./ώρα είναι σε θέση να κλειδώσει την
κίνηση και στους δύο τροχούς σε αναλογία 50/50.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr