Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To ανανεωμένο Renault Kangoo Van εμφανίζει μια πλήρως διαφοροποιημένη αισθητική με πολλαπλές αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος του.

Οι διαστάσεις και οι εκδόσεις αμαξώματος του Kangoo f/l, παραμένουν οι ίδιες ωστόσο, υπάρχουν αρκετές αλλαγές και στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων.

Στο επάνω μέρος της νέας κεντρικής κονσόλας εδράζεται η μεγάλη οθόνη του προηγμένου συστήματος πολυμέσων «Renault R-Link».

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι επίσης πλήρως αναβαθμισμένος με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

«Φάση Νο2» για το Renault Kangoo Van

4.108 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2013)

Με νέα σχεδίαση, αναβαθμισμένους κινητήρες, πληρέστερο εξοπλισμό και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, το κορυφαίο σε πωλήσεις Vanette στην ευρωπαϊκή αγορά θα λανσαριστεί επίσημα μέσα στον Απρίλιο.

Από το 2008, όταν και ξεκίνησε η εμπορική πορεία της δεύτερης γενιάς του Renault Kangoo, το γαλλικό Vanette έχει να επιδείξει περισσότερες από 400.000 πωλήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και δικαίως θεωρείται το πιο επιτυχημένο στην κατηγορία του. Μάλιστα το Kangoo, ήταν το πιο εμπορικό Vanette στο σύνολο των αγορών της ΕΕ και μέσα στο 2012 με μερίδιο αγοράς της τάξης του 17,4%.

Με όλα τα παραπάνω δεδομένα ως… παρακαταθήκη, η Renault ανακοίνωσε πως το ελαφρύ επαγγελματικό της μοντέλο περνά πλέον στην «2η Φάση» της καριέρας του καθώς μέσα στον Απρίλιο του 2013 αναμένεται να λανσαριστεί η ανανεωμένη εκδοχή του.

 

Σημαντικά διαφοροποιημένη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού

Μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις του Kangoo facelift σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο αφορά στην σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού διακόσμου.

Εξωτερικό, το ανανεωμένο Kangoo υιοθετεί στοιχεία από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault, με τον προφυλακτήρα να είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις και πιο «τονισμένος» ενώ το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας να είναι τοποθετημένο σε πιο κάθετη θέση. Μάλιστα, στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις Z.E., πίσω από το λογότυπο της γαλλικής εταιρείας θα εδράζεται και η ειδική υποδοχή για την φόρτιση των μπαταριών.

Δεδομένου ότι το ανανεωμένο Renault Kangoo θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τρεις τύπους αμαξώματος και μεταξονίου (Compact, κανονικό και Maxi), καθώς και σε επιβατικές εκδόσεις, οι διαστάσεις αλλά και οι μεταφορικές του δυνατότητες δεν εμφανίζουν μεταβολές.

Αυτό που αλλάζει είναι η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας καθώς και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Έτσι, πέραν των νέων εξωτερικών καθρεπτών και των σημαντικών αλλαγών στην σχεδίαση της μάσκας αλλά και των φωτιστικών σωμάτων (μπρος- πίσω), στο εσωτερικό του γαλλικού Vanette συναντάμε νέας σχεδίασης τιμόνι και κεντρική κονσόλα καθώς και βελτιωμένη ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης παντού.

Στόχος των υπευθύνων της Renault ήταν η σαφής αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής του οχήματος καθώς και της πληρότητας του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που παρέχεται τόσο τις επιβατικές όσο και στις επαγγελματικές εκδόσεις του ανανεωμένου Kangoo.

 

Προηγμένες τεχνολογικές λύσεις

Ένα από τα σημαντικά νέα στοιχεία που εισάγονται στο Kangoo είναι το σύστημα πολυμέσων «Renault R-Link» που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης της TomTom, μια μεγάλη κεντρική οθόνη όπου μεταξύ άλλων προβάλλονται τα δεδομένα των λήψεων της κάμερας οπισθοπορείας καθώς τη δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικές πηγές δεδομένων (USB, Bluetooth κ.ά.).

Παράλληλα όμως και η ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου αναβαθμίζεται σημαντικά χάρη στην ύπαρξη του ESC στο βασικό εξοπλισμό. Το εν λόγω ηλεκτρονικό σύστημα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τη λειτουργία «Hill Start Assist» και το «Extended Grip» που αναλαμβάνει να βελτιώσει την πρόσφυση του οχήματος στις… δύσκολες συνθήκες.

 

Πληρέστατη γκάμα κινητήρων

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του ανανεωμένου Kangoo θα περιλαμβάνει τρεις εκδοχές ενός 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα, του Energe dCi, με ισχύ 75, 90 και 110 ίππων και αντίστοιχη ροπή 180, 200 και 240 Nm. Τα μηχανικά σύνολα των 75 και 90 ίππων εμφανίζουν μέση κατανάλωση από 4,3λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων από 112 g CO2/km ενώ και η έκδοση των 110 ίππων εκπέμπει μόλις 115 g/km.

O ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας ωστόσο, θα είναι διαθέσιμος από τον Σεπτέμβριο του 2013 όπως αντίστοιχα και ο βενζινοκινητήρας των 1,2 λτ. (Energy TCe) που αποδίδει ισχύ 115 ίππων και μέγιστη ροπή 190 Nm (εκπομπές ρύπων από 140 g/km).