ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τη νέα γκάμα χωματουργικών φορτηγών της με κινητήρες τεχνολογίας Euro6 αναμένεται να παρουσιάσει στην προσεχή BAUMA 2013 η MAN Truck & Bus.

Παράλληλα, οι επισκέπτες στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τις ανανεωμένες καμπίνες για όλα τα μοντέλα.

Τέλος θα παρουσιαστεί και μια καινούργια 4αξονική έκδοση του TGS με μεικτό έως και 50t. που προορίζεται για εξαιρετικά βαριές εφαρμογές.

Σε ρυθμούς… Euro6 η MAN στη Bauma

4.916 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2013)

Την πληρέστατη γκάμα οχημάτων που προσφέρει για τον κατασκευαστικό κλάδο και μάλιστα με κινητήρες Euro6 αναμένεται να παρουσιάσει η MAN στην προσεχή διεθνή Έκθεση BAUMA (Μόναχο 15-21 Απριλίου).

Μια από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, η MAN Truck & Bus, αναμένεται να παρουσιάσει μια πληρέστατη και σαφέστατα αναβαθμισμένη γκάμα οχημάτων στην προσεχή έκθεση BAUMA.

Μεταξύ των σημαντικότερων νέων στοιχείων που υιοθετούν τα φορτηγά της MAN αξίζει να αναφέρουμε τις νέες καμπίνες για τα TGL, TGM, TGS και TGM ενώ το παρόν θα δώσει και μια νέα «heavy-duty» έκδοση ενός 4αξονικού χωματουργικού φορτηγού με μεικτό βάρος 50t. που προορίζεται για εξαιρετικά βαριές εφαρμογές σε εργοτάξια.

Παράλληλα, οι επισκέπτες στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας αναμένεται να δουν από κοντά τη νέα σχεδίαση των φορτηγών με στοιχεία όπως οι χαλύβδινοι προφυλακτήρες και το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό.

 

Κινητήρες Euro6 με ισχύ έως και 480 ίππων

Δεδομένου ότι η MAN Truck & Bus έχει καταφέρει να συνδυάσει το όνομα της με ορισμένες καινοτομικές τεχνολογίες όπως τα MAN TipMatic, MAN HydroDrive και MAN PriTarder, η παρουσίαση της νέας γκάμας κινητήρων τεχνολογίας Euro6 δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη.

Όλοι οι εκπρόσωποι της MAN, από το TGL έως το TGX θα παρουσιαστούν με –νέας τεχνολογίας- μηχανικά σύνολα που καλύπτουν τις προδιαγραφές του αυστηρότατου Κοινοτικού Προτύπου Euro6.

Προκειμένου να επιτευχθεί μείωση κατά 80% των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) και κατά 66% στα μικροσωματίδια (PM) σε σχέση με τα δεδομένα των κινητήρων τεχνολογίας Euro5, τα νέα μηχανικά σύνολα της MAN κάνουν χρήση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης διαδικασίας επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR: Exhaust Gas Recirculation), της υπερτροφοδοσίας δύο σταδίων με intercooler, του ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων αλλά και της διαχείρισης των καυσαερίων με τη βοήθεια διαλύματος AdBlue (SCR: Selective Catalytic Reduction).

Στην παρούσα φάση η MAN προσφέρει κινητήρες τεχνολογίας Euro6 με ισχύ από 220 ίππους έως και 480 ίππους. Εκτός όμως των εξαιρετικά περιορισμένων ρύπων που εκπέμπουν, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του κινητήρα των 320 ίππων που προσφέρει μέγιστη ροπή 1.600 Nm από τις 930- 1.400 σ.α.λ.!