Η νέα γενιά των μηχανικών συνόλων «BlueEfficiency Power» που η Mercedes-Benz έχει εξελίξει για τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της υιοθετείται και από το πολυχρηστικό Integro μέσα στο 2013.
Συγκεκριμένα, οι 2αξονικές
εκδόσεις του Integro θα εφοδιάζονται με τον ολοκαίνουργιο OM 936 των 7,7 λτ. που αποδίδει ισχύ 299 ή 354 ίππων και
μέγιστη ροπή 1.200 ή 1.400 Nm αντίστοιχα.
Οι 3αξονικές εκδόσεις του
μοντέλου θα εφοδιάζονται με τον OM 470 των 10,7
λτ. που θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 360 ή 394 ίππων και ροπή 1.700 ή
1.900 Nm.
Πέραν των εξαιρετικά
μειωμένων εκπομπών ρύπων που τα εν λόγω μηχανικά σύνολα επιδεικνύουν σε σχέση
με τους κινητήρες Euro5 που αντικαθιστούν,
αντίστοιχα μειωμένη είναι και η μέση κατανάλωση καυσίμου (κατά 2%-5% για τις
εκδόσεις με δύο άξονες και κατά 2% για τις εκδόσεις με τρεις άξονες).
Παράλληλα όμως, τα εν λόγω μηχανικά
σύνολα θα συνδυάζονται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο GO 250-8 PowerShift ενώ εναλλακτικά οι ιδιοκτήτες
του Integro θα
μπορούν να το αποκτήσουν με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο
κιβώτιο EcoLife της ZF.
Καταλήγοντας αξίζει να υπενθυμίσουμε πως το Integro είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, τις 2αξονικές Integro και Integro M και την 3αξονική Integro L με μήκος αμαξώματος που κυμαίνεται από τα 12,14μ. Έως και 14,92μ. και είναι σε θέση να καλύψει με ευκολία
μια πληθώρα χρήσεων που περιλαμβάνει από ενδοδημοτικές συγκοινωνίες έως και
υπεραστικές μεταφορές επιβατών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr