Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μια από τις πιο πολύ-αναμενόμενες παρουσίες στο 83ο Σαλόνι της Γενεύης θα είναι το υβριδικό πρωτότυπο Pick-Up της Mitsubishi «Concept GR-HEV».

Υβριδικό Pick-Up στα σκαριά από τη Mitsubishi!

3.499 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2013)

Ένα ρηξικέλευθο πρωτότυπο αναμένεται να παρουσιάσει η Mitsubishi στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και αυτό γιατί οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα υβριδικό Pick-Up.

Για ακόμη μια φορά, το 83ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης που θα διεξαχθεί από τα 7- 17 Μαρτίου 2013 αναμένεται να συγκεντρώσει τα φώτα δημοσιότητας χάρη στα εντυπωσιακά και ιδιαίτερα ενδιαφέρονται νέα μοντέλα αυτοκινήτων που θα πραγματοποιήσουν το πανευρωπαϊκό ή παγκόσμιο ντεμπούτο τους σε αυτό.

Ωστόσο, σε ότι αφορά στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, μια φαίνεται πως θα είναι η… ατραξιόν στη συγκεκριμένη έκθεση.

Ο λόγος για το πολύ-αναμενόμενο GR-HEV Concept της Mitsubishi Motors Corporation.

Από το 1996 όταν και ξεκίνησε την έρευνα και εξέλιξη υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η ιαπωνική εταιρεία έχει να επιδείξει ραγδαία πρόοδο ενώ έχει παρουσιάσει ιδιαίτερα σημαντικά οχήματα όπως τo i-Miev (2009).

Μετά την παρουσίαση της υβριδικής έκδοσης του Outlander και συνεχίζοντας να «εξερευνά» διάφορες λειτουργικές λύσεις όπως η αμιγώς ηλεκτροκίνηση (EV), η σύμπραξη ηλεκτροκινητήρα- κινητήρα εσωτερικής καύσης (HEV) κ.ά., η Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσε πως στο προσεχές Σαλόνι της Γενεύης αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο με υβριδικό σύστημα κινητήρων με την ονομασία «Concept GR-HEV».

Το πιο σημαντικό δεδομένο αναφορικά με αυτό το ιαπωνικό πρωτότυπο είναι πως πρόκειται για ένα όχημα «Sport Utility Truck», ουσιαστικά ένα Pick-Up προορισμένο περισσότερο για όχημα «ελευθέρου χρόνου» το οποίο θα εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν πετρελαιοκινητήρα.

Περισσότερα στοιχεία για το εν λόγω πρωτότυπο δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστά με εξαίρεση το γεγονός ότι θα εφοδιάζεται με το υπερσύγχρονο σύστημα μόνιμης 4κίνησης «S-AWV» (Super All Wheel Control) ενώ χάρη στο υβριδικό σύστημα κινητήρων του θα είναι σε θέση να επιτύχει εκπομπές CO2 κάτω από το όριο των 149 g/km, μια επίδοση κατά πολύ καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας των ελαφρών ημιφορτηγών με ωφέλιμο 1t.