Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Ford Transit Courier αποτελεί την μικρότερη έκδοση στην νέα οικογένεια του Transit και θα λανσαριστεί στην ΕΕ την άνοιξη του 2014.

Το συνολικό μήκος του αμαξώματος του ανέρχεται στα 4,16μ. και το ύψος στα 1,74μ. ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα «B» της Ford όπως το νέο Fiesta.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι καλαίσθητος και με πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους ενώ το επίπεδο του εξοπλισμού αναμένεται πληρέστατο.

Ο χώρος φόρτωσης του νέου Transit Courier έχει μήκος από 1,6μ. – 2,6μ., όγκο 2,3κ.μ. και μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και 660 κιλών.

Η νέα γκάμα του Ford Transit θα περιλαμβάνει τέσσερα οχήματα με ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 2,3κ.μ. – 15,1κ.μ.

Νέο Ford Transit Courier από το 2014

5.552 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2013)

Μια σημαντική έκπληξη περίμενε τους επισκέπτες της Ford στο Σαλόνι Επαγγελματικών του Μπέρμιγχαμ (9-11/4) όπου το εντελώς νέο Transit Courier πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του.

Ως γνωστόν η Ford διατηρεί ένα από τα κορυφαία μερίδια αγοράς στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων τόσο την ΕΕ όσο και παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, η Ford έχει ξεκινήσει την πλήρη ανανέωση της γκάμας της και από τις αρχές του 2012 έχει παρουσιάσει αρκετά νέα μοντέλα εκ των οποίων, τα νέα Ranger, Fiesta Van και Transit Custom ήδη διατίθενται και στην ελληνική αγορά.

Ωστόσο, οι φιλοδοξίες της Ford δεν σταματούν εκεί καθώς, έχει αποφασιστεί η πλήρης ανανέωση και… μεγέθυνση της γκάμας του Ford Transit.

Συγκεκριμένα, πέραν των νέων Fiesta Van και Ranger, η Ford σκοπεύει να αναβαθμίσει σημαντικά την γκάμα του Transit που έως το καλοκαίρι του 2014 αναμένεται να περιλαμβάνει συνολικά 4 μοντέλα.

 

Η νέα γκάμα του Ford Transit

Με την παρουσίαση του νέου Ford Transit Courier, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις αγορές της ΕΕ μέσα στην άνοιξη του 2014, η γκάμα του Ford Transit θα περιλαμβάνει συνολικά τέσσερά μοντέλα.

Το νέο Transit Courier είναι η μικρότερη –σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες- επιλογή και θα προσφέρει μήκος χώρου φόρτωσης από 1,6μ. – 2,6μ. και συνολικό όγκο φόρτωσης 2,3 κ.μ.

Το νέο Transit Connect θα προσφέρεται με δύο μήκη αμαξώματος και θα προσφέρει χώρο φόρτωσης από 1,8μ. – 2,2μ. ή από 3,0μ. – 3,4μ. με ωφέλιμο όγκο 3,0κ.μ. ή 3,7κ.μ. αντίστοιχα.

Το Transit Custom που ήδη διατίθεται και στην ελληνική αγορά προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος από 3,0μ. – 3,4μ. και ωφέλιμο όγκο έως και 8,3κ.μ.

Τέλος το νέο Transit θα αποτελεί την μεγαλύτερη επιλογή στην γκάμα με το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης του να ανέρχεται έως και στα 4,2μ. και ο ωφέλιμος όγκος έως και τα 15,1κ.μ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Ford, η πλήρως ανανεωμένη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της, θα τις επιτρέψει να αυξήσει στις πωλήσεις της έως και στα 400.000 οχήματα έως το 2016 (αύξηση κατά 50% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα).

 

Το νέο Ford Transit Courier

Το νέο Transit Courier που πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ (NEC 2013) που διοργανώθηκε από τις 9 – 11 Απριλίου, αποτελεί την μικρότερη επιλογή στην γκάμα του νέου Transit.

Η σχεδίαση του αμαξώματος του έχει να επιδείξει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της νέας παγκόσμιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Ford όπως τα –νέου τύπου- φωτιστικά σώματα, η ευμεγέθης μάσκα, ο στιβαρός προφυλακτήρας κ.ά.

Το νέο Transit Courier βασίζεται στην πλατφόρμα «B» της Ford (όπως και το νέο Fiesta) με το συνολικό μήκος του αμαξώματος του ανέρχεται στα 4,16 μ. και το ύψος του έως στα 1,74μ.

Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του, στο εσωτερικό του έχει εξασφαλιστεί ένας εξαιρετικά μεγάλος χώρος φόρτωσης με μήκος 1,62μ. που με την αναδίπλωση του διαχωριστικού της καμπίνας των επιβατικών και του καθίσματος του συνοδηγού, μπορεί να αυξηθεί έως και στα 2,59μ.

Αντίστοιχα ο ωφέλιμος όγκος του ανέρχεται στα 2,3κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 660 κιλά.

Πολλαπλές, ειδικά μελετημένες, λύσεις όπως οι έως και έξι κρίκοι πρόσδεσης στο χώρο φόρτωσης αλλά και το σύστημα φωτισμού της καρότσας με λυχνίες τύπου LED, εξασφαλίζουν την άνετη μεταφορά πολλαπλών τύπων φορτίου καθώς και έως και μίας ευρωπαλέτες. Παράλληλα, οι ειδικοί της Ford κάνουν λόγο για την ιδιαίτερα εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης χάρη στο χαμηλό κατώφλι και το μεγάλο άνοιγμα των πλευρικών συρόμενων θυρών, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί περισσότερα στοιχεία σχετικά.

 

Κομψό και λειτουργικό εσωτερικό

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Transit Courier δεν διαφοροποιείται σχεδιαστικά από τους υπόλοιπους νέους εκπροσώπους της Ford ωστόσο, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν την ύπαρξη πολλαπλών «έξυπνων» λύσεων για την μεταφορά προσωπικών αντικειμένων όπως η μεγάλη κεντρική κονσόλα, οι θήκες στο πάνω μέρος του ταμπλό και της οροφής καθώς και ένα ειδικό ράφι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Παράλληλα, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας αναμένεται να είναι πληρέστατος περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων στοιχεία όπως το Ford SYNC με δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών, κάμερα οπισθοπορείας, cruise-control ενώ το ESC (Electronic Stability Control) θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Επιπρόσθετα, σε ότι αφορά στην παθητική ασφάλεια των επιβατών, η Ford αναφέρει την ύπαρξη μετωπικών αερόσακων, πλευρικών (για τον θώρακα αλλά και τύπου «κουρτίνας») καθώς επίσης και για τα γόνατα του οδηγού.

Σε ότι αφορά τέλος στις επιβατικές εκδόσεις Kombi, το νέο Transit Courier θα μπορεί να μεταφέρει έως και 5 επιβάτες με την δεύτερη σειρά καθισμάτων να μπορεί να αναδιπλωθεί ή και να αφαιρεθεί πλήρως.

 

Νέοι κινητήρες EcoBoost και Duratorq TDCi

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Transit Courier θα περιλαμβάνει δύο πετρελαιοκινητήρες 1,5λτ. και 1,6λτ. που αποδίδουν ισχύ 75 και 95 ίππων. Παράλληλα ο «International Engine of the Year 2012», ο βενζινοκινητήρας EcoBoost του 1,0λτ. με ισχύ 100 ίππων θα είναι διαθέσιμος με το νέο Transit Courier και όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Τέλος, η Ford έχει ανακοινώσει πως σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων θα προσφέρεται το σύστημα Auto Start-Stop.