Ξεκινά η μαζική παραγωγή του Mercedes-Benz eEconic
Μετά τα μοντέλα Atego, Antos, Arocs και Actros που προηγήθηκαν, η Mercedes-Benz παρουσίασε και τη γκάμα των βαρέων επαγγελματικών για… ειδικές αποστολές με τις νέες –Euro6- εκδόσεις των Unimog και Econic.
Το συνολικό κόστος εξέλιξης
για τη γκάμα εκδόσεων των δύο αυτών οχημάτων ανήλθε στα 135 εκ. ευρώ και πλέον,
η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρεία που παρέχει το σύνολο των
επαγγελματικών οχημάτων της με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. με κινητήρες που καλύπτουν τις πιο αυστηρές
προδιαγραφές ρύπων.
Ωστόσο, η ανανέωση των Unimog και Econic δεν
περιορίζεται μόνο στην εισαγωγή των νέων κινητήρων της οικογένειας «BlueEfficiency Power»
αλλά περιλαμβάνει σημαντικές διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, τη
δομή και σχεδίαση των καμπινών κ.ά.
Ας τις δούμε λίγο πιο
αναλυτικά.
Όπως και οι προκάτοχοι τους, τα
νέα Unimog και Econic θα εξακολουθήσουν
να παράγονται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο του Wurth (Γερμανία).
Η γκάμα του Unimog θα περιλαμβάνει
10 εκδόσεις (από το U16 έως το U5024) ενώ πολλαπλές είναι και οι εκδόσεις με δύο ή
τρεις άξονες στις οποίες θα προσφέρεται το νέο Econic.
Η παραγωγή των εν λόγω μοντέλων
αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο ενώ το λανσάρισμα τους τοποθετείται
χρονικά προς το τέλος του τρέχοντος έτους.
Σε ότι αφορά στη γκάμα των
κινητήρων, τα νέα Unimog και Econic
θα εφοδιάζονται με μηχανικά σύνολα
τεσσάρων ή έξι κυλίνδρων που αποδίδουν ισχύ από 156 έως και 354 ίππων. Όπως είναι
φυσικό, η ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εξαιρετικά
περιορισμένες εκπομπές ρύπων αποτελούν τα βασικότερα γνωρίσματα τους.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός
πως στην περίπτωση του νέου Econic, η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει
μειωθεί κατά 4% ενώ έχουν αυξηθεί παράλληλα τα διαστήματα μεταξύ των
προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης.
Η νέα γενιά του –παντός εδάφους-
Unimog έχει
να επιδείξει μια πλήρως τροποποιημένη καμπίνα που ευνοεί την ορατότητα του
οδηγού, διασφαλίζει καλύτερη πρόσβαση για τον οδηγό ενώ και η εργονομία της
έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Στο εσωτερικό της καμπίνας, ο πίνακας οργάνων είναι
μεγαλύτερος, ενώ έχει βελτιωθεί και η απόδοση του συστήματος θέρμανσης και του
κλιματισμού. Παράλληλα έχει προβλεφθεί μια κάμερα για εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος
καθώς και ένα νέο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών με πολλαπλές
επιλογές αναφορικά με τον τύπο εδάφους όπου το όχημα κινείται (άσφαλτος, χώμα,
άμμος, κ.ά.).
Αντίστοιχα, το νέο Econic διατηρεί
το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της καμπίνας του ωστόσο, σημαντικές είναι οι
τροποποιήσεις στη σχεδίαση της χάρη στη νέα μάσκα, τους τον πιο ογκώδη
προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα με λυχνίες LED. Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να
μεταφέρει διατηρείται ως έχει.
Αναφορικά με τους κινητήρες με
τους οποίους θα είναι διαθέσιμο το νέο Econic, η γερμανική εταιρεία κάνει λόγο για εκδόσεις με ισχύ
από 299 έως και 354 ίππους που θα συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι
σχέσεων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr