Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τις νέες γενιές των Unimog και Econic που θα λανσαριστούν προς του τέλος του 2013 με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.

Το νέο Econic έχει να επιδείξει μια εντελώς νέα σχεδίαση με βασικά γνωρίσματα την νέα μάσκα και προφυλακτική καθώς και τα επανασχεδιασμένα φώτα.

Η γκάμα του νέου Unimog περιλαμβάνει οχήματα «ειδικών αποστολών» με πολλαπλούς τύπους καμπίνας και κινητήρες ισχύος από 156 – 354 ίππους.

Παρουσιάστηκαν τα νέα Unimog & Econic

5.468 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2013)

Η Mercedes-Benz ολοκληρώνει την πλήρη αναβάθμιση της γκάμα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της με την παρουσίαση της νέας γενιάς των Unimog και Econic που πλέον εφοδιάζονται με κινητήρες Euro6.

Μετά τα μοντέλα Atego, Antos, Arocs και Actros που προηγήθηκαν, η Mercedes-Benz παρουσίασε και τη γκάμα των βαρέων επαγγελματικών για… ειδικές αποστολές με τις νέες –Euro6- εκδόσεις των Unimog και Econic.

Το συνολικό κόστος εξέλιξης για τη γκάμα εκδόσεων των δύο αυτών οχημάτων ανήλθε στα 135 εκ. ευρώ και πλέον, η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρεία που παρέχει το σύνολο των επαγγελματικών οχημάτων της με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. με κινητήρες που καλύπτουν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.

Ωστόσο, η ανανέωση των Unimog και Econic δεν περιορίζεται μόνο στην εισαγωγή των νέων κινητήρων της οικογένειας «BlueEfficiency Power» αλλά περιλαμβάνει σημαντικές διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, τη δομή και σχεδίαση των καμπινών κ.ά.

Ας τις δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

Όπως και οι προκάτοχοι τους, τα νέα Unimog και Econic θα εξακολουθήσουν να παράγονται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο του Wurth (Γερμανία).

Η γκάμα του Unimog θα περιλαμβάνει 10 εκδόσεις (από το U16 έως το U5024) ενώ πολλαπλές είναι και οι εκδόσεις με δύο ή τρεις άξονες στις οποίες θα προσφέρεται το νέο Econic.

Η παραγωγή των εν λόγω μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο ενώ το λανσάρισμα τους τοποθετείται χρονικά προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, τα νέα Unimog και Econic θα εφοδιάζονται με μηχανικά σύνολα τεσσάρων ή έξι κυλίνδρων που αποδίδουν ισχύ από 156 έως και 354 ίππων. Όπως είναι φυσικό, η ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εξαιρετικά περιορισμένες εκπομπές ρύπων αποτελούν τα βασικότερα γνωρίσματα τους.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στην περίπτωση του νέου Econic, η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 4% ενώ έχουν αυξηθεί παράλληλα τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης.

Η νέα γενιά του –παντός εδάφους- Unimog έχει να επιδείξει μια πλήρως τροποποιημένη καμπίνα που ευνοεί την ορατότητα του οδηγού, διασφαλίζει καλύτερη πρόσβαση για τον οδηγό ενώ και η εργονομία της έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Στο εσωτερικό της καμπίνας, ο πίνακας οργάνων είναι μεγαλύτερος, ενώ έχει βελτιωθεί και η απόδοση του συστήματος θέρμανσης και του κλιματισμού. Παράλληλα έχει προβλεφθεί μια κάμερα για εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος καθώς και ένα νέο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών με πολλαπλές επιλογές αναφορικά με τον τύπο εδάφους όπου το όχημα κινείται (άσφαλτος, χώμα, άμμος, κ.ά.).

Αντίστοιχα, το νέο Econic διατηρεί το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της καμπίνας του ωστόσο, σημαντικές είναι οι τροποποιήσεις στη σχεδίαση της χάρη στη νέα μάσκα, τους τον πιο ογκώδη προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα με λυχνίες LED. Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να μεταφέρει διατηρείται ως έχει.

Αναφορικά με τους κινητήρες με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο το νέο Econic, η γερμανική εταιρεία κάνει λόγο για εκδόσεις με ισχύ από 299 έως και 354 ίππους που θα συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.